logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland: Program dla Branżowych Odwiedzających

   25.04.2016, przeczytano 1327 razy
ilustracja

W dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c odbędzie się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Organizatorzy zapraszają do udziału w bezpłatnym Programie dla Branżowych Odwiedzających oraz uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w targach: możliwości udziału w konferencjach, konkursie dla branżowych odwiedzających oraz nawiązania ciekawych kontaktów międzynarodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland%3A-program-dla-branzowych-odwiedzajacych,28310,artykul.html

Program dla Branżowych Odwiedzających odbędzie się w dniach 19 i 20 maja br. Przedsiębiorcy, którzy wezmą udział w wydarzeniu, będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych konferencjach poświęconych m.in. tematyce zagrożeń i pułapek w imporcie gadżetów z Chin, Provocative Brand, czyli jak stworzyć silną i skuteczną markę własną, która przyniesie wymierny efekt finansowy oraz sprzedaży prowokacyjnej, jednego z najskuteczniejszych modeli sprzedaży.

Dodatkowo, przedsiębiorcy, którzy pojawią się podczas targów w ramach Programu dla Branżowych Odwiedzających, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są m.in. bilety lotnicze do Chin oraz półroczne kursy języka chińskiego. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zgłoszenie się do programu jako firma oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych potwierdzonych wymianą wizytówek.

Targi Gift Show Poland to także okazja do nabycia upominków dla klientów, czy partnerów biznesowych, ponieważ na stoiskach zostanie zaprezentowana bogata oferta gadżetów marketingowych oraz prezentów na różne okazje – w tym spotkania biznesowe. Oprócz tego, na stoiskach będzie można znaleźć m.in. artykuły dekoracyjne i biurowe, opakowania, biżuterię oraz słodycze. To jednak nie wszystko, ponieważ na profesjonalnych kupców, w ramach spotkań B2B, będą czekali wystawcy nie tylko z Polski, ale również całej Europy i dalekiej Azji, co stwarza okazję do nawiązania ciekawych kontaktów z producentami i dystrybutorami upominków z różnych stron świata.

Wstęp na targi jest bezpłatny, a przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji online przez stronę www.giftshow.pl lub na miejscu jako firma, otrzymają od organizatorów wydarzenia upominek oraz voucher na bezpłatny lunch w restauracji targowej.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764