logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland: Program dla Branżowych Odwiedzających

   25.04.2016, przeczytano 992 razy
ilustracja

W dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c odbędzie się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Organizatorzy zapraszają do udziału w bezpłatnym Programie dla Branżowych Odwiedzających oraz uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w targach: możliwości udziału w konferencjach, konkursie dla branżowych odwiedzających oraz nawiązania ciekawych kontaktów międzynarodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland%3A-program-dla-branzowych-odwiedzajacych,28310,artykul.html

Program dla Branżowych Odwiedzających odbędzie się w dniach 19 i 20 maja br. Przedsiębiorcy, którzy wezmą udział w wydarzeniu, będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych konferencjach poświęconych m.in. tematyce zagrożeń i pułapek w imporcie gadżetów z Chin, Provocative Brand, czyli jak stworzyć silną i skuteczną markę własną, która przyniesie wymierny efekt finansowy oraz sprzedaży prowokacyjnej, jednego z najskuteczniejszych modeli sprzedaży.

Dodatkowo, przedsiębiorcy, którzy pojawią się podczas targów w ramach Programu dla Branżowych Odwiedzających, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są m.in. bilety lotnicze do Chin oraz półroczne kursy języka chińskiego. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zgłoszenie się do programu jako firma oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych potwierdzonych wymianą wizytówek.

Targi Gift Show Poland to także okazja do nabycia upominków dla klientów, czy partnerów biznesowych, ponieważ na stoiskach zostanie zaprezentowana bogata oferta gadżetów marketingowych oraz prezentów na różne okazje – w tym spotkania biznesowe. Oprócz tego, na stoiskach będzie można znaleźć m.in. artykuły dekoracyjne i biurowe, opakowania, biżuterię oraz słodycze. To jednak nie wszystko, ponieważ na profesjonalnych kupców, w ramach spotkań B2B, będą czekali wystawcy nie tylko z Polski, ale również całej Europy i dalekiej Azji, co stwarza okazję do nawiązania ciekawych kontaktów z producentami i dystrybutorami upominków z różnych stron świata.

Wstęp na targi jest bezpłatny, a przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji online przez stronę www.giftshow.pl lub na miejscu jako firma, otrzymają od organizatorów wydarzenia upominek oraz voucher na bezpłatny lunch w restauracji targowej.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764