logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland: Program dla Branżowych Odwiedzających

   25.04.2016, przeczytano 1050 razy
ilustracja

W dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c odbędzie się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Organizatorzy zapraszają do udziału w bezpłatnym Programie dla Branżowych Odwiedzających oraz uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w targach: możliwości udziału w konferencjach, konkursie dla branżowych odwiedzających oraz nawiązania ciekawych kontaktów międzynarodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland%3A-program-dla-branzowych-odwiedzajacych,28310,artykul.html

Program dla Branżowych Odwiedzających odbędzie się w dniach 19 i 20 maja br. Przedsiębiorcy, którzy wezmą udział w wydarzeniu, będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych konferencjach poświęconych m.in. tematyce zagrożeń i pułapek w imporcie gadżetów z Chin, Provocative Brand, czyli jak stworzyć silną i skuteczną markę własną, która przyniesie wymierny efekt finansowy oraz sprzedaży prowokacyjnej, jednego z najskuteczniejszych modeli sprzedaży.

Dodatkowo, przedsiębiorcy, którzy pojawią się podczas targów w ramach Programu dla Branżowych Odwiedzających, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są m.in. bilety lotnicze do Chin oraz półroczne kursy języka chińskiego. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zgłoszenie się do programu jako firma oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych potwierdzonych wymianą wizytówek.

Targi Gift Show Poland to także okazja do nabycia upominków dla klientów, czy partnerów biznesowych, ponieważ na stoiskach zostanie zaprezentowana bogata oferta gadżetów marketingowych oraz prezentów na różne okazje – w tym spotkania biznesowe. Oprócz tego, na stoiskach będzie można znaleźć m.in. artykuły dekoracyjne i biurowe, opakowania, biżuterię oraz słodycze. To jednak nie wszystko, ponieważ na profesjonalnych kupców, w ramach spotkań B2B, będą czekali wystawcy nie tylko z Polski, ale również całej Europy i dalekiej Azji, co stwarza okazję do nawiązania ciekawych kontaktów z producentami i dystrybutorami upominków z różnych stron świata.

Wstęp na targi jest bezpłatny, a przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji online przez stronę www.giftshow.pl lub na miejscu jako firma, otrzymają od organizatorów wydarzenia upominek oraz voucher na bezpłatny lunch w restauracji targowej.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli...
Nowy aparat Olympus OM-D E-M10 Mark IV
OLYMPUS prezentuje najnowszy aparat systemu Mikro Cztery Trzecie - OM-D E-M10 Mark lV, który jest doskonałą propozycją dla mobilnych i kreatywnych fotografów. Kompaktowy, lekki korpus z bardziej ergonomicznym uchwytem i nowymi użytecznymi funkcjami, które sprawiają, że profesjonalna jakość zdjęć dostępna jest praktycznie dla każdego. 5-osiowa stabilizacja...
Grupa Polsat promuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo
Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z...
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.
Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764