logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland – nowe targi dla branży upominkowej

  PR 10.02.2015, przeczytano 1170 razy

Producenci i projektanci upominków, importerzy oraz osoby szukające prezentów na różne okazje spotkają się na premierowej edycji targów Gift Show Poland 2015. Wydarzenie skupiające branżę upominkową odbędzie się w dniach 22-24 maja br., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Przez trzy dni na stoiskach zagranicznych i polskich wystawców zaprezentowane zostaną liczne artykuły promocyjne, gadżety reklamowe czy też pomysłowe prezenty okolicznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland--nowe-targi-dla-branzy-upominkowej,23894,artykul.html

- Targi Gift Show Poland tworzymy z myślą o potrzebach osób, które zajmują się upominkami i produktami reklamowymi zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Jest to platforma łącząca producentów, projektantów, sprzedawców z klientami poszukującymi ciekawych gadżetów i prezentów na potrzeby firm czy też osobistych uroczystości. Rynek upominków prężnie się rozwija, o czym będzie można przekonać się podczas targów, oglądając wiele pomysłowych artykułów promocyjnych. Atutem imprezy jest również możliwość nawiązywania w trakcie trzech dni międzynarodowych kontaktów biznesowych - mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, współorganizatora targów Gift Show Poland.

Firmowe i prywatne prezenty

Do Warszawy na Gift Show Poland przyjadą producenci z Polski i zagranicy. Oferta targów obejmie, propozycje prezentów dla klientów, partnerów biznesowych, designerskie akcesoria dla młodzieży, gadżety marketingowe jak również upominki na różne okazje m.in. urodziny, imieniny, śluby, święta czy parapetówki. Na stoiskach znajdą się artykuły biurowe, produkty reklamowe, souveniry i pamiątki, opakowania, dekoracje świąteczne, biżuteria, mała elektronika, zabawki, upominki dla dzieci, akcesoria podróżnicze, sprzęt sportowy oraz wiele innych pomysłów na prezent.

Upominki dla każdego

Targi Gift Show Poland przeznaczone są zarówno dla przedstawicieli branży upominkowej, jak również klientów indywidualnych, zainteresowanych nowościami i poszukujących inspiracji na prezenty. Wśród zwiedzających znajdą się importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm, działów marketingu, organizatorów eventów bądź imprez targowych.

Źródło: MT Polska

www.giftshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
Konkurs konsumencki w Biedronce w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich, a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”. W ramach długofalowej akcji wystartował właśnie ogólnopolski konkurs konsumencki w sieci sklepów Biedronka. Na miłośników narciarskich rozgrywek i czekoladowych słodkości czekają liczne atrakcyjne nagrody,...
Rebranding Crunlight
Marka przekąsek Crunlight przechodzi rebranding. Pierwsze produkty z asortymentu są już dostępne w nowych, wyrazistych opakowaniach w kolorze fuksji. Odświeżony wygląd zyskało również logo. Całość działań służy podkreśleniu głównego przesłania marki – Crunlight to przekąska dla kobiety takiej, jak Ty!
Gainward Geforce RTX 2080 Super Phoenix Series
Gainward prezentuje nową serię Phoenix. Pierwszymi przedstawicielami tej serii są Gainward GeForce RTX 2080 SUPER Phoenix „Golden Sample” i Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phoenix „Golden Sample”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764