logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland: 2. edycja pod patronatem Signs.pl

   10.03.2016, przeczytano 949 razy
ilustracjastrzałka
Poprzednia edycja targów

Trwają zapisy na drugą edycję targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Impreza odbędzie się w dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w wydarzeniu jako wystawcy, będą mogli zaprezentować się przed szeroką publicznością z Polski i zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland%3A-2.-edycja-pod-patronatem-signs.pl,27777,artykul.html

Udział w targach Gift Show Poland dedykowany jest importerom, producentom i projektantom upominków, których oferta obejmuje propozycje prezentów na różne okazje: urodziny, imieniny, śluby, święta, czy parapetówki. Oferta wystawowa skierowana jest również do przedstawicieli firm oferujących upominki dla klientów i partnerów biznesowych, gadżety marketingowe oraz designerskie akcesoria dla młodzieży, takie jak m.in. biżuteria, zegarki, mała elektronika, dodatki do telefonów komórkowych, akcesoria podróżnicze oraz sprzęt sportowy.

W tym roku pojawią się także dwie nowe strefy: Garden, w której będą mogły zaprezentować się firmy oferujące akcesoria ogrodnicze oraz Office Show dla przedsiębiorców proponujących rozwiązania dla biur. W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców z 16 krajów – m.in. ze Słowacji, Łotwy, Portugalii, Belgii, ale także z dalszych zakątków świata jak Chiny, Sri Lanka, czy Korea Południowa.

Zwiedzający targi to importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Wśród zwiedzających nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm i marketingu, a także przedstawicieli m.in. branży farmaceutycznej, samochodowej, bankowej, którzy chcieliby wzbogacić swoją ofertę marketingową o ciekawe gadżety.

Podczas drugiej edycji targów pojawią się także klienci indywidualni, zainteresowani nowościami w branży oraz poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 3 tys. zwiedzających z czego 1/3 stanowili profesjonaliści z branży – 95 proc. odwiedzających pochodziło z Polski, natomiast pozostałe 5 proc. to zwiedzający zagraniczni. Organizatorzy przewidują, że tegoroczna edycja wydarzenia przyciągnie jeszcze większą liczbę osób zainteresowanych propozycjami upominków i gadżetów.

Firmy, będące wystawcami targów Gift Show Poland 2016 mają możliwość uzyskania członkostwa w Polskim Stowarzyszeniu Branży Prezentowej – organizacji działającej na rzecz rynku upominkowego, na okres trzech lat, bez konieczności poniesienia dodatkowej opłaty z tego tytułu. Przedsiębiorcy, którzy uzyskają członkostwo w Stowarzyszeniu, będą mogli liczyć na promocję swojej działalności w Internecie – zarówno poprzez stronę Gift Show Poland, jak i dedykowaną stowarzyszeniu.

Dodatkowo, podczas targów zostanie zorganizowany konkurs Gift Show & Scann.R Award, który zostanie podzielony na 3 kategorie: najlepszy produkt, najbardziej kreatywny pomysł oraz najpopularniejszy produkt. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w targach jako wystawcy, będą mogli przystąpić do niego nieodpłatnie.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764