logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland: 2. edycja pod patronatem Signs.pl

   10.03.2016, przeczytano 908 razy
ilustracjastrzałka
Poprzednia edycja targów

Trwają zapisy na drugą edycję targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Impreza odbędzie się w dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w wydarzeniu jako wystawcy, będą mogli zaprezentować się przed szeroką publicznością z Polski i zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland%3A-2.-edycja-pod-patronatem-signs.pl,27777,artykul.html

Udział w targach Gift Show Poland dedykowany jest importerom, producentom i projektantom upominków, których oferta obejmuje propozycje prezentów na różne okazje: urodziny, imieniny, śluby, święta, czy parapetówki. Oferta wystawowa skierowana jest również do przedstawicieli firm oferujących upominki dla klientów i partnerów biznesowych, gadżety marketingowe oraz designerskie akcesoria dla młodzieży, takie jak m.in. biżuteria, zegarki, mała elektronika, dodatki do telefonów komórkowych, akcesoria podróżnicze oraz sprzęt sportowy.

W tym roku pojawią się także dwie nowe strefy: Garden, w której będą mogły zaprezentować się firmy oferujące akcesoria ogrodnicze oraz Office Show dla przedsiębiorców proponujących rozwiązania dla biur. W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców z 16 krajów – m.in. ze Słowacji, Łotwy, Portugalii, Belgii, ale także z dalszych zakątków świata jak Chiny, Sri Lanka, czy Korea Południowa.

Zwiedzający targi to importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Wśród zwiedzających nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm i marketingu, a także przedstawicieli m.in. branży farmaceutycznej, samochodowej, bankowej, którzy chcieliby wzbogacić swoją ofertę marketingową o ciekawe gadżety.

Podczas drugiej edycji targów pojawią się także klienci indywidualni, zainteresowani nowościami w branży oraz poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty. W pierwszej edycji wzięło udział ponad 3 tys. zwiedzających z czego 1/3 stanowili profesjonaliści z branży – 95 proc. odwiedzających pochodziło z Polski, natomiast pozostałe 5 proc. to zwiedzający zagraniczni. Organizatorzy przewidują, że tegoroczna edycja wydarzenia przyciągnie jeszcze większą liczbę osób zainteresowanych propozycjami upominków i gadżetów.

Firmy, będące wystawcami targów Gift Show Poland 2016 mają możliwość uzyskania członkostwa w Polskim Stowarzyszeniu Branży Prezentowej – organizacji działającej na rzecz rynku upominkowego, na okres trzech lat, bez konieczności poniesienia dodatkowej opłaty z tego tytułu. Przedsiębiorcy, którzy uzyskają członkostwo w Stowarzyszeniu, będą mogli liczyć na promocję swojej działalności w Internecie – zarówno poprzez stronę Gift Show Poland, jak i dedykowaną stowarzyszeniu.

Dodatkowo, podczas targów zostanie zorganizowany konkurs Gift Show & Scann.R Award, który zostanie podzielony na 3 kategorie: najlepszy produkt, najbardziej kreatywny pomysł oraz najpopularniejszy produkt. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą swój udział w targach jako wystawcy, będą mogli przystąpić do niego nieodpłatnie.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764