logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland: Program dla Branżowych Odwiedzających

   25.04.2016, przeczytano 934 razy
ilustracja

W dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c odbędzie się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Organizatorzy zapraszają do udziału w bezpłatnym Programie dla Branżowych Odwiedzających oraz uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w targach: możliwości udziału w konferencjach, konkursie dla branżowych odwiedzających oraz nawiązania ciekawych kontaktów międzynarodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland%3A-program-dla-branzowych-odwiedzajacych,28310,artykul.html

Program dla Branżowych Odwiedzających odbędzie się w dniach 19 i 20 maja br. Przedsiębiorcy, którzy wezmą udział w wydarzeniu, będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych konferencjach poświęconych m.in. tematyce zagrożeń i pułapek w imporcie gadżetów z Chin, Provocative Brand, czyli jak stworzyć silną i skuteczną markę własną, która przyniesie wymierny efekt finansowy oraz sprzedaży prowokacyjnej, jednego z najskuteczniejszych modeli sprzedaży.

Dodatkowo, przedsiębiorcy, którzy pojawią się podczas targów w ramach Programu dla Branżowych Odwiedzających, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są m.in. bilety lotnicze do Chin oraz półroczne kursy języka chińskiego. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zgłoszenie się do programu jako firma oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych potwierdzonych wymianą wizytówek.

Targi Gift Show Poland to także okazja do nabycia upominków dla klientów, czy partnerów biznesowych, ponieważ na stoiskach zostanie zaprezentowana bogata oferta gadżetów marketingowych oraz prezentów na różne okazje – w tym spotkania biznesowe. Oprócz tego, na stoiskach będzie można znaleźć m.in. artykuły dekoracyjne i biurowe, opakowania, biżuterię oraz słodycze. To jednak nie wszystko, ponieważ na profesjonalnych kupców, w ramach spotkań B2B, będą czekali wystawcy nie tylko z Polski, ale również całej Europy i dalekiej Azji, co stwarza okazję do nawiązania ciekawych kontaktów z producentami i dystrybutorami upominków z różnych stron świata.

Wstęp na targi jest bezpłatny, a przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji online przez stronę www.giftshow.pl lub na miejscu jako firma, otrzymają od organizatorów wydarzenia upominek oraz voucher na bezpłatny lunch w restauracji targowej.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764