logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland: Program dla Branżowych Odwiedzających

   25.04.2016, przeczytano 909 razy
ilustracja

W dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c odbędzie się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Organizatorzy zapraszają do udziału w bezpłatnym Programie dla Branżowych Odwiedzających oraz uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w targach: możliwości udziału w konferencjach, konkursie dla branżowych odwiedzających oraz nawiązania ciekawych kontaktów międzynarodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland%3A-program-dla-branzowych-odwiedzajacych,28310,artykul.html

Program dla Branżowych Odwiedzających odbędzie się w dniach 19 i 20 maja br. Przedsiębiorcy, którzy wezmą udział w wydarzeniu, będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych konferencjach poświęconych m.in. tematyce zagrożeń i pułapek w imporcie gadżetów z Chin, Provocative Brand, czyli jak stworzyć silną i skuteczną markę własną, która przyniesie wymierny efekt finansowy oraz sprzedaży prowokacyjnej, jednego z najskuteczniejszych modeli sprzedaży.

Dodatkowo, przedsiębiorcy, którzy pojawią się podczas targów w ramach Programu dla Branżowych Odwiedzających, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są m.in. bilety lotnicze do Chin oraz półroczne kursy języka chińskiego. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zgłoszenie się do programu jako firma oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych potwierdzonych wymianą wizytówek.

Targi Gift Show Poland to także okazja do nabycia upominków dla klientów, czy partnerów biznesowych, ponieważ na stoiskach zostanie zaprezentowana bogata oferta gadżetów marketingowych oraz prezentów na różne okazje – w tym spotkania biznesowe. Oprócz tego, na stoiskach będzie można znaleźć m.in. artykuły dekoracyjne i biurowe, opakowania, biżuterię oraz słodycze. To jednak nie wszystko, ponieważ na profesjonalnych kupców, w ramach spotkań B2B, będą czekali wystawcy nie tylko z Polski, ale również całej Europy i dalekiej Azji, co stwarza okazję do nawiązania ciekawych kontaktów z producentami i dystrybutorami upominków z różnych stron świata.

Wstęp na targi jest bezpłatny, a przedsiębiorcy, którzy dokonają rejestracji online przez stronę www.giftshow.pl lub na miejscu jako firma, otrzymają od organizatorów wydarzenia upominek oraz voucher na bezpłatny lunch w restauracji targowej.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone