logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gifts Journal - trzecie wydanie

  PR 17.08.2017, przeczytano 328 razy

Już wkrótce ukaże się trzecie w tym roku wydanie magazynu Gifts Journal Polska. Jest to doskonała okazja do tego, aby zaprezentować swoją ofertę i wyróżnić się w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gifts-journal---trzecie-wydanie,33422,artykul.html

Gifts Journal to magazyn poświęcony upominkom reklamowym, który ukazuje się na rynku już od 2000 roku. Jest on głównym pismem największych targów reklamy i poligrafii w Europie Środkowo- Wschodniej – RemaDays Warsaw. Przedstawienie swojej oferty na łamach magazynu to szansa na dotarcie do wyselekcjonowanej bazy 5000 odbiorców, w tym do agencji reklamowych oraz działów sprzedaży i zakupów największych firm w Polsce. Do dyspozycji mają Państwo takie formy jak: reklamy, artykuły sponsorowane, czy newsy branżowe.

Reklama na łamach Gifts Journal stanowi świadome uzupełnienie działań promocyjnych podejmowanych online. To idealne rozwiązanie na dotarcie z ofertą różnymi kanałami do sprawdzonej grupy odbiorców.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764