logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gifts Journal: Ostatni numer w tym roku

  PR 03.10.2016, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

W magazynie Gifts Journal już od 16 lat zamieszczane są artykuły promocyjne oraz nowinki z branży reklamy i poligrafii. Na jego łamach znaleźć można zatem aktualne informacje z życia branży, cenne kontakty handlowe i wiele inspiracji do prowadzenia biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gifts-journal%3A-ostatni-numer-w-tym-roku,30108,artykul.html

Po pismo sięgają głównie agencje reklamowe oraz szefowie marketingu i pracownicy działów zakupów największych firm w Polsce.

Dlaczego warto sięgnąć po ten tytuł?

  • Jest się na bieżąco z tym, co dzieje się w branży reklamy i poligrafii
  • na stronach magazynu znaleźć można szereg pomysłów na upominki biznesowe, które wspomogą sprzedaż
  • Gifts Journal to także doskonała baza wiedzy i inspiracji, cenna dla rozwoju firmy i promocji biznesu.


Kolejny a zarazem ostatni w tym roku numer ukaże się na przełomie września i października. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani prenumeratą magazynu warto zajrzeć na stronę www.giftsjournal.pl. Znaleźć tam można wszystkie cenne informacje o magazynie oraz sposobie jego zakupu.

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764