logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gigantyczny smok ostrzega o smogu w centrum Warszawy

  PR 09.02.2022, przeczytano 735 razy
ilustracja

Spektakularna animacja 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym – na ekranach w centrum Warszawy ruszyła innowacyjna akcja informacyjna – smok ostrzega o złej jakości powietrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gigantyczny-smok-ostrzega-o-smogu-w-centrum-warszawy,394700,artykul.html

Na wielkoformatowych ekranach przy hotelu Marriott w Warszawie ruszyła spektakularna kampania informacyjna. Dzięki innowacyjnej technologii tysiące osób przejeżdżających przez centrum Warszawy, są ostrzegane o smogu – zagrożeniu, którego nie dostrzegamy, a znacząco wpływa na nasze zdrowie.

Twórcy kampanii połączyli animację 3D z danymi pozyskiwanymi w czasie rzeczywistym. Animacja pojawia się, gdy normy jakości zostają przekroczone i zmienia w zależności od wyników pomiarów. Dym wokół smoka gęstnieje wraz z rosnącym poziomem pyłów zawieszonych. Co obrazuje, jak mocno zanieczyszczone jest powietrze, którym oddychamy.

– Pomysł kreatywny opierał się na przedstawieniu istoty, której zmysły są znacznie bardziej wyczulone niż ludzkie i pozwalają jej szybciej wykryć niewidzialne dla nas zagrożenie – wyjaśnia Damian Rezner, dyrektor operacyjny Screen Network, firmy odpowiedzialnej za stworzenie akcji.

Wygląd animacji został uzależniony od aktualnych odczytów poziomu pyłów zawieszonych z pobliskiej stacji pomiarowej.

– Towarzyszący animacji smoka dym został wykreowany przy wykorzystaniu znanego z produkcji gier komputerowych silnika Unreal Engine. Umożliwia modelowanie wirtualnego świata w real time – tłumaczy Damian Rezner. – Wykorzystujemy bieżące odczyty poziomu pyłów zawieszonych i przekładamy je na generowany w czasie rzeczywistym dym towarzyszący animacji. Im jakość powietrza jest gorsza, tym dym staje się gęstszy. Dzięki temu zabiegowi udało się nam zwizualizować niewidzialne dla ludzkiego oka zagrożenie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Screen Network S.A

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764