logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gillette dołącza do „Ligi Sprawiedliwości”

  PR 18.10.2017, przeczytano 777 razy
ilustracjastrzałka

Gillette przenosi swoją działalność na wyższy poziom. Ogłasza dziś nowo zawarte partnerstwo z "Ligą Sprawiedliwości", filmem wytwórni Warner Bros. Pictures i wyrusza na misję, której celem jest rozwinięcie swojej technologii tak, aby spełniała potrzeby nawet najpotężniejszych superbohaterów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gillette-dolacza-do-_ligi-sprawiedliwosci_,34152,artykul.html

Podczas misji ratowania Ziemi, meta-ludzie doświadczają działania wielu brutalnych żywiołów, od ekstremalnego zimna, wiatru i uderzających fal, po działanie gorących spalin w trakcie szybkiej pogoni za swym celem. Po stworzeniu różnorodnych produktów, zaprojektowanych z ogromną precyzją tak, aby były "Najlepsze dla mężczyzny", Gillette ma wyjątkowo korzystne warunki do stawienia czoła niecodziennemu wzywaniu, jakim jest odkrycie, co dokładnie jest "Najlepsze dla superbohatera" – niezależnie od tego, czy będzie to robić w laboratoriach Advanced Grooming Studies na całym świecie czy w kwaterze głównej Gillette World Shaving w Bostonie, w amerykańskim stanie Massachusetts.

– Wiem jak głęboko muszą sięgnąć prace badawcze i rozwojowe, gdy chodzi o stworzenie maszynek do golenia zaspokajających potrzeby zwykłych ludzi, a obecnie korzystamy z tej wiedzy w sposób, o jakim wcześniej moglibyśmy tylko pomarzyć – mówi Kristina Vanoosthuyze, ekspert naukowy Gillette.

Aby zapewnić każdemu dostęp do „superbohaterskich doświadczeń”, limitowana edycja pakietów prezentowych Gillette x "Liga Sprawiedliwości" dostępna jest w sklepach do końca grudnia. Każdy znajdzie wśród nich swój własny super-zestaw w pudełku z motywem z „Ligi Sprawiedliwości”, między innymi:

  • zestaw zawierający rączkę Mach3 Base, 2 wkłady Mach3, oraz 75ml żelu Mach3 Turbo Comfort w sugerowanej cenie 51,99
  • Limitowana edycja, ze specjalnie zaprojektowaną rączką w stylu vintage, z motywem Justice League - Flexball Proglide, 3 zapasowe ostrza Proglide, oraz 75ml żelu Fusion w sugerowanej cenie 94,99


Ponadto, aby wasze wrażenia związane z "Ligą Sprawiedliwości" były jeszcze silniejsze, Gillette, wspólnie z Warner Brothers, zapewnia ekskluzywne treści wirtualne, które można teraz pobrać za darmo ze sklepów Apple App Store oraz Google Play Store. Pozwolą wam one dołączyć do Ligi Sprawiedliwości w ekscytującej przygodzie w wirtualnej rzeczywistości, w której znajdziecie się w skórze kultowych superbohaterów DC i poczujecie potęgę ich supermocy. Do wyboru w aplikacji będą: Batman, Wonder Woman, Flash, Aquaman, oraz Cyborg.


Źródło: Procter & Gamble

www.pg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764