logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gin Bombay Sapphire z kampanią „Zanurz się w kreatywności”

  PR 26.02.2024, przeczytano 923 razy
ilustracja

Bombay Sapphire po raz kolejny inspiruje, zachęca do kreatywności i wychodzenia poza schematy. Tym razem, w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności”, marka nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu. Projekt „Zanurz się w kreatywności” trwa od 26.02 do 25.03.2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gin-bombay-sapphire-z-kampania-_zanurz-sie-w-kreatywnosci_,403245,artykul.html

„Zanurz się w kreatywności” to kampania opierająca się o współprace z Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores, którzy na potrzeby kampanii na swój sposób zinterpretowali kultową butelkę gin’u marki Bombay Sapphire. Augustynka w formie charakterystycznego dla siebie kolażu stworzyła swego rodzaju incepcję, Maciek Polak zachował swoje dzieło w bardzo morskim klimacie, a Zulu Kuki, mając bardziej futurystyczną wizję, nawiązał niejako do nowczesnych technologii. Z kolei Anna Rudak stworzyła niemal herb z dużą ilością zdobień, a Basia Flores, tak jak Augustynka, opracowała kolaż, ale w bardziej rysunkowej wersji. Wszystkie dzieła ożywił artysta CGI – Filip „Rybskie” Popik. Wprawił je w ruch i nadał im dynamiki, czyniąc je jeszcze bardziej intrygującymi i angażującymi.

Wideo, które stworzyłem na podstawie statyków dostarczonych przez 5 innych artystów to próba uczynienia z i tak niesamowicie kreatywnych dzieł, jeszcze bardziej efektownych projektów. Starałem się podkreślać wyróżniki każdej z prac i dzięki animacji, umożliwić jeszcze głębsze doświadczenie ich przez odbiorców. Pracując nad tym, dla mnie samego, który działa w branży kreatywnej, niemałym zdziwieniem była mnogość interpretacji i możliwości, które wypłynęły z jednego źródła inspiracji – mówi Filip „Rybskie” Popik.

ilustracjastrzałka

Ania Rudak

ilustracjastrzałka

Augustynka

ilustracjastrzałka

Basia Flores

Wszystkie dzieła można było zobaczyć na specjalnym evencie zorganizowanym w Melt Museum – pierwszym w Polsce centrum sztuki immersyjnej, w którym granica między światem rzeczywistym a wirtualnym zaciera się. Współpraca Bombay Sapphire z tą przestrzenią ma charakter stały i będzie obowiązywać nawet po zakończeniu kampanii – jeden z pokoi Melt Museum został całkowicie przeznaczony marce, tak aby odwiedzający mogli całkowicie zanurzać się w jej świecie.

- „Zanurz się w kreatywności” to kampania, za sprawą której pragniemy rozbudzić kreatywność naszych odbiorców, zachęcić ich do samoekspresji i przekraczania granic. Dzieła, które stworzyli artyści, inspirując się marką Bombay Sapphire, pokazują, na jak wiele sposobów można interpretować jeden obiekt. Szczególnie dzisiaj, w dobie nowych technologii, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji, które jeszcze bardziej ten zakres poszerzają. Te prace to też najlepszy wyraz tego, jak wszechstronny jest nasz gin i na jak wiele sposobów można go przedstawić. Mamy nadzieję, że dzięki temu odbiorcy otworzą się jeszcze bardziej i na nowo odkryją markę Bombay Sapphire – mówi Małgorzata Miszel, Marketing Manager Premium White Spirits w Bacardi-Martini Polska.

Za ideę kreatywną kampanii oraz koordynację współpracy z influencerami odpowiada agencja 1862. Egzekucją współpracy z Melt Museum i aranżacją tej przestrzeni zajęła się agencja Bosko. Za komunikację kampanii, w tym działania z zakreu media-relations i branded content, odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

ilustracjastrzałka

Zulu Kuki

ilustracjastrzałka

Maciek Polak

Źródło: Big Picture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764