logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Girls Future Ready i Spicy Mobile promują rozwój młodych kobiet

  PR 06.07.2023, przeczytano 752 razy
ilustracja

Fundacja Girls Future Ready ogłasza nawiązanie współpracy z agencją marketingu mobilnego Spicy Mobile. Celem partnerstwa jest zwiększenie zasięgu dla kluczowych inicjatyw fundacji w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/girls-future-ready-i-spicy-mobile-promuja-rozwoj-mlodych-kobiet,400682,artykul.html

Girs Future Ready to organizacja non-profit, która wspiera nastolatki i studentki z Europy Środkowo-Wschodniej w pokonywaniu globalnych wyzwań i przygotowaniach do międzynarodowej kariery. Korzystając z doświadczeń i obserwacji z USA, działania fundacji koncentrują się na nauce przedsiębiorczości, budowaniu pewności siebie, doskonaleniu umiejętności wystąpień publicznych czy zdobywaniu biegłości w języku angielskim.

Dzięki współpracy z agencją Spicy Mobile fundacja liczy na zwiększenie skali działania w Polsce i dotarcie do jak największej liczby dziewcząt z ofertą bezpłatnych programów mentoringowo-szkoleniowych. Jak podkreślają przedstawiciele obu organizacji, zawiązane partnerstwo opiera się na wspólnych wartościach i celach. Obie strony dążą do wspierania rozwoju młodych talentów i promowania równości szans, w szczególności dla młodych kobiet.

– Dziękujemy Spicy Mobile za pomoc w realizacji naszej kampanii, kreatywność, zaangażowanie i otwartość – podkreśla Zofia Kierner z Girls Future Ready – Jest to dla nas nie tylko profesjonalne partnerstwo, ale także wspólne zaangażowanie w cele, które mają pozytywny wpływ na społeczność. Z bezpłatnych programów mentoringowych skorzystało już kilka tysięcy dziewcząt w Polsce. Chcemy, aby ta liczba rosła, a nasze inicjatywy były dostępne dla kobiet z każdego zakątka kraju. Chcemy kształtować świat, który nadchodzi. Świat, w którym dziewczyny mogą z dumą mówić o swoich celach, misjach i pomysłach.

W ciągu ostatnich pięciu lat Girls Future Ready pomogła ponad 80 000 młodych kobiet z krajów Europy Środkowo-Wschodniej i wygenerowała wpływ społeczny w wysokości 25 milionów dolarów. Za tym sukcesem stoi Zofia Kierner – działaczka  społeczna, laureatka „Forbes 25 under 25” oraz orędowniczka równości płci i dostępu kobiet do edukacji – która swoje dzieciństwo i nastoletnie lata spędziła poza Polską, doświadczając możliwości i szans, jakie młodym kobietom dają kraje wysokorozwinięte.

Obecnie fundacja Girls Future Ready realizuje 5 ogólnodostępnych programów społecznych adresowanych do dziewcząt w wieku od 13 do 24 lat. Jej flagową inicjatywą jest „HerStory” – program mentoringowy, w czasie którego laureatka pracuje przez kilka miesięcy z doświadczoną mentorką nad konkretnym projektem. W ten sposób powstało już kilka biznesów, organizacji non-profit, podcastów i artykułów. Dużą popularnością cieszy się też program „Girls Global Ready”, w którym co roku 300 dziewcząt z Polski i USA pracuje w małych grupach nad wspólnymi globalnymi projektami. Ponadto fundacja organizuje w ramach „HerStory Masterclass” comiesięczne warsztaty, w trakcie których uczestniczki mogą zdobyć nowe umiejętności w różnych dziedzinach oraz spotkać się z kobietami, które odniosły sukces.

– Chcemy pomóc Girls Future Ready dotrzeć do jak największej liczby dziewcząt i tym samym zainicjować ważne zmiany społeczne w Polsce – podkreśla Przemysław Woźniak ze Spicy Mobile. – Kampania digitalowa skierowana bardzo precyzyjnie do młodych kobiet może wnieść ogromny wkład w budowanie świadomości i promowanie misji fundacji. Jesteśmy dumni, że dokładamy cegiełkę do działalności Girls Future Ready, wspierając naszą wiedzą i technologią tak wartościową i potrzebną inicjatywę.

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764