logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Givt podjęła współpracę z Hanami Communications

  PR 12.04.2018, przeczytano 945 razy

GIVT to firma pomagająca klientom uzyskać należne odszkodowanie od linii lotniczych m.in. za opóźnienie bądź odwołanie lotu. Agencja PR Hanami Communications będzie wspierała spółkę w zakresie komunikacji z mediami oraz działań social mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/givt-podjela-wspolprace-z-hanami-communications,36130,artykul.html

Współpraca przygotowująca wprowadzenie nowej marki na rynek została rozpoczęta 1 marca br. na podstawie umowy na czas nieokreślony. Do zadań agencji Hanami należy przede wszystkim wspomaganie GIVT w komunikacji ze wszystkimi interesariuszami. Wykorzystywane do tego będą zarówno kanały offline, jak i online. Agencja będzie również wspierała działania spółki w zakresie social media. Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications, jest podekscytowany nową współpracą:

- GIVT to nasz drugi klient obok działającej w przemyśle optycznym Grupy Essilor. Bardzo cieszymy się z tej współpracy, ponieważ ta firma i jej plany są po prostu ekscytujące. Klient po partnersku daje nam dużo przestrzeni kreatywnej, oczekując nietuzinkowych, praktycznych i skutecznych działań public relations. Jak wiadomo, taki układ nie zawsze ma miejsce w relacji agencji z klientem. Jest to więc jeden z wielu powodów, dla których doceniamy pozytywną współpracę z GIVT.

Kooperacja dwóch podmiotów jest nastawiona na szeroki zakres działalności, a elastyczne podejście jednej i drugiej strony pozwala na stosowanie śmiałych rozwiązań. GIVT jest zresztą przedsięwzięciem, którego skala zwiększa się w błyskawicznym tempie – firma do wakacji planuje wejść na kolejne rynki europejskie. Hanami Communications będzie wspierać działania klienta w obszarze public relations.

Za działania na rzecz klienta odpowiada Joanna Maciejewicz, PR Account Manager Hanami Communications, wspierana przez Jerzego Ciszewskiego.

Hanami Communications to Agencja PR, oferująca kompleksową obsługę marek polskich i zagranicznych. Założycielem jest Jerzy Ciszewski, którego ponad 20-letnie doświadczenie w branży pozwala na intuicyjne dobieranie najlepszych narzędzi i rozwiązań do każdego celu, jaki marka chce osiągnąć.

Źródło: Hanami Communications

www.hanamicommunications.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764