"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach "Good”.
To pierwsze w historii Grand Prix dla projektu z Polski, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions (kategorie Good), pierwsze polskie nagrody w kategoriach Glass: the Lions for Change oraz Titanium.
Titanium nagradza przełomowe, nowatorskie, skłaniające do myślenia i reprezentujące całkowicie nowy punkt widzenia projekty, które wyznaczają nowe kierunki w branży.
Glass: the Lions for Change wyróżnia działania na rzecz równości płci, w tym przeciwdziałania dyskryminacji i łamania stereotypów postrzegania płci.
„Ostatni Twój Weekend” opuścił Cannes z 5 nagrodami na koncie: oprócz Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change i Titanium Lion kampania zdobyła trzy brązowe lwy w kategoriach: Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation.
Źródło: VMLY&R Poland