logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”

  PR 24.06.2019, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach "Good”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glass%3A-the-lions-for-change-oraz-titanium-lion-dla-_ostatniego-twojego-weekendu_,382984,artykul.html

To pierwsze w historii Grand Prix dla projektu z Polski, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions (kategorie Good), pierwsze polskie nagrody w kategoriach Glass: the Lions for Change oraz Titanium.

Titanium nagradza przełomowe, nowatorskie, skłaniające do myślenia i reprezentujące całkowicie nowy punkt widzenia projekty, które wyznaczają nowe kierunki w branży.

Glass: the Lions for Change wyróżnia działania na rzecz równości płci, w tym przeciwdziałania dyskryminacji i łamania stereotypów postrzegania płci.

„Ostatni Twój Weekend” opuścił Cannes z 5 nagrodami na koncie: oprócz Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change i Titanium Lion kampania zdobyła trzy brązowe lwy w kategoriach: Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764