logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Glassing: Bezpośredni nadruk na szkle w firmie Mediapress

  PR 21.04.2015, przeczytano 6536 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim czasie oferta firmy Mediapress z Andrychowa została wzbogacona o aplikacje wykonywane na szkle. Realizowane tu zlecenia, m.in. panele szklane kuchenne oraz łazienkowe, nowoczesne obrazy szklane, meble, drzwi a także zabudowy, są skierowane do odbiorców z branż: meblarskiej, szklarskiej, dekoracyjnej i wielu innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glassing%3A-bezposredni-nadruk-na-szkle-w-firmie-mediapress,24609,artykul.html

Oferowane pod specjalnie w tym celu stworzoną marką Glassing (http://www.glassing.pl), bazują na innowacyjnych, zaawansowanych technologiach bezpośredniego zadrukowywania i dalszej obróbki szkła, m.in. zgrzewania go w niedawno zakupionym, specjalistycznym piecu do laminacji.

W ramach marki Glassing firma Mediapress oferuje szereg wyrobów i aplikacji, w których znajdują zastosowanie różne technologie. Jej standardowym produktem są panele szklane, przy których wykorzystywany jest druk solwentowy i laminacja.

Jednak firma stawia przede wszystkim na ofertę – jak zapewnia jej właściciel Janusz Góralczyk – innowacyjną, a zarazem unikalną, a przy tym atrakcyjną cenowo: „Bazując na dotychczasowych doświadczeniach stworzyliśmy markę Glassing+, w ramach której oferowane są panele szklane zadrukowywane bezpośrednio w technice inkjet UV, a następnie poddawane laminacji folią UV. Innym unikalnym produktem jest świetlny panel szklany GL12 – wykonany ze szkła oraz tworzyw sztucznych o łącznej grubości 12 mm, dający efekt równomiernego świecenia na całej powierzchni. Poza tym nasze portfolio obejmuje m.in.: szkło kolorowe lakierowane, zabudowy ścian i drzwi szklane dekoracyjne, meble z wykorzystaniem paneli szklanych np. szafy czy stoły oraz inne elementy, gdzie może znaleźć zastosowanie ten surowiec”.

Jak dodaje Janusz Góralczyk, będąc agencją reklamową obsługującą rynek poligraficzno-reklamowy, firma Mediapress od dłuższego czasu przymierzała się do wzbogacenia swojej oferty o specjalistyczne, nietypowe zastosowania: „Po szczegółowej analizie rynku i jego potrzeb uznaliśmy, że szkło i jego obróbka to bardzo przyszłościowy temat o olbrzymim potencjalne. Wówczas zapadła decyzja o stworzeniu marki Glassing, którą obecnie promujemy”.

W związku z coraz bogatszą ofertą firmy w tym zakresie, znacznie poszerza się także grono odbiorców aplikacji realizowanych przez Mediapress. „Z uwagi na charakterystykę produktu finalnego, współpracujemy przede wszystkim z firmami z Małopolski i ze Śląska – mówi Janusz Góralczyk. – Są to liczne w tym regionie Polski przedsiębiorstwa produkujące meble, zakłady szklarskie, salony prezentujące różne rozwiązania dekoracyjne. Baza naszych odbiorców – także z innych regionów kraju i zagranicy – systematycznie rośnie, wraz z rozpowszechnianiem się wiedzy i informacji na temat naszej oferty”.

Obecnie, zaledwie po kilkunastu miesiącach od wprowadzenia do portfolio firmy produktów bazujących na szkle, realizacje te stanowią znaczną część jej sprzedaży. Janusz Góralczyk przewiduje, że udział ten będzie systematycznie się zwiększał, wraz z rosnącą popularnością aplikacji z wykorzystaniem szkła: „Jest to bardzo specyficzny materiał, ale przy odpowiednim poziomie kreacji i zaawansowanych technologiach – dysponujemy jednym i drugim – bardzo wdzięczny i oferujący olbrzymi potencjał. Poza samą realizacją prac, posiadamy bogaty katalog własnych projektów finalnych zastosowań, jesteśmy też w stanie wykonać pracę w oparciu o pomysł klienta. Nasz stale rozbudowywany park sprzętowy i wykwalifikowana kadra, bogata w doświadczenia pozyskane dzięki wieloletniej działalności Mediapress na rynku produkcji reklam i druku, to nasz olbrzymi kapitał. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami, jak również do zapoznania się z naszymi propozycjami, dostępnymi na stronie internetowej http://www.glassing.pl. Dodam, że ceny, jakie proponujemy, są bardzo atrakcyjne. Zapewniamy także bezpłatny transport na terenie całej Polski” – podsumowuje Janusz Góralczyk.

Źródło: Mediapress Technologia Designu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764