logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka

  PR 28.02.2024, przeczytano 1270 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które zostało zainspirowane naturą i powrotem znaku Smoka, chińskiego zodiakalnego patrona 2024 roku, symbolizującego nową, lepszą przyszłość. Ta limitowana edycja, przygotowana z okazji Chińskiego Nowego Roku 2024 będzie nieocenionym prezentem zarówno dla przyjaciół, rodziny, jak i partnerów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glenfiddich%3A-opakowania-inspirowane-natura-i-powrotem-znaku-smoka,403272,artykul.html

10 lutego 2024 roku przypada Chiński Nowy Rok. Z tej okazji, podobnie jak w latach ubiegłych, marka Glenfiddich postanowiła stworzyć limitowaną edycję i po rocznej przerwie wprowadzić ją na polski rynek. Ostatnim dostępnym wydaniem w Polsce było to z 2022 roku, autorstwa Rlona Wanga, kontynuujące graficzną opowieść o przyszłości, zapoczątkowaną dwa lata wcześniej.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W tym roku marka nawiązała współpracę z międzynarodowej klasy artystą Raku Inoue, dla którego głównym źródłem inspiracji przy projektowaniu tego wyjątkowego opakowania było piękno otaczającej go natury.

Urodzony w Japonii, a mieszkający na co dzień w Kanadzie, Raku podczas swojej podróży artystycznej mistrzowsko opanował sztukę rysunku, rękodzieła i fotografii. Zrozumienie kompozycji obrazu przyczyniło się do rozwinięcia się jego zamiłowania do pracy z organicznymi materiałami – kwiatami, liśćmi i różnorodnymi gatunkami roślin.

Raku użył swojego charakterystycznego, artystycznego stylu, aby ożywić limitowaną edycję Glenfiddich z okazji Chińskiego Nowego Roku, łącząc ikonicznego dla marki Jelenia ze wspaniałym Smokiem za pomocą swojej mistrzowskiej wizji. Artysta wykorzystał w swoim dziele naturalne elementy: ziemię, drewno i motywy floralne uosabiające wzrost i rozkwit nowego życia. W ramach hołdu dla mistycznej postaci chińskiego Smoka, symbol marki Glenfiddich - Jeleń został stworzony z liści i kwiatów w rozkwicie, które oznaczają nadchodzącą świetlaną przyszłość.

Chiński Nowy Rok symbolizuje rozwój i odnowę, czego najlepszym przykładem jest natura. Moim celem było zabranie Was w podróż na łono przyrody, poprzez wykorzystanie niektórych z jej najwspanialszych elementów. Fu Lu, czyli symboliczny Jeleń marki Glenfiddich, jest stworzony z naturalnych elementów i rzeźbiony płatek po płatku, detal po detalu, doskonale wpasowując się w ten szczególny moment.” mówi Raku Inoue.

Źródło: William Grant & Sons

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764