logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Global SE Awards 2018: Konkurs dla serwisantów Roland DG

  PR 31.01.2018, przeczytano 911 razy
ilustracjastrzałka

Roland DG Corporation ogłasza rozpoczęcie konkursu Global SE Awards 2018, którego finał odbędzie się w siedzibie firmy w Hamamatsu w dniach 23-25 ​​kwietnia 2018 r. W konkursie udział bierze 778 autoryzowanych serwisantów Roland DG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/global-se-awards-2018%3A-konkurs-dla-serwisantow-roland-dg,35275,artykul.html

Niedługo po powstaniu firmy w 1981 roku, Roland DG wprowadził kompleksową obsługę klienta obecnie zwaną Roland DG Care, mającą na celu podniesienie wydajności i niezawodności oferowanych urządzeń. Celem konkursu Global SE Awards jest porównanie jakości tych usług w różnych częściach świata oraz podnoszenie jej poprzez ujednolicenie standardów.
 
Global SE Awards 2018 to już trzecia edycja, poprzednia zorganizowana była w 2015 roku. W nadchodzącym konkursie umiejętności uczestników zostaną przetestowane w dwóch kategoriach: drukarki atramentowe, które reprezentują główną linię produktów Roland DG, oraz urządzenia do obróbki 3D, w tym cyfrowe frezarki stomatologiczne DGSHAPE.

W okresie od listopada 2017 r. do lutego 2018 r. odbywają się lokalne konkursy w regionach obu Ameryk, Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki i Azji. W zmaganiach  udział bierze 778 autoryzowanych inżynierów serwisowych Roland. Na podstawie ich wyników wyłonieni zostaną finaliści reprezentujący poszczególne regiony. Wiedza 28 finalistów na temat usług serwisowych zostanie zweryfikowana na podstawie testów praktycznych i pisemnych, które pozwolą wyłonić ostatecznego zwycięzcę w każdej kategorii.
 
"W roku 2018 poszerzyliśmy zakres produktów objętych konkursem, ponieważ chcemy zapewnić tę samą doskonałą obsługę wszystkim naszym klientom, korzystającym z naszej bogatej oferty. Stworzyliśmy platformę internetową, która pozwala serwisantom na całym świecie regularnie dzielić się wsparciem i wiedzą w ramach jednego, globalnego zespołu. Konkurs Global SE Awards daje serwisantom wybranym z każdego regionu możliwość dzielenia się swoją wiedzą i know-how z innymi. Mamy nadzieję, że udział najlepszych serwisantów z każdego regionu będzie sposobem na podniesienie poziomu usług na całym świecie." - mówi Takaaki Koshita, dyrektor generalny Roland DG Global Technical Services.

Źródło: Roland DG

rolanddg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764