logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Global Shopper Marketing rozpoczyna komunikacyjną podróż z Triple PR

  PR 11.03.2019, przeczytano 276 razy

Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze czołowych marek z sektora FMCG, wybrała partnera w zakresie działań PR. Od marca za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Triple PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/global-shopper-marketing-rozpoczyna-komunikacyjna-podroz-z-triple-pr,381594,artykul.html

Zespół Triple PR zajmie się przede wszystkim doradztwem wizerunkowym dla Global Shopper Marketing. Do zadań Agencji należeć będą ponadto działania z zakresu Media Relations, a także PR-u osobistego i eksperckiego. Działania obejmą media marketingowe, biznesowe oraz branżowe. Triple PR wesprze Klienta w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych.

- Pięć lat na rynku pozwoliło nam ugruntować naszą pozycję biznesową. W 2019 roku chcemy skupić się na dalszym rozwoju spółki i działaniach wizerunkowych. Wybraliśmy Triple PR doceniając doświadczenie kierunkowe i zrozumienie naszego biznesu – mówi Maciej Olipra, Managing Director, Global Shopper Marketing.

Global Shopper Marketing to niezależna polska agencja świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek. Firma kompleksowo podchodzi do realizowanych projektów umiejętnie łącząc dla swoich klientów kompetencje z zakresu trade i brand marketingu. Agencja koncentruje się na strategii, innowacyjności oraz najwyższej jakości kreacji, oferując produkcję nawet najbardziej skomplikowanych realizacji. Celem agencji jest tworzenie unikalnych rozwiązań wspierających budowanie silnych marek i przynoszących realne korzyści biznesowe. W portfolio Global Shopper Marketing znaleźli się tacy gracze jak m.in.: Heineken, Red Bull,  Grupa Żywiec, IKEA, GSK, Hochland, STOCK, Żabka czy Electrolux.

Za projekt po stronie Triple PR odpowiadają Martyna Kempińska, PR Manager i Aneta Gałka, PR Specialist.

Źródło: Triple PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się po zakończeniu...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Meetlify wspomoże branżę eventową
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt biznesowy...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764