logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Global Shopper Marketing wzmacnia dział Client Service

  PR 14.03.2019, przeczytano 1244 razy

Do zespołu Global Shopper Marketing – niezależnej agencji obsługującej największe marki z sektora FMCG – dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: Account Director, Account Manager i Account Executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/global-shopper-marketing-wzmacnia-dzial-client-service,381644,artykul.html

Global Shopper Marketing to niezależna polska agencja świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu i BTL-u dla największych światowych i rodzimych marek.

- Od lat nasz zespół dzięki różnorodnej wiedzy, doświadczeniu i interdyscyplinarnemu podejściu z sukcesem współuczestniczy w budowaniu siły marek i tworzeniu realnej biznesowej wartości. Wykorzystujemy kreatywność i profesjonalizm, aby dostarczać klientom najwyższej jakości serwis…ponieważ „doskonałość nigdy nie jest dziełem przypadku”. Dlatego podjęliśmy decyzję o wzmocnieniu naszego działu Client Service, którym kieruje Beata Grosicka – podkreśla Maciej Olipra, Managing Director Global Shopper Marketing.

Beata Grosicka jest związana z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Karierę rozpoczynała w agencjach reklamowych „Bed&Breakfast” i Swiift Agencja Reklamowa. Następnie swoje kompetencje umacniała w Hackett Hamilton i Gutenberg networks. Klienci, z którymi Beata Grosicka tworzyła swoje zawodowe portfolio to Procter&Gamble, CEDC, Mercedes-Benz Polska, Stock, PepsiCo, Unilever oraz Tchibo. W Global Shopper Marketing będzie kierować działem Client Service i Business Development. To, co najbardziej docenia w branży reklamowej to różnorodność tematów oraz przełamywanie schematów, z jakimi ma styczność każdego dnia.

Marta Ormicka posiada ponad 4-letnie doświadczenie zawodowe. Zdobyła je przede wszystkim w NAV agency oraz Youngers PL, gdzie odpowiadała za współpracę z takimi markami jak: Grupa Danone, AXA, Polpharma, Sephora, Citroen, PKO BP, Orlen, Innogy, Hebe i Green Caffe Nero. Do jej obowiązków należała m.in. kompleksowa obsługa kampanii ATL, BTL, produktowych oraz employer brandingowych. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę kluczowych Klientów, a także wsparcie strategicznych działań agencji. Zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym podkreśla, że najważniejsze są dla niej relacje międzyludzkie, dlatego client service jest dla niej naturalnym środowiskiem.

ilustracjastrzałka

Patrycja Przybylska karierę w marketingu rozpoczęła od pracy w agencji marketingowej Stor9_, gdzie swoje doświadczenie budowała współpracując m.in. z Anną i Robertem Lewandowskimi, Huawei, Oshee, Head&Shoulders i Foods by Ann. W Global Shopper Marketing odpowiada za koordynację projektów od strony operacyjnej. Jak sama twierdzi, drzemią w niej nieskończone pokłady pozytywnej energii, co potwierdzenie znajduje zwłaszcza w tematach przetargowych.

ilustracjastrzałka

Nowe osoby w zespole Global Shopper Marketing po pracy realizują różne pasje. Beata Grosicka uprawia sport kolekcjonując kilometry na Endomondo, Marta Ormicka natomiast pasjonuje się sztuką współczesną i muzyką elektroniczną. Patrycja Przybylska wolny czas poświęca podróżom i nauce gry na ukulele.

Źródło: Global Shopper Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764