logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Global Shopper Marketing wzmacnia dział Client Service

  PR 14.03.2019, przeczytano 618 razy

Do zespołu Global Shopper Marketing – niezależnej agencji obsługującej największe marki z sektora FMCG – dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: Account Director, Account Manager i Account Executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/global-shopper-marketing-wzmacnia-dzial-client-service,381644,artykul.html

Global Shopper Marketing to niezależna polska agencja świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu i BTL-u dla największych światowych i rodzimych marek.

- Od lat nasz zespół dzięki różnorodnej wiedzy, doświadczeniu i interdyscyplinarnemu podejściu z sukcesem współuczestniczy w budowaniu siły marek i tworzeniu realnej biznesowej wartości. Wykorzystujemy kreatywność i profesjonalizm, aby dostarczać klientom najwyższej jakości serwis…ponieważ „doskonałość nigdy nie jest dziełem przypadku”. Dlatego podjęliśmy decyzję o wzmocnieniu naszego działu Client Service, którym kieruje Beata Grosicka – podkreśla Maciej Olipra, Managing Director Global Shopper Marketing.

Beata Grosicka jest związana z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Karierę rozpoczynała w agencjach reklamowych „Bed&Breakfast” i Swiift Agencja Reklamowa. Następnie swoje kompetencje umacniała w Hackett Hamilton i Gutenberg networks. Klienci, z którymi Beata Grosicka tworzyła swoje zawodowe portfolio to Procter&Gamble, CEDC, Mercedes-Benz Polska, Stock, PepsiCo, Unilever oraz Tchibo. W Global Shopper Marketing będzie kierować działem Client Service i Business Development. To, co najbardziej docenia w branży reklamowej to różnorodność tematów oraz przełamywanie schematów, z jakimi ma styczność każdego dnia.

Marta Ormicka posiada ponad 4-letnie doświadczenie zawodowe. Zdobyła je przede wszystkim w NAV agency oraz Youngers PL, gdzie odpowiadała za współpracę z takimi markami jak: Grupa Danone, AXA, Polpharma, Sephora, Citroen, PKO BP, Orlen, Innogy, Hebe i Green Caffe Nero. Do jej obowiązków należała m.in. kompleksowa obsługa kampanii ATL, BTL, produktowych oraz employer brandingowych. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę kluczowych Klientów, a także wsparcie strategicznych działań agencji. Zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym podkreśla, że najważniejsze są dla niej relacje międzyludzkie, dlatego client service jest dla niej naturalnym środowiskiem.

ilustracjastrzałka

Patrycja Przybylska karierę w marketingu rozpoczęła od pracy w agencji marketingowej Stor9_, gdzie swoje doświadczenie budowała współpracując m.in. z Anną i Robertem Lewandowskimi, Huawei, Oshee, Head&Shoulders i Foods by Ann. W Global Shopper Marketing odpowiada za koordynację projektów od strony operacyjnej. Jak sama twierdzi, drzemią w niej nieskończone pokłady pozytywnej energii, co potwierdzenie znajduje zwłaszcza w tematach przetargowych.

ilustracjastrzałka

Nowe osoby w zespole Global Shopper Marketing po pracy realizują różne pasje. Beata Grosicka uprawia sport kolekcjonując kilometry na Endomondo, Marta Ormicka natomiast pasjonuje się sztuką współczesną i muzyką elektroniczną. Patrycja Przybylska wolny czas poświęca podróżom i nauce gry na ukulele.

Źródło: Global Shopper Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764