logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Global Shopper Marketing wzmacnia dział Client Service

  PR 14.03.2019, przeczytano 691 razy

Do zespołu Global Shopper Marketing – niezależnej agencji obsługującej największe marki z sektora FMCG – dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: Account Director, Account Manager i Account Executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/global-shopper-marketing-wzmacnia-dzial-client-service,381644,artykul.html

Global Shopper Marketing to niezależna polska agencja świadcząca usługi z szeroko rozumianego shopper marketingu i BTL-u dla największych światowych i rodzimych marek.

- Od lat nasz zespół dzięki różnorodnej wiedzy, doświadczeniu i interdyscyplinarnemu podejściu z sukcesem współuczestniczy w budowaniu siły marek i tworzeniu realnej biznesowej wartości. Wykorzystujemy kreatywność i profesjonalizm, aby dostarczać klientom najwyższej jakości serwis…ponieważ „doskonałość nigdy nie jest dziełem przypadku”. Dlatego podjęliśmy decyzję o wzmocnieniu naszego działu Client Service, którym kieruje Beata Grosicka – podkreśla Maciej Olipra, Managing Director Global Shopper Marketing.

Beata Grosicka jest związana z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Karierę rozpoczynała w agencjach reklamowych „Bed&Breakfast” i Swiift Agencja Reklamowa. Następnie swoje kompetencje umacniała w Hackett Hamilton i Gutenberg networks. Klienci, z którymi Beata Grosicka tworzyła swoje zawodowe portfolio to Procter&Gamble, CEDC, Mercedes-Benz Polska, Stock, PepsiCo, Unilever oraz Tchibo. W Global Shopper Marketing będzie kierować działem Client Service i Business Development. To, co najbardziej docenia w branży reklamowej to różnorodność tematów oraz przełamywanie schematów, z jakimi ma styczność każdego dnia.

Marta Ormicka posiada ponad 4-letnie doświadczenie zawodowe. Zdobyła je przede wszystkim w NAV agency oraz Youngers PL, gdzie odpowiadała za współpracę z takimi markami jak: Grupa Danone, AXA, Polpharma, Sephora, Citroen, PKO BP, Orlen, Innogy, Hebe i Green Caffe Nero. Do jej obowiązków należała m.in. kompleksowa obsługa kampanii ATL, BTL, produktowych oraz employer brandingowych. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę kluczowych Klientów, a także wsparcie strategicznych działań agencji. Zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym podkreśla, że najważniejsze są dla niej relacje międzyludzkie, dlatego client service jest dla niej naturalnym środowiskiem.

ilustracjastrzałka

Patrycja Przybylska karierę w marketingu rozpoczęła od pracy w agencji marketingowej Stor9_, gdzie swoje doświadczenie budowała współpracując m.in. z Anną i Robertem Lewandowskimi, Huawei, Oshee, Head&Shoulders i Foods by Ann. W Global Shopper Marketing odpowiada za koordynację projektów od strony operacyjnej. Jak sama twierdzi, drzemią w niej nieskończone pokłady pozytywnej energii, co potwierdzenie znajduje zwłaszcza w tematach przetargowych.

ilustracjastrzałka

Nowe osoby w zespole Global Shopper Marketing po pracy realizują różne pasje. Beata Grosicka uprawia sport kolekcjonując kilometry na Endomondo, Marta Ormicka natomiast pasjonuje się sztuką współczesną i muzyką elektroniczną. Patrycja Przybylska wolny czas poświęca podróżom i nauce gry na ukulele.

Źródło: Global Shopper Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764