logo
WIADOMOŚCI

Globalexpo z agencją Practum

Mateusz Zawiślak  PR 19.06.2017, przeczytano 146 razy

GlobalExpo, spółka realizująca część targowo-konferencyjną w ramach inwestycji rewitalizacji dawnej hali FSO na warszawskim Żeraniu, powierzyła obsługę relacji z mediami wokół budowanego centrum targowo-wystawienniczego agencji PR - Practum Consulting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalexpo-z-agencja-practum,32838,artykul.html

Na działce przy ul. Modlińskiej 4 i 6B powstanie nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. mkw., który ma zachować przemysłowy charakter miejsca. W nowym obiekcie mieścić się będzie centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel klasy biznesowej, powierzchnie biurowe oraz ponad 1400 miejsc parkingowych. Oddanie do użytku całości inwestycji planowane jest w 2018 r.

- Stworzymy unikatowe miejsce, które ożywi dotychczas niezagospodarowane pofabryczne tereny na warszawskim Żeraniu. Zamierzamy przy tym zachować wiele elementów dawnej hali FSO, a jednocześnie zwiększyć niektóre parametry budynku. W efekcie na mapie stolicy powstanie wielofunkcjonalny obiekt łączący nowoczesność z nietypową, postindustrialną architekturą. Sukces biznesowy przedsięwzięcia mają gwarantować nie tylko rozwiązania techniczne i architektoniczne, ale także partnerzy biznesowi. Zależy nam przy tym na rzetelnej komunikacji i skutecznej promocji inwestycji także za pośrednictwem mediów. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Practum – mówi Radosław Tracz, prezes GlobalExpo, spółki realizującej inwestycję.

Powstający kompleks zlokalizowany jest na 10,5 ha działce przy skrzyżowaniu obwodnicy Warszawy - Trasy Toruńskiej S8 i ul. Modlińskiej. Został zaprojektowany z zachowaniem charakteru hal magazynowych zbudowanych w latach 70-tych XX w. Koncepcja architektoniczna zakłada pozostawienie elementów związanych z funkcjonalnością dawnej hali, jak choćby wykorzystywanej w przeszłości suwnicy, trakcji kolejowej prowadzącej bezpośrednio do obiektu czy 4-tonowej windy towarowej. Część targowo-konferencyjna ma liczyć 20 tys. mkw. i będzie zarządzana przez spółkę Centrum Targowo-Kongresowe (dawne MT Polska), od lat prowadzącą centrum targowe przy ul. Marsa w Warszawie. Na parterze mieścić się będzie hala wystawiennicza o powierzchni 13 tys. mkw., na piętrze zaś, na 4 tys. mkw. zaplanowana została przestrzeń konferencyjno-kongresowa. Z kolei około 27 tys. mkw. inwestycji zajmie część wystawiennicza, gdzie swoje showroomy będą mieć firmy związane z branżą wykończenia i wyposażenia wnętrz. Hotel, który ma oferować 160 pokoi, będzie funkcjonował w strukturach jednej z największych międzynarodowych sieci hotelowych.

Źródło: Practum Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Targi.Taktyka.Okazja –  pierwsze urodziny gry planszowej o tematyce targowej
Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujacych wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.
Podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem
Plotery Mutoh skupiły uwagę fotografów
Podczas łódzkie targów Film Video Foto (12-14 kwiecień 2018), obecne na stoisku Atrium plotery Mutoh, skupiły uwagę sporej grupy profesjonalistów i amatorów… a było ich na targach blisko 16 tysięcy.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
Nikon i fotografka Julia Kennedy wychodzą z modą na ulice
W nowej serii opublikowanych przez firmę Nikon zdjęć fotografka modowa Julia Kennedy połączyła dwie formy sztuki głównego nurtu, zestawiając ze sobą świat mody oraz najbardziej zachwycające przykłady londyńskiego street artu.
 
poniedziałek 23.04.2018, 161 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone