WIADOMOŚCI

Globalexpo z agencją Practum

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 19.06.2017, przeczytano 115 razy

GlobalExpo, spółka realizująca część targowo-konferencyjną w ramach inwestycji rewitalizacji dawnej hali FSO na warszawskim Żeraniu, powierzyła obsługę relacji z mediami wokół budowanego centrum targowo-wystawienniczego agencji PR - Practum Consulting.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalexpo-z-agencja-practum,32838,artykul.html

Na działce przy ul. Modlińskiej 4 i 6B powstanie nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks o powierzchni użytkowej 60 tys. mkw., który ma zachować przemysłowy charakter miejsca. W nowym obiekcie mieścić się będzie centrum targowo-konferencyjne, całoroczna stała część wystawiennicza z ofertą budowlano-dekoracyjną, a także hotel klasy biznesowej, powierzchnie biurowe oraz ponad 1400 miejsc parkingowych. Oddanie do użytku całości inwestycji planowane jest w 2018 r.

- Stworzymy unikatowe miejsce, które ożywi dotychczas niezagospodarowane pofabryczne tereny na warszawskim Żeraniu. Zamierzamy przy tym zachować wiele elementów dawnej hali FSO, a jednocześnie zwiększyć niektóre parametry budynku. W efekcie na mapie stolicy powstanie wielofunkcjonalny obiekt łączący nowoczesność z nietypową, postindustrialną architekturą. Sukces biznesowy przedsięwzięcia mają gwarantować nie tylko rozwiązania techniczne i architektoniczne, ale także partnerzy biznesowi. Zależy nam przy tym na rzetelnej komunikacji i skutecznej promocji inwestycji także za pośrednictwem mediów. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Practum – mówi Radosław Tracz, prezes GlobalExpo, spółki realizującej inwestycję.

Powstający kompleks zlokalizowany jest na 10,5 ha działce przy skrzyżowaniu obwodnicy Warszawy - Trasy Toruńskiej S8 i ul. Modlińskiej. Został zaprojektowany z zachowaniem charakteru hal magazynowych zbudowanych w latach 70-tych XX w. Koncepcja architektoniczna zakłada pozostawienie elementów związanych z funkcjonalnością dawnej hali, jak choćby wykorzystywanej w przeszłości suwnicy, trakcji kolejowej prowadzącej bezpośrednio do obiektu czy 4-tonowej windy towarowej. Część targowo-konferencyjna ma liczyć 20 tys. mkw. i będzie zarządzana przez spółkę Centrum Targowo-Kongresowe (dawne MT Polska), od lat prowadzącą centrum targowe przy ul. Marsa w Warszawie. Na parterze mieścić się będzie hala wystawiennicza o powierzchni 13 tys. mkw., na piętrze zaś, na 4 tys. mkw. zaplanowana została przestrzeń konferencyjno-kongresowa. Z kolei około 27 tys. mkw. inwestycji zajmie część wystawiennicza, gdzie swoje showroomy będą mieć firmy związane z branżą wykończenia i wyposażenia wnętrz. Hotel, który ma oferować 160 pokoi, będzie funkcjonował w strukturach jednej z największych międzynarodowych sieci hotelowych.

Źródło: Practum Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
niedziela 22.10.2017, 96 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone