logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalgift.pl i Karl Knauer Poland w gronie Członków PIAP

  PR 21.04.2020, przeczytano 293 razy

PIAP przywitał w swoich szeregach nowych graczy z branży reklamowej. Członkami stowarzyszenia branżowego Polska Izby Artykułów Promocyjnych zostały firmy: Globalgift.pl i Karl Knauer Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalgift.pl-i-karl-knauer-poland-w-gronie-czlonkow-piap,386672,artykul.html

Firma Globalgift.pl – Gadżety reklamowe dla firm, powstała z myślą o firmach, którym zależy na zwiększeniu sprzedaży swoich produktów poprzez inwestycję w promocję. Na bazie doświadczeń, rozmów i współpracy z Klientami został opracowany serwis internetowy, lokowany wśród liderów branży gadżetów reklamowych, posiadający w swojej ofercie ponad 30 000 produktów dla firm z intuicyjnym wyszukiwaniem zaawansowanym w ponad 170 podkategoriach. Dodatkowo szeroki park maszynowy pozwala firmie Glonbalgift.pl świadczyć usługi nadruków reklamowych takimi technikami jak: sitodruk, tampodruk, termotransfer, grawer laserowy, grawer CO2, hot-stamping, folia flex/flock.

- PIAP jest organizacją zrzeszającą takie firmy jak nasza. Dołączając do grona przedsiębiorstw mających najwyższe cele możemy nie tylko podnosić swoje umiejętności, ale także jakość produktów, a co za tym idzie satysfakcję Klientów – mówi Piotr Popek, Dyrektor Generalny firmy Globalgift.pl.

Istotą działalności firmy Karl Knauer Poland jest produkcja innowacyjnych opakowań i artykułów reklamowych z kartonu, tektury falistej i papieru. Dzięki połączeniu wiedzy technicznej z wysoką specjalizacją należy do wiodących dostawców w tym segmencie rynku. Tworzy, projektuje i opracowuje kompleksowe, indywidualne rozwiązania w zakresie produkcji opakowań oraz promocji sprzedaży, gwarantując swoim Klientom oraz ich produktom uprzywilejowaną pozycję na półkach sklepowych. Firma często realizuje projekty przyszłościowe i łamiące konwencje, wielokrotnie przy tym nagradzane, jak np. produkty tworzone z uwzględnieniem elektroniki drukowanej. Karl Knauer jest samodzielną, niezależną jednostką, wciąż współpracującą z macierzystą firmą w Niemczech.

- Zdecydowaliśmy się przystąpić do PIAP, ponieważ nieustannie dążymy do poszerzania naszych horyzontów, otwartości na nowe rozwiązania w zakresie produktu, marki i technologii druku. Pragniemy znaleźć się wśród członków PIAP, by w tak elitarnym gronie móc ciągle się rozwijać i tym samym gwarantować jakość świadczonych usług, które rzutują na rzetelność i wiarygodność - mówi Karolina Matysiak, Dyrektor firmy Karl Knauer Poland Sp. z o.o..

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764