logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalgift.pl i Karl Knauer Poland w gronie Członków PIAP

  PR 21.04.2020, przeczytano 470 razy

PIAP przywitał w swoich szeregach nowych graczy z branży reklamowej. Członkami stowarzyszenia branżowego Polska Izby Artykułów Promocyjnych zostały firmy: Globalgift.pl i Karl Knauer Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalgift.pl-i-karl-knauer-poland-w-gronie-czlonkow-piap,386672,artykul.html

Firma Globalgift.pl – Gadżety reklamowe dla firm, powstała z myślą o firmach, którym zależy na zwiększeniu sprzedaży swoich produktów poprzez inwestycję w promocję. Na bazie doświadczeń, rozmów i współpracy z Klientami został opracowany serwis internetowy, lokowany wśród liderów branży gadżetów reklamowych, posiadający w swojej ofercie ponad 30 000 produktów dla firm z intuicyjnym wyszukiwaniem zaawansowanym w ponad 170 podkategoriach. Dodatkowo szeroki park maszynowy pozwala firmie Glonbalgift.pl świadczyć usługi nadruków reklamowych takimi technikami jak: sitodruk, tampodruk, termotransfer, grawer laserowy, grawer CO2, hot-stamping, folia flex/flock.

- PIAP jest organizacją zrzeszającą takie firmy jak nasza. Dołączając do grona przedsiębiorstw mających najwyższe cele możemy nie tylko podnosić swoje umiejętności, ale także jakość produktów, a co za tym idzie satysfakcję Klientów – mówi Piotr Popek, Dyrektor Generalny firmy Globalgift.pl.

Istotą działalności firmy Karl Knauer Poland jest produkcja innowacyjnych opakowań i artykułów reklamowych z kartonu, tektury falistej i papieru. Dzięki połączeniu wiedzy technicznej z wysoką specjalizacją należy do wiodących dostawców w tym segmencie rynku. Tworzy, projektuje i opracowuje kompleksowe, indywidualne rozwiązania w zakresie produkcji opakowań oraz promocji sprzedaży, gwarantując swoim Klientom oraz ich produktom uprzywilejowaną pozycję na półkach sklepowych. Firma często realizuje projekty przyszłościowe i łamiące konwencje, wielokrotnie przy tym nagradzane, jak np. produkty tworzone z uwzględnieniem elektroniki drukowanej. Karl Knauer jest samodzielną, niezależną jednostką, wciąż współpracującą z macierzystą firmą w Niemczech.

- Zdecydowaliśmy się przystąpić do PIAP, ponieważ nieustannie dążymy do poszerzania naszych horyzontów, otwartości na nowe rozwiązania w zakresie produktu, marki i technologii druku. Pragniemy znaleźć się wśród członków PIAP, by w tak elitarnym gronie móc ciągle się rozwijać i tym samym gwarantować jakość świadczonych usług, które rzutują na rzetelność i wiarygodność - mówi Karolina Matysiak, Dyrektor firmy Karl Knauer Poland Sp. z o.o..

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764