logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski

  PR 16.03.2021, przeczytano 1584 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Mateusz Szmigiero, Aneta Kabsa, Piotr Ćwikliński i Michał Krajewski

Zespół Big Sync Music Warsaw zaoferuje unikalne podejście do licencjonowania muzyki markom i agencjom reklamowym w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalna-agencja-muzyczna-big-sync-music-wchodzi-do-polski,390649,artykul.html

Big Sync Music, jedna z najszybciej rozwijających się globalnych agencji licencjonowania muzyki, współpracująca między innymi z takimi markami jak Unilever, Lipton i Google, utworzyła oddział w Warszawie. Tym samym warszawskie biuro Big Sync rozszerza globalny zasięg działania tej kreatywnej agencji muzycznej, łącząc lokalizacje w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Hamburgu, Singapurze i Sydney. Od 2019 roku, Big Sync Music jest częścią  największej na świecie platformy licencjonowania muzyki - Songtradr.

- Już od dłuższego czasu chcieliśmy rozszerzyć działalność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, a Warszawa jest idealną lokalizacją - mówi Paul Wiltshire, CEO of Songtradr. - Bardzo się cieszymy, że możemy rozwijać się w zupełnie nowej kulturze i wprowadzić inicjatywy Big Sync na tak ekscytujący i pełen wyzwań rynek.

Nie bez znaczenia dla decyzji o dalszej międzynarodowej ekspansji Big Sync Music jest, że Polska posiada najsilniejszą i największą gospodarkę w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) i nadal się rozwija. Oprócz korzyści ekonomicznych, stolica Polski, jest także uznanym centrum muzycznym. Lokalni wydawcy i twórcy zapewniają  szczegółową ekspertyzę i wiedzę, a twórcy -  content. Co ważne, rynek reklamy w Polsce nadal rozwija się, tworząc popyt na bogatą ofertę Big Sync w tym coraz bardziej wyspecjalizowanym obszarze. Posiadanie solidnego zaplecza w regionie CEE wzmacnia również ofertę Big Sync adresowaną do do globalnych marek.

Liderem warszawskiego zespołu został Michał Krajewski, head of music Big Sync Music Warsaw, któremu powierzono zarządzanie i nadzór kreatywny nad projektami klientów. Zespół Big Sync Warsaw wraz Krajewskim tworzy czwórka doświadczonych ekspertów muzycznych: Aneta Kabsa, creative director, Mateusz Szmigiero, senior music supervisor i Piotr Ćwikliński, music supervisor & licensing manager. W ciągu ostatnich czterech lat zrealizowali setki projektów docenionych na wielu kreatywnych festiwalach, jak Konkurs Twórców Reklamy SAR czy Music and Sound Awards. Mają także doświadczenie zdobyte w agencjach reklamowych, u wydawców muzycznych i reklamodawców - zarówno przy realizacji projektów w regionie CEE i poza nim.

- Tworzenie Big Sync Music w tej części świata jest wyjątkowym wyzwaniem - mówi Michał Krajewski, head of music Big Sync Warsaw. - Zarówno polski rynek i cały region Europy Środkowo-Wschodniej wciąż dynamicznie się rozwijają. Szeroka i wyspecjalizowana oferta Big Sync, jak licencjonowanie muzyki, oryginalna kompozycja i audio branding  umożliwią nam wsparcie marek w tym obszarze, a także działanie w skali międzynarodowej.

Big Sync Music to globalny partner muzyczny dla marek, agencji i twórców. Współpracuje z nagradzanymi niezależnymi agencjami oraz  sieciami jak WPP, Omnicom Group,IPG, Publicis Groupe, Havas, R/GA, 72andSunny i adam&eveDDB.

Źródło: 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764