logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski

  PR 16.03.2021, przeczytano 1163 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Mateusz Szmigiero, Aneta Kabsa, Piotr Ćwikliński i Michał Krajewski

Zespół Big Sync Music Warsaw zaoferuje unikalne podejście do licencjonowania muzyki markom i agencjom reklamowym w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalna-agencja-muzyczna-big-sync-music-wchodzi-do-polski,390649,artykul.html

Big Sync Music, jedna z najszybciej rozwijających się globalnych agencji licencjonowania muzyki, współpracująca między innymi z takimi markami jak Unilever, Lipton i Google, utworzyła oddział w Warszawie. Tym samym warszawskie biuro Big Sync rozszerza globalny zasięg działania tej kreatywnej agencji muzycznej, łącząc lokalizacje w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Hamburgu, Singapurze i Sydney. Od 2019 roku, Big Sync Music jest częścią  największej na świecie platformy licencjonowania muzyki - Songtradr.

- Już od dłuższego czasu chcieliśmy rozszerzyć działalność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, a Warszawa jest idealną lokalizacją - mówi Paul Wiltshire, CEO of Songtradr. - Bardzo się cieszymy, że możemy rozwijać się w zupełnie nowej kulturze i wprowadzić inicjatywy Big Sync na tak ekscytujący i pełen wyzwań rynek.

Nie bez znaczenia dla decyzji o dalszej międzynarodowej ekspansji Big Sync Music jest, że Polska posiada najsilniejszą i największą gospodarkę w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) i nadal się rozwija. Oprócz korzyści ekonomicznych, stolica Polski, jest także uznanym centrum muzycznym. Lokalni wydawcy i twórcy zapewniają  szczegółową ekspertyzę i wiedzę, a twórcy -  content. Co ważne, rynek reklamy w Polsce nadal rozwija się, tworząc popyt na bogatą ofertę Big Sync w tym coraz bardziej wyspecjalizowanym obszarze. Posiadanie solidnego zaplecza w regionie CEE wzmacnia również ofertę Big Sync adresowaną do do globalnych marek.

Liderem warszawskiego zespołu został Michał Krajewski, head of music Big Sync Music Warsaw, któremu powierzono zarządzanie i nadzór kreatywny nad projektami klientów. Zespół Big Sync Warsaw wraz Krajewskim tworzy czwórka doświadczonych ekspertów muzycznych: Aneta Kabsa, creative director, Mateusz Szmigiero, senior music supervisor i Piotr Ćwikliński, music supervisor & licensing manager. W ciągu ostatnich czterech lat zrealizowali setki projektów docenionych na wielu kreatywnych festiwalach, jak Konkurs Twórców Reklamy SAR czy Music and Sound Awards. Mają także doświadczenie zdobyte w agencjach reklamowych, u wydawców muzycznych i reklamodawców - zarówno przy realizacji projektów w regionie CEE i poza nim.

- Tworzenie Big Sync Music w tej części świata jest wyjątkowym wyzwaniem - mówi Michał Krajewski, head of music Big Sync Warsaw. - Zarówno polski rynek i cały region Europy Środkowo-Wschodniej wciąż dynamicznie się rozwijają. Szeroka i wyspecjalizowana oferta Big Sync, jak licencjonowanie muzyki, oryginalna kompozycja i audio branding  umożliwią nam wsparcie marek w tym obszarze, a także działanie w skali międzynarodowej.

Big Sync Music to globalny partner muzyczny dla marek, agencji i twórców. Współpracuje z nagradzanymi niezależnymi agencjami oraz  sieciami jak WPP, Omnicom Group,IPG, Publicis Groupe, Havas, R/GA, 72andSunny i adam&eveDDB.

Źródło: 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764