logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski

  PR 16.03.2021, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Mateusz Szmigiero, Aneta Kabsa, Piotr Ćwikliński i Michał Krajewski

Zespół Big Sync Music Warsaw zaoferuje unikalne podejście do licencjonowania muzyki markom i agencjom reklamowym w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalna-agencja-muzyczna-big-sync-music-wchodzi-do-polski,390649,artykul.html

Big Sync Music, jedna z najszybciej rozwijających się globalnych agencji licencjonowania muzyki, współpracująca między innymi z takimi markami jak Unilever, Lipton i Google, utworzyła oddział w Warszawie. Tym samym warszawskie biuro Big Sync rozszerza globalny zasięg działania tej kreatywnej agencji muzycznej, łącząc lokalizacje w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Hamburgu, Singapurze i Sydney. Od 2019 roku, Big Sync Music jest częścią  największej na świecie platformy licencjonowania muzyki - Songtradr.

- Już od dłuższego czasu chcieliśmy rozszerzyć działalność w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, a Warszawa jest idealną lokalizacją - mówi Paul Wiltshire, CEO of Songtradr. - Bardzo się cieszymy, że możemy rozwijać się w zupełnie nowej kulturze i wprowadzić inicjatywy Big Sync na tak ekscytujący i pełen wyzwań rynek.

Nie bez znaczenia dla decyzji o dalszej międzynarodowej ekspansji Big Sync Music jest, że Polska posiada najsilniejszą i największą gospodarkę w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) i nadal się rozwija. Oprócz korzyści ekonomicznych, stolica Polski, jest także uznanym centrum muzycznym. Lokalni wydawcy i twórcy zapewniają  szczegółową ekspertyzę i wiedzę, a twórcy -  content. Co ważne, rynek reklamy w Polsce nadal rozwija się, tworząc popyt na bogatą ofertę Big Sync w tym coraz bardziej wyspecjalizowanym obszarze. Posiadanie solidnego zaplecza w regionie CEE wzmacnia również ofertę Big Sync adresowaną do do globalnych marek.

Liderem warszawskiego zespołu został Michał Krajewski, head of music Big Sync Music Warsaw, któremu powierzono zarządzanie i nadzór kreatywny nad projektami klientów. Zespół Big Sync Warsaw wraz Krajewskim tworzy czwórka doświadczonych ekspertów muzycznych: Aneta Kabsa, creative director, Mateusz Szmigiero, senior music supervisor i Piotr Ćwikliński, music supervisor & licensing manager. W ciągu ostatnich czterech lat zrealizowali setki projektów docenionych na wielu kreatywnych festiwalach, jak Konkurs Twórców Reklamy SAR czy Music and Sound Awards. Mają także doświadczenie zdobyte w agencjach reklamowych, u wydawców muzycznych i reklamodawców - zarówno przy realizacji projektów w regionie CEE i poza nim.

- Tworzenie Big Sync Music w tej części świata jest wyjątkowym wyzwaniem - mówi Michał Krajewski, head of music Big Sync Warsaw. - Zarówno polski rynek i cały region Europy Środkowo-Wschodniej wciąż dynamicznie się rozwijają. Szeroka i wyspecjalizowana oferta Big Sync, jak licencjonowanie muzyki, oryginalna kompozycja i audio branding  umożliwią nam wsparcie marek w tym obszarze, a także działanie w skali międzynarodowej.

Big Sync Music to globalny partner muzyczny dla marek, agencji i twórców. Współpracuje z nagradzanymi niezależnymi agencjami oraz  sieciami jak WPP, Omnicom Group,IPG, Publicis Groupe, Havas, R/GA, 72andSunny i adam&eveDDB.

Źródło: 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764