logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalny E-commerce Carlsberg Group w rękach Pathfinder 23

  PR 29.10.2020, przeczytano 303 razy

Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalny-e-commerce-carlsberg-group-w-rekach-pathfinder-23,388991,artykul.html

Jako zwycięzca przetargu, polska spółka odpowiadać będzie za strategie sprzedaży online marek takich jak Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, Brooklyn i Tuborg. Pathfinder 23 w ramach współpracy z klientem zajmie się dostosowaniem i tworzeniem zestawów narzędzi E-commerce. Do automatyzacji procesów w tym obszarze, grupa Carlsberg wybrała firmę technologiczną Synthrone, który jest również częścią holdingu Brand New Galaxy. Umowa obowiązuje do 2022 roku

- Sprzedaż online to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina naszej działalności, na której musimy się skupić. Dzięki doświadczonym, myślącym przyszłościowo i kreatywnym partnerom takim jak Pathfinder 23, rozpoczęliśmy już pracę nad strategicznymi projektami E-commerce dla kilku naszych marek. Nie możemy się już doczekać ogromnej zmiany w środowisku e-handlu w 2021 roku - mówi Michelle Rolf Jensen, Global eCommerce Executive w Carlsberg Group.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z Carlsberg Group - kultową marką, która reprezentuje to, co najlepsze w swojej dziedzinie. Z niecierpliwością czekamy na efekty naszej współpracy, która przełoży się na widoczności marki na kluczowych dla niej rynkach. Nasze doświadczenie i zaangażowanie pomogą dostarczać wysokiej jakości rozwiązania E-commerce dla poszczególnych marek na każdym rynku, gdzie sprzedawane są produkty Grupy Carlsberg - mówi Ewa Tkaczyk, Business Director w Pathfinder 23.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack, który pomaga firmom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych
Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data
Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Nowy design i wyjątkowy asortyment podkreśla butikowy charakter filii, która w ten sposób znakomicie wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej, eleganckiej przestrzeni o...
Komunikacja sklepów internetowych
Ponad ¾ sklepów internetowych promuje swoją ofertę w mediach społecznościowych. Tymczasem, dla kupujących kanałami poznawania zakupowych ofert są kolejno: e-mail, SMS, wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, a dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 38 proc. Nowy raport “Komunikacja sklepów internetowych” od SMSAPI i Shoper przygląda...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764