logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalny E-commerce Carlsberg Group w rękach Pathfinder 23

  PR 29.10.2020, przeczytano 828 razy

Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalny-e-commerce-carlsberg-group-w-rekach-pathfinder-23,388991,artykul.html

Jako zwycięzca przetargu, polska spółka odpowiadać będzie za strategie sprzedaży online marek takich jak Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, Brooklyn i Tuborg. Pathfinder 23 w ramach współpracy z klientem zajmie się dostosowaniem i tworzeniem zestawów narzędzi E-commerce. Do automatyzacji procesów w tym obszarze, grupa Carlsberg wybrała firmę technologiczną Synthrone, który jest również częścią holdingu Brand New Galaxy. Umowa obowiązuje do 2022 roku

- Sprzedaż online to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina naszej działalności, na której musimy się skupić. Dzięki doświadczonym, myślącym przyszłościowo i kreatywnym partnerom takim jak Pathfinder 23, rozpoczęliśmy już pracę nad strategicznymi projektami E-commerce dla kilku naszych marek. Nie możemy się już doczekać ogromnej zmiany w środowisku e-handlu w 2021 roku - mówi Michelle Rolf Jensen, Global eCommerce Executive w Carlsberg Group.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z Carlsberg Group - kultową marką, która reprezentuje to, co najlepsze w swojej dziedzinie. Z niecierpliwością czekamy na efekty naszej współpracy, która przełoży się na widoczności marki na kluczowych dla niej rynkach. Nasze doświadczenie i zaangażowanie pomogą dostarczać wysokiej jakości rozwiązania E-commerce dla poszczególnych marek na każdym rynku, gdzie sprzedawane są produkty Grupy Carlsberg - mówi Ewa Tkaczyk, Business Director w Pathfinder 23.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764