Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.
Jako zwycięzca przetargu, polska spółka odpowiadać będzie za strategie sprzedaży online marek takich jak Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, Brooklyn i Tuborg. Pathfinder 23 w ramach współpracy z klientem zajmie się dostosowaniem i tworzeniem zestawów narzędzi E-commerce. Do automatyzacji procesów w tym obszarze, grupa Carlsberg wybrała firmę technologiczną Synthrone, który jest również częścią holdingu Brand New Galaxy. Umowa obowiązuje do 2022 roku
- Sprzedaż online to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina naszej działalności, na której musimy się skupić. Dzięki doświadczonym, myślącym przyszłościowo i kreatywnym partnerom takim jak Pathfinder 23, rozpoczęliśmy już pracę nad strategicznymi projektami E-commerce dla kilku naszych marek. Nie możemy się już doczekać ogromnej zmiany w środowisku e-handlu w 2021 roku - mówi Michelle Rolf Jensen, Global eCommerce Executive w Carlsberg Group.
- Cieszymy się, że możemy współpracować z Carlsberg Group - kultową marką, która reprezentuje to, co najlepsze w swojej dziedzinie. Z niecierpliwością czekamy na efekty naszej współpracy, która przełoży się na widoczności marki na kluczowych dla niej rynkach. Nasze doświadczenie i zaangażowanie pomogą dostarczać wysokiej jakości rozwiązania E-commerce dla poszczególnych marek na każdym rynku, gdzie sprzedawane są produkty Grupy Carlsberg - mówi Ewa Tkaczyk, Business Director w Pathfinder 23.
Źródło: Brand New Galaxy