logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalny konkurs Samsung #Bespokedesignedbyyou rozstrzygnięty – zobacz zwycięskie projekty

  PR 22.10.2021, przeczytano 1026 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem dla uczestników globalnego konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, który wystartował 7 lipca br., było stworzenie własnej wersji modułowej lodówki Bespoke. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 12 pażdziernika w mediach społecznościowych marki. Na drugim miejscu, na ponad 1581 nadesłanych zgłoszeń, znalazła się projektantka z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalny-konkurs-samsung-bespokedesignedbyyou-rozstrzygniety-%E2%80%93-zobacz-zwycieskie-projekty,393491,artykul.html

Aż 1,581 zgłoszeń

Bespoke to pasja i kreatywność, zarówno w podejściu inżynierów Samsung do projektowania urządzeń, jak i możliwości związanych z wykorzystaniem ich w przestrzeni domowej. Udowodnił to trwający od 7 lipca br. konkurs Samsung. Zadanie dla uczestników polegało na tym, aby panele zewnętrzne modułowej lodówki Bespoke potraktować jako płótno malarskie do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Wpłynęło aż 1,581 wyjątkowych projektów graficznych z całego świata, z których 50 zakwalifikowało się do etapu głosowania internautów. W wyniku głosowania, które odbyło się w dniach 12-22 sierpnia, 15 prac z największą liczbą „polubień” przeszło do ścisłego finału.

Trójka zwycięzców konkursu Samsung #BespokeDesignedByYou została wyłoniona podczas obrad jury, w skład którego weszli: Sarah Douglas – redaktorka naczelna magazynu Wallpaper, Harry Choi – Senior Vice President Home Appliance w Samsung, Felix Heck – Senior Vice President of Design w Samsung UK, projektantka wnętrz Kelly Hoppen CBE i artysta Yinka Ilori.

Laureaci konkursu

Prace laureatów charakteryzują się odważną mieszanką kolorów, przywołują skojarzenia z naturą, radością i gotowaniem.

Pierwsze miejsce zajęła Rita Louis @ritalouis005 z projektem pod tytułem „Lost Landscape”, na którym widzimy odważne mlecznobiałe i intensywnie atramentowe pociągnięcia pędzlem.

- Zawsze poszukiwałam źródła inspiracji w naturze – powiedziała Louis. Artystka dodaje, że stworzyła ten projekt z myślą o wywołaniu poczucia spokoju podobnego do tego, które odczuwamy obserwując naturę lub ciesząc się spacerem.

Jurorzy uznali pracę Louis za “artystyczną, lekką i inspirującą”. Zwrócili uwagę na to, że projekt wygląda dobrze zarówno wtedy, gdy moduły są rozdzielone, jak i wtedy, gdy są połączone w całość.

Na drugim miejscu znalazł się projekt Weroniki Slifierz @weri.weri pod tytułem „Foodie”. Praca polskiej artystki, utrzymana w kolorystyce inspirowanej ilustracjami z lat 90’, nawiązuje do uczucia radości, jaką daje zdrowe i pyszne jedzenie.

- Mój projekt nie bez powodu nazywa się ‘Foodie’!” – wyjaśniła Slifierz. - Uwielbiam jedzenie i myślę, że każdy powinien mieć możliwość cieszenia się dobrym, odżywczym posiłkiem, tak często, jak to tylko możliwe.

ilustracjastrzałka

Mieszkający w Londynie artysta i juror Yinka Ilori był szczególnie zachwycony projektem Weroniki.

- Uwielbiam taki sposób korzystania z palety kolorów, a ilustracje naprawdę powodują uśmiech na mojej twarzy – powiedział Ilori i dodał, że projekt byłby idealny do jego kuchni.

Trzecie miejsce zajęła Ioana Sabau @ioana.illustrates z projektem „nested”, który przedstawia dwie kolorowe postaci połączone ze sobą pocałunkiem. Sabau zainspirowało przekonanie, że jedzenie zawsze smakuje lepiej, gdy przygotowuje się je z innymi.

- Wierzę, że jedzenie łączy ludzi, a czas, który spędzamy w kuchni może być czasem, w którym budujemy bliskie relacje – wyjaśniła Sabau.

ilustracjastrzałka

- Felix Heck, Head of Samsung Design Europe, był urzeczony pracą Sabau.

- Kolory, skala, symetria i urocza kreskówkowa abstrakcja tworzą coś wyjątkowego i pięknego. Ta mała historia miłosna wpływa na mnie pozytywnie – powiedział Heck.

Zwycięskie projekty zostaną umieszczone na lodówkach Bespoke i będą prezentowane w przestrzeni Samsung KX w Londynie do końca tego roku. Konkurs pokazał, że prócz zapewnienia doskonałej funkcjonalności wynikającej z możliwości personalizacji i łączenia modułowego, nowoczesna lodówka może pełnić we wnętrzu także rolę dzieła sztuki. W przyszłości Samsung będzie nadal wzbogacał doświadczenia  użytkowników dając im w ręce moc personalizacji.

Źródło: Samsung Electronics Co., Ltd.

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764