logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalny problem koloru sukienki rozwiązany przez Dekoral Fashion

  PR 06.03.2015, przeczytano 849 razy

Dekoral Fashion włącza się do dyskusji, próbując pogodzić internautów w żartobliwy sposób i proponując im własne, autorskie spojrzenie na kwestię łączenia kolorów, w której marka jest ekspertem. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalny-problem-koloru-sukienki-rozwiazany-przez-dekoral-fashion,24144,artykul.html

PPG Deco Sp.z.o.o właściciel m.in. marek Dekoral i Dekoral Fashion, producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów do ścian, postarał się rozwiązać problem, jaki wywołała ostatnio słynna, dwukolorowa sukienka. W wyprodukowanym, specjalnie na potrzeby tej akcji filmie, Dekoral Fashion proponuje nie martwić się tym, jakie barwy widzimy, ale pokazuje z przymrużeniem oka, jak właściwie je połączyć. Film wykorzystuje atrakcyjną formę komunikacji, jaką jest kinetyczna typografia. Marka pokazuje w ten sposób jak można wykorzystywać aktualnie istniejące trendy do promocji własnych produktów.

Real time marketing to trend, wymagający szybkości działania, błyskotliwości i śledzenia aktualnych trendów w internecie. Wymaga zarówno od marki jak i agencji dyscypliny i otwartości na niekonwencjonalne działania. Jesteśmy na to gotowi, co zaowocuje prawdopodobnie dużą ilością fajnych akcji w ciągu całego roku – mówi Wojciech Kapelusz, online marketing manager w PPG Deco Polska.

Agencją odpowiedzialną za film jak i obsługę marki w kanałach digital w tym roku jest Biuro Podróży Reklamy. Głównym założeniem kampanii jest wejście w bezpośrednią interakcję z użytkownikami, przy użyciu multimedialnych narzędzi komunikacji. 

Współpraca w 2015 roku jest wynikiem przetargu wygranego przez agencję. 

Źródło: PPG Deco Polska Sp. z o.o

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764