logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalsm z mocniejszym zespołem i nową strategią

  PR 13.12.2022, przeczytano 1018 razy
ilustracja

Anna Olipra nowym CEO GlobalSM. Beata Grosicka oraz Szymon Szylak z awansami na stanowiska: Business Development Director, oraz Head of Design. Zmiany te są efektem rozwoju spółki oraz jej nowej strategii, która już przynosi efekty. Agencja w najbliższych latach planuje skupić się m.in. na dalszym poszerzaniu działań w obszarach takich jak digital oraz branding, jednocześnie stale powiększając portfolio klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalsm-z-mocniejszym-zespolem-i-nowa-strategia,398323,artykul.html

Anna Olipra z nowym stanowiskiem

Z początkiem 2023 roku właściciele spółki kapitałowej Global Shopper Marketing – w związku z jej dynamicznym rozwojem oraz poszerzeniem zakresu działalności – dokonają reorganizacji kluczowych elementów jej struktury. Najważniejszym z nich będzie zmiana CEO agencji.

Nowym CEO GlobalSM zostanie Anna Olipra pełniąca do tej pory obowiązki Client Service Directora. Natomiast Maciej Olipra, Co-Founder oraz dotychczasowy CEO – razem ze swoim wspólnikiem Dariuszem Złotowskim – skoncentruje się na koordynacji działań związanych z nowymi obszarami inwestycyjnymi agencji.

Anna na nowym stanowisku odpowiedzialna będzie za wyznaczanie celów biznesowych, a także realizację założeń nowej strategii agencji w nadchodzących latach. Zarządzać będzie również relacjami z kluczowymi klientami spółki.  Olipra pracę w GlobalSM rozpoczęła w 2020 roku na stanowisku Project Manager. Przed dołączeniem do agencji przez około 13 lat była związana z Kompanią Piwowarską, gdzie zdobywała doświadczenie projektowe oraz uczestniczyła we wdrażaniu i rozwoju strategii sprzedażowych, marketingowych oraz IT. Wykorzystała również swoje doświadczenie managerskie, koordynując prace zespołów.

Zmiany wynikają z sukcesywnie wdrażanej strategii rozwoju spółki opartej o poszerzanie obszarów działania oraz pozyskiwanie nowych klientów przy jednoczesnym skoncentrowaniu się na jak najwyższej jakości usług realizowanych dla obecnych klientów agencji.

Awanse Beaty Grosickiej i Szymona Szylaka

Częścią zachodzących zmian jest również awans oraz włączenie w struktury zarządu firmy Beaty Grosickiej, a także nowa rola Szymona Szylaka. Obejmują oni kolejno stanowiska: Business Development Director oraz Head of Design.

Funkcja Grosickiej jest świeżo utworzonym stanowiskiem dyrektorskim w strukturach zarządu firmy powołanym na potrzeby koordynacji wdrożenia strategii rozwoju spółki. Beata związana jest z branżą reklamową od 2009 roku. Specjalizuje się w kampaniach 360 stopni obejmujących aktywacje shopper marketingowe, on-trade i off-trade, eventy, digital i ATL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w: „Bed&Breakfast”, Swiift Agencja Reklamowa, Hackett Hamilton i Gutenberg Networks. W GlobalSM realizowała projekty dla takich Klientów jak: Grupa Żywiec, Hochland, Ikea, Żabka, Tefal, Electrolux, Powerade, Coca-Cola, Stock Polska, Tchibo, GSK czy Eurocash. Z powodzeniem przeprowadzała procesy przetargowe od briefu po egzekucję. W aktualnej strukturze docenia wolność działania i otwartość na nowe pomysły.

Szymon Szylak zarządzać będzie zespołem kreacji, pilnując najwyżej jakości realizacji działań. Niezmiennie pod okiem Executive Creative Directora – Dariusza Złotowskiego. Szylak kreuje, projektuje i wdraża pomysły od ponad 13 lat. Od kwietnia br. na stanowisku Head of Creative Team w GlobalSM. Specjalizuje się w kompleksowej identyfikacji wizualnej, obsłudze i aktywacji marek oraz kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych. Wcześniejsze doświadczenie uzyskał m.in. w Nav Agency, gdzie od 2018 roku pracował na stanowisku Art Directora. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak: Danone, Żywiec Zdrój, PGNiG, Orlen, Nutricia, Carlsberg, Jeronimo Martins, Coca-Cola, Nivea, Benefit Systems, HJ Heinz Polska, Nestle.

- Przed nami dalszy rozwój, aby mu sprostać, niezbędne było postawienie na strategię zakładającą pełnienie funkcji operacyjnych przez osoby mogące w pełni skoncentrować się na bieżącej obsłudze klientów i pozyskiwaniu nowych kontrahentów. To właśnie dzięki m.in. zaangażowaniu oraz doświadczeniu Ani udało nam się nie tylko spokojnie przejść przez trudne dla branży ostatnie dwa lata, ale także zrealizować w tym czasie kilka istotnych projektów poszerzając tym samym obszar działania agencji. Część spółki odpowiedzialna za działania marketingowe już w 2021 roku z powodzeniem wróciła do obrotów z okresu przed pandemii, zamykając rok z wynikiem lepszym o 12% r/r – podkreśla Maciej Olipra. - Natomiast awans Beaty jest wprost wynikową sukcesów jej autorstwa. Profesjonalizm, zaangażowanie i niewyczerpalne pokłady pozytywnej energii Beaty są motorem napędowym spółki oraz składnikiem obecnych, jak i przyszłych sukcesów agencji. Chcąc zamknąć powyższe zmiany nowoczesną, innowacyjną i designerską klamrą nie mogę nie wspomnieć o Szymonie Szylaku, który swoim talentem, a także zaangażowaniem wzmacnia nasz, jakże istotny, dział kreacji – podsumowuje.

Dzięki zachodzącym od około 2 lat zmianom firma stała się dojrzała, posiada profesjonalny styl zarządzania. Potwierdzaniem tego jest zaufanie największych światowych marek oraz m.in. dwie statuetki Effie za kampanie dla produktów marki Żywiec: „Chce się Ż na lekko” oraz LUDZIE Z CHARAKTEREM.

Źródło: GlobalSM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764