logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Globalworth i Hala Koszyki ze Złotymi Spinaczami i Mixx Awards

  PR 13.12.2021, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Właściciel i zarządca Hali Koszyki, firma Globalworth, otrzymała w minionym tygodniu aż 4 statuetki w czołowych konkursach z branży PR i marketingu: Złotych Spinaczach i MIXX Awards. Nagrody powędrowały do firmy za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w Hali Koszyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/globalworth-i-hala-koszyki-ze-zlotymi-spinaczami-i-mixx-awards,394124,artykul.html

W Złotych Spinaczach, najważniejszym i największym konkursie branży PR w Polsce, zespół PR i marketingu Globalworth został doceniony za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w maju tego roku, która dostała aż dwie statuetki: srebrną i brązową. Celem tego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. Przed Halą Koszyki, która jest własnością firmy Globalworth, stanął wtedy wielki Zegar Gastronomii odmierzający czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całej Polsce. W ramach wydarzenia przed halą został zorganizowany gastronomiczny sylwester, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.

- Przy symbolicznym budżecie, w ciągu zaledwie tygodnia, naszą akcją udało nam się skupić uwagę czołowych polskich stacji telewizyjnych i radiowych, portali internetowych i tytułów prasowych. Hala Koszyki stała się miejscem symbolicznym dla branży gastronomicznej w Polsce, w którym zakończył się trwający ponad 200 dni lockdown,a zorganizowane przez nas wydarzenie często określano mianem „gastronomicznego sylwestra”. Warty podkreślenia jest także fakt, że Globalworth był jedną z niewielu firm w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy, która otrzymała nagrody za samodzielny, autorski projekt prowadzony bez wsparcia agencji PR. Konkurencja była bardzo duża, walczyliśmy z największymi firmami z różnych branż, które prowadziły swoje akcje w oparciu o sztab ludzi i potężne budżety. Już same nominacje – w dwóch kategoriach – były dla nas sporym wyróżnieniem, a równa walka stoczona z gigantami rynku sprawiła, że satysfakcja ze zdobytych nagród jest ogromna. - Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland

Hala Koszyki została również wyróżniona w MIXX Awards – czołowym konkursie marketingowo-digitalowym w Polsce. Dwie statuteki (srebro i brąz) powędrowały do gamingowego projektu „Walka o Koszyki”, który został zrealizowany przez Globalworth wspólnie z firmą budowlaną Erbud i agencją Gameset. W marcu tego roku obie firmy zorganizowały konkurs na zaprojektowanie mapy do kultowej gry FPS, która miała być odzwierciedleniem przestrzeni Hali Koszyki. Gracze zagrali na niej pod koniec lipca w czasie finałowych rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive zorganizowanych w Koszykach. Projekt ten stał się też głównym elementem kampanii employer-braningowej Erbudu, która została nagrodzona dwoma Złotymi Spinaczami w tegorocznej edycji konkursu.

Źródło: Globalworth

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Papaya New Directors - 10 edycja konkursu dla młodych twórców
Rusza dziesiąta edycja konkursu dla młodych twórców i twórczyń Papaya New Directors, do tej pory znanego jako Papaya Young Directors. Przez 9 lat konkurs połączony z programem mentoringowym ewoluował do całorocznej, międzynarodowej inicjatywy, stając się jednym z najważniejszych tego typu projektów branżowych w kraju.
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764