logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Głodnicelebracji, czyli urodzinowa kampania Maczfit

  PR 18.05.2022, przeczytano 667 razy
ilustracjastrzałka

Maczfit obchodzi 7. urodziny i zachęca klientów do wspólnej celebracji, przypominając, że każdy dzień może być ku temu świetną okazją! Marka stworzyła w tym celu hasło spójne z jej obecną platformą komunikacji – #GłodniCelebracji, prezentując specjalnie przygotowane działania promocyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glodnicelebracji%2C-czyli-urodzinowa-kampania-maczfit,395905,artykul.html

#GłodniCelebracji to hasło przyświecające 7. urodzinom marki Maczfit. Catering dietetyczny w najnowszej kampanii przypomina, że warto celebrować i doceniać nawet codzienne, drobne przyjemności. Z okazji rocznicy firma przygotowała specjalny rabat, konkurs konsumencki oraz działania w obszarze influencer marketingu, w które zaangażowali się znani ambasadorzy marki: m.in. Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Agata Sieramska oraz Agnieszka Kobus-Zawojska.

– W biegu dnia codziennego czasem najważniejsze jest to, by móc spokojnie usiąść, wziąć oddech od rzeczywistości, zawiesić swoje myśli, przeczytać kilka stron książki, posłuchać muzyki lub po prostu pójść na spacer. Celebracja życia dla mnie to małe rzeczy, które mają wpływ na moją codzienność. Dzięki Maczfit mogę skupić się właśnie na moich małych celebracjach, a nie na pogoni, co kupić, żeby ugotować obiad – mówi Anita Sokołowska, ambasadorka marki Maczfit, aktorka teatralna i telewizyjna oraz osobowość medialna.

Również dla Kasi Sokołowskiej, wieloletniej ambasadorki marki Maczfit, najpopularniejszej reżyserki pokazów mody w Polsce i ikony stylu, znanej także z programu Top Model, okazją do celebrowania może być każda chwila. Ważne, by w codzienności odnaleźć moment dla siebie i cieszyć się z drobiazgów takich jak piękna, słoneczna pogoda, pyszny posiłek, dobra książka, zachód słońca, czy – coś nieco bardziej pochłaniającego – wycieczka w Karkonosze, którą Kasia wybiera najchętniej właśnie wtedy, gdy chce uciec od zgiełku miasta i celebrować harmonię i bliskość natury. Radzi także, aby każdy z nas odnalazł destynację, która napawa spokojem i pozwala na moment zwolnić. Z kolei dla Agaty Sieramskiej – modelki, influencerki i trenerki tysięcy Polek, okazją do celebracji są chwile spędzone wśród ludzi, których kocha i którzy są dla niej ważni. Modelka przypomina, że to właśnie te momenty są na wagę złota, a ich docenienie sprawia, że łatwiej jej w życiu zachować równowagę. Tym samym zachęca, by – podobnie jak ona – uczyć się zauważać nie tylko duże sukcesy, ale również te najdrobniejsze.

A jakie m.in. powody do celebrowania ma Maczfit? Marka przy okazji urodzin prezentuje kilka imponujących liczb:

  • 350 000 – tylu klientów zaufało marce w ciągu 7 lat,
  • aż 13 gotowych diet oraz diety z wyborem dań,
  • ponad 10 000 receptur w ciągu 7 lat i aż 10 nowych receptur co tydzień,
  • blisko 1800 miejscowości obsługiwanych przez kurierów Maczfit,
  • 3000 m2 powierzchni produkcyjnej, w której powstają dania Maczfit,
  • prawie 600 osób pracujących każdego dnia na sukces marki.

A wszystko zaczęło się od jednej z warszawskich restauracji, gdzie w kuchni poza założycielem, pracowali jedynie kucharz, dietetyk i osoba obsługująca klientów…

Źródło: Maczfit

www.maczfit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764