logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Głos marki i piosenka MediaMarkt

  PR 15.11.2024, przeczytano 307 razy
ilustracja

MediaMarktSaturn wprowadza kompleksowy branding audio, który uzupełnia design i wzmacnia pozycjonowanie marki


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glos-marki-i-piosenka-mediamarkt,406483,artykul.html

Z dumą wprowadzamy innowacyjną strategię audio brandingu, która pozwala dosłownie usłyszeć tożsamość naszej marki. To nie tylko kolejny krok w rozwoju MediaMarktSaturn - to prawdziwa rewolucja w sposobie, w jaki komunikujemy się z klientami.

Postawiliśmy na innowacje: tworzymy immersyjne doświadczenie dźwiękowe 360° oraz rozwijamy unikalny głos marki wykorzystujący sztuczną inteligencję, który będzie efektem połączenia głosów naszych pracowników. Już niedługo każdy punkt styku z naszą marką angażować będzie wszystkie zmysły klienta, budując spójne i zapadające w pamięć doświadczenie.

Wisienką na torcie jest nasz autorski utwór dostępny na wszystkich wiodących platformach streamingowych. To nie tylko piosenka - to manifest naszej marki, który pozwala klientom doświadczać jej wartości w zupełnie nowy sposób, także poza tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

W MediaMarktSaturn zawsze stawiamy poprzeczkę wyżej. Ta inicjatywa to dopiero początek nowej ery w budowaniu relacji z naszymi klientami poprzez dźwięk," mówi Magdalena Nafalska-Knieć Brand Strategy and Marketing Planning Manager

Nasz nowy autorski utwór stworzony przez młodych artystów z grupy FAEM „Let's Go (Another Dimension)" (bfan.link/lets-go) to nie tylko piosenka, ale manifest marki, który pozwala klientom doświadczać naszych wartości w zupełnie nowy sposób. Dostępna na wszystkich platformach streamingowych, rozszerza ona promień doświadczenia MediaMarktSaturn.

Kompleksowy branding audio firmy obejmuje także stworzenie dźwiękowej wersji logo, ścieżki dźwiękowej sloganu „Let's Go!" oraz innych rozpoznawalnych elementów. Wszystkie te składniki można elastycznie łączyć, tworząc spójne doświadczenie.

Pracujemy nad głosem marki z wykorzystaniem AI

Obecnie opracowujemy również głos marki generowany przez sztuczną inteligencję, który planujemy wdrożyć w pierwszych krajach wiosną 2025 roku. Ten unikalny dźwiękowy komponent uzupełni nasz spójny wizerunek.

Rosnące możliwości

Nasz branding audio będzie obecny nie tylko w kampaniach marketingowych, ale także podczas wydarzeń, w kolejkach i naszych sklepach. Planujemy również wykorzystać go w urządzeniach naszych marek własnych PEAQ, ISY, KOENIC czy ok. np. w parowaniu Bluetooth boomboxów.

Źródło: MediaMarktSaturn Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764