logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Głosuję na miłość: VMLY&R z kampanią wyborczą osób LGBT

  PR 18.09.2019, przeczytano 1645 razy
ilustracjastrzałka

18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glosuje-na-milosc%3A-vmlyandr-z-kampania-wyborcza-osob-lgbt-,384012,artykul.html

Plakaty wyborcze, spoty z twarzami kampanii, billboardy, ulotki, wiec wyborczy – wszystko jak w standardowej kampanii wyborczej z tą różnicą, że miejsce politycznych obietnic zajmą wartości bliskie osobom LGBT, czyli lesbijkom, gejom, osobom biseksualnym i transpłciowym.

„Miłość czy nienawiść? Dla mnie wybór jest prosty! Dlatego w tych wyborach głosuję na polityczki i polityków, którzy wspierają prawa osób LGBT” czytamy na stronie www.glosujenamilosc.pl stanowiącej serce kampanii Głosuję na miłość. To tekst Deklaracji Równości, pod którą powinien podpisać się każdy, kto w tych wyborach chce oddać świadomy głos. Z plakatów i billboardów rozklejonych w całej Polsce oraz w spotach wyborczych emitowanych w mediach społecznościowych do podpisania Deklaracji zachęcać będą osoby LGBT: tancerz Michał Piróg, aktywistka Areta Szpura, influencer Piotr Grabarczyk, paraolimpijka Karolina Hamer, dziennikarz Anton Ambroziak, pisarz Marcin Szczygielski oraz blogerka Sylwia Ryba.

Na stronie www.glosujenamilosc.pl, poza Deklaracją Równości, każdy będzie mieć szansę zadania pytania bezpośrednio politykowi ze swojego okręgu wyborczego. To sposób na to, żeby samodzielnie i bez niczyich podpowiedzi sprawdzić, jakie stanowisko względem praw społeczności LGBT reprezentuje dany kandydat lub kandydatka.

Elementem obowiązkowym każdej kampanii wyborczej jest wiec. Dlatego 29 września w warszawskim klubie Niebo odbędzie się Wiec Wyborczy dla Równości. Każda osoba, która przyjdzie na wiec, będzie mogła zrobić sobie swój własny plakat wyborczy. Plakat będzie zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej, żeby można było go potem umieścić na Facebooku czy Instagramie. Wiec to nie jedyna okazja, żeby zrobić sobie plakat. W całej Polsce staną ścianki wyborcze kampanii, na tle których będzie można sobie zrobić zdjęcie - plakat, a dodatkowo na Facebooku będzie można skorzystać ze specjalnej nakładki na zdjęcie profilowe.

- W tym roku społeczność LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami już kilkakrotnie zdała test z solidarności. Po wydarzeniach w Białymstoku, kiedy w całej Polsce organizowano demonstracje sprzeciwu wobec nienawiści, razem pokazaliśmy, że mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Czas zmobilizować się raz jeszcze! Dlatego w tych wyborach powiedz sprawdzam – wejdź na www.glosujenamilosc.pl, podpisz Deklarację Równości i skontaktuj się bezpośrednio z kandydującymi politykami oraz polityczkami i spytaj, co myślą o prawach osób LGBT, żeby 13 października oddać świadomy głos - głos na miłość. O liczbie podpisów pod Deklaracją Równości poinformujemy w ostatnim tygodniu przed wyborami. - Mirosława Makuchowska, kierowniczka Pionu Politycznego z Kampanii Przeciw Homofobii

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (Treści szerzące dyskryminację przemoc lub nienawiść ze względu na orientację seksualną)

brak ikonki
,

No tak mój komentarz Państwa uraził, że niby "Treści szerzące dyskryminację przemoc lub nienawiść ze względu na orientację seksualną" to jest kpina.
Napisałem tylko że to zaburzenia seksualne i że je się promuje na czołówce. Czy to kogoś dyskryminuje?, czy może jest to nieprawda? Czy nawołuję do nienawiści?

avatar użytkownika
,

Według dzisiejszego stanu wiedzy naukowej homoseksualizm nie jest żadnym zaburzeniem, ale jedną z orientacji seksualnych. Określenie "zaburzenie" ma charakter wartościujący, poniżający i dyskryminujący i ma wyłącznie ideologiczne, nie mające nic wspólnego z wiedzą naukową źródła. My nie zajmujemy się tutaj ideologią, a jej szerzenie na stronach serwisu jest niezgodne z Regulaminem, do przeglądnięcia którego zachęcamy.

Co to znaczy że "się promuje na czołówce"? Chodzi o to że ci ludzie nie mają prawa promować swoich postulatów w kampanii wyborczej, czy może o to że media takie jak my powinny cenzurować i ukrywać informacje o ich aktywności w jakichś specjalnie zakamuflowanych zakamarkach? Czy to nie jest dyskryminacja? W dodatku wypisujesz kłamstwa twierdząc, że treść notki daje podstawy sądzić iż przedmiotem kampanii ma być orientacja albo praktyki seksualne. Nigdzie w treści nie pada nic, co pozwalałoby na wysuwanie takich oskarżeń. Mowa jest jedynie o tym, że przedmiotem kampanii mają być prawa obywatelskie, o które chce upomnieć się ta grupa.

Nikt nie zabrania Ci zabierania głosu, pod warunkiem że mówisz na temat, nie kłamiesz, nie poniżasz i nie dyskryminujesz innych ludzi.
  

brak ikonki
,

To gdzie szanowna redakcja zasięgnęła tej "dzisiejszej wiedzy naukowej"?
"W grudniu 1973 roku Zarząd Amerykańskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (APA) zagłosował za usunięciem homoseksualizmu z DSM i zastąpieniem go zaburzeniem orientacji seksualnej. W kwietniu 1974 roku decyzję Zarządu w referendum poparło 58% głosujących członków Towarzystwa."
Przyznaję że według WIKIPEDII "Obecnie istnieje naukowy konsensus, że homoseksualizm jest normalnym wariantem ludzkiej seksualności, co potwierdzają oświadczenia szeregu organizacji naukowych"
Chcę tu zwrócić uwagę na słowo klucz "konsensus".
Jeżeli to nie promowanie, to ja chętnie poczytał bym na łamach serwisu informacje o kampaniach PO, PIS itp. Tam też ludzie walczą o swoje prawa obywatelskie a ich redakcja dyskryminuje, nic o nich nie wspominając.
Czyli reasumując nasza wymiana opinii to właśnie taki "konsensus" tylko ja jestem na słabszej pozycji bo moje argumenty można banować.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli któraś z agencji zechce pochwalić się realizacją kampanii dla PO czy PiS to z pewnością taki materiał zamieścimy, nikogo nie dyskryminujemy i nie stosujemy żadnego politycznego czy ideologicznego klucza przy doborze tekstów. Z kolei to co przechodzi do publikacji pasując do naszych wymagań tematycznych nie jest żadną formą "promowania". Jeżeli informujemy o kampanii na rzecz krwiodawstwa albo na rzecz producenta pokryć dachowych, to nie znaczy że promujemy krwiodawstwo albo pokrycia dachowe - relacjonujemy tu realizacje agencji reklamowych, a wspomniana kampania jest jedną z nich.

Jak sam przyznajesz w środowisku naukowym istnieje wokół tematyki homoseksualizmu "konsensus" - czyli zgodne stanowisko naukowców reprezentujących różne poglądy polityczne czy sympatie światopoglądowe. Takie porozumienie członków społeczności naukowej również nie ma nic wspólnego z "promowaniem" czegokolwiek. Naukowcy, podobnie jak my, nie zajmują się promocją światopoglądów ani agitacją polityczną. Tego samego oczekujemy od naszych użytkowników i gości.
  

brak ikonki
,

Czyli czy dobrze rozumiem? Redakcja rozumie już że nieco pochopnie usunęła mój pierwszy komentarz?
Przecież można było napisać odpowiedź redakcji bez usuwania jego treści.
  

avatar użytkownika
,

Twój komentarz był niezgodny z regulaminem - zamiast zająć się meritum i podyskutować o kampanii, zacząłeś wygłaszać ideologiczne oceny homoseksualizmu mające dyskryminujący i poniżający charakter. Dodatkowo zacząłeś tu powtarzać propagandowe tezy polityczne dotyczące rzekomej promocji homoseksualizmu - próbowałeś przypisać to zarówno nam jak i organizatorom kampanii nie mając ku temu żadnych podstaw. To wszystko jest nieuczciwe, niezgodne z elementarnymi standardami które powinny obowiązywać w dyskusji i w kontaktach między ludźmi - i jako takie - jest niezgodne również z naszym regulaminem.

To, że nie usunęliśmy Twoich kolejnych wpisów mających podobny charakter nie wynika ze zmiany stanowiska redakcji lecz z tego, że zacząłeś dyskusję - stwarzając okazję aby to nasze stanowisko zaprezentować. W jakimś stopniu zastępuje to interwencję polegającą na usunięciu wpisu, a nawet może lepiej się przysłużyć ochronie obowiązujących tu zasad.
  

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764