logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Głowice drukujące Epson Precisioncore trafią do sprzedaży

  PR 21.05.2019, przeczytano 226 razy

Epson zwiększa zewnętrzną sprzedaż głowic drukujących, dodając do oferty model PrecisionCore. Jest to odpowiedź na szybki rozwój cyfrowego druku w sektorach komercyjnym oraz przemysłowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glowice-drukujace-epson-precisioncore-trafia-do-sprzedazy,382544,artykul.html

Wraz z poszerzeniem oferty wielkoformatowych drukarek do zastosowań komercyjnych oraz przemysłowych, Epson rozpoczął osobną sprzedaż atramentowej głowicy drukującej do drukarek LFP z serii F1440. Ukończenie budowy fabryki w Japonii w lipcu 2018 roku pozwoliło natomiast na zwiększenie możliwości produkcyjnych, dzięki czemu do oferty dodano kolejne głowice z serii S3200 typu PrecisionCore oraz L1440 typu MACH. Globalna sprzedaż głowic rozpocznie się w pierwszej połowie fiskalnego roku 2019.

Głowica drukująca z serii S3200 dostępna jest w przystępnej cenie i gwarantuje najwyższą jakość wydruków przy zachowaniu produktywności, trwałości oraz skalowalności. Z kolei seria L1440 obsługuję do 8 kolorów oraz oferuje zminiaturyzowaną obudowę przy zastosowaniu wielogłowicowym. Obie serie są zgodne z atramentem UV, który coraz częściej stosowany jest w sektorze druku przemysłowego.

Rodzina produktów

Seria S3200 (nowa)

Seria L1440 (nowa)

Seria F1440

Typ głowicy

PrecisionCore

MACH

MACH

Atrament

UV, wodny, solwentowy

UV, wodny, solwentowy

Wodny, solwentowy

Wymiary

150.4 × 30.4 × 52.0 mm

46.9 × 60.4 ×70.9 mm

49.7 × 106 × 41.7 mm

Liczba dysz

3,200

1,440

1,440

Rozdzielczość

600 dpi (300 dpi × 2 rzędy)

360 dpi (180 dpi × 2 rzędy)

360 dpi (180 dpi × 2 rzędy)

Szerokość nadruku

120.2 mm

25.4 mm

25.4 mm

Maksymalna liczba kolorów

2 kolory

8 kolorów

8 kolorów

Druk cyfrowy w porównaniu z tradycyjną techniką ma znacznie mniejszy wpływ na środowisko, dlatego celem Epsona jest szybki jego rozwój, co zamierza osiągnąć dzięki produktom biznesowym oraz zwiększeniu sprzedaży głowic drukujących. Co więcej, firma zapewnia, że dalej będzie rozwijała technologię głowic przeznaczonych do zastosowań komercyjnych oraz przemysłowych, otwierając się na innowacje w takich dziedzinach jak elektronika oraz bio-druk.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

No to czekamy na rozwój uv

Najnowsze w tym dziale

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań...
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy...
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także...
W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764