logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Głowice drukujące Epson Precisioncore trafią do sprzedaży

  PR 21.05.2019, przeczytano 311 razy

Epson zwiększa zewnętrzną sprzedaż głowic drukujących, dodając do oferty model PrecisionCore. Jest to odpowiedź na szybki rozwój cyfrowego druku w sektorach komercyjnym oraz przemysłowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/glowice-drukujace-epson-precisioncore-trafia-do-sprzedazy,382544,artykul.html

Wraz z poszerzeniem oferty wielkoformatowych drukarek do zastosowań komercyjnych oraz przemysłowych, Epson rozpoczął osobną sprzedaż atramentowej głowicy drukującej do drukarek LFP z serii F1440. Ukończenie budowy fabryki w Japonii w lipcu 2018 roku pozwoliło natomiast na zwiększenie możliwości produkcyjnych, dzięki czemu do oferty dodano kolejne głowice z serii S3200 typu PrecisionCore oraz L1440 typu MACH. Globalna sprzedaż głowic rozpocznie się w pierwszej połowie fiskalnego roku 2019.

Głowica drukująca z serii S3200 dostępna jest w przystępnej cenie i gwarantuje najwyższą jakość wydruków przy zachowaniu produktywności, trwałości oraz skalowalności. Z kolei seria L1440 obsługuję do 8 kolorów oraz oferuje zminiaturyzowaną obudowę przy zastosowaniu wielogłowicowym. Obie serie są zgodne z atramentem UV, który coraz częściej stosowany jest w sektorze druku przemysłowego.

Rodzina produktów

Seria S3200 (nowa)

Seria L1440 (nowa)

Seria F1440

Typ głowicy

PrecisionCore

MACH

MACH

Atrament

UV, wodny, solwentowy

UV, wodny, solwentowy

Wodny, solwentowy

Wymiary

150.4 × 30.4 × 52.0 mm

46.9 × 60.4 ×70.9 mm

49.7 × 106 × 41.7 mm

Liczba dysz

3,200

1,440

1,440

Rozdzielczość

600 dpi (300 dpi × 2 rzędy)

360 dpi (180 dpi × 2 rzędy)

360 dpi (180 dpi × 2 rzędy)

Szerokość nadruku

120.2 mm

25.4 mm

25.4 mm

Maksymalna liczba kolorów

2 kolory

8 kolorów

8 kolorów

Druk cyfrowy w porównaniu z tradycyjną techniką ma znacznie mniejszy wpływ na środowisko, dlatego celem Epsona jest szybki jego rozwój, co zamierza osiągnąć dzięki produktom biznesowym oraz zwiększeniu sprzedaży głowic drukujących. Co więcej, firma zapewnia, że dalej będzie rozwijała technologię głowic przeznaczonych do zastosowań komercyjnych oraz przemysłowych, otwierając się na innowacje w takich dziedzinach jak elektronika oraz bio-druk.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

No to czekamy na rozwój uv

Najnowsze w tym dziale

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764