logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GM i Digiprint na Labelexpo

  PR 09.08.2023, przeczytano 1051 razy
ilustracja
DC350Flex+ Wine

We wrześniu czeka nas ostatnia brukselska edycja targów Labelexpo – kolejne odbędą się już w Barcelonie. Jednak kiedy dla jednych coś kończy dla innych zaczyna – i tak będą to pierwsze wspólne targi Labelexpo Europe firm GM oraz Digiprint. W minionym roku obie firmy zdecydowały się na partnerstwo biznesowe i Digiprint od 2022r. stał się wyłącznym dystrybutorem w Polsce rozwiązań duńskiego producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gm-i-digiprint-na-labelexpo,401023,artykul.html

- Rozwiązania firmy GM są idealnym uzupełnieniem portfolio naszej firmy – mówi Krzysztof Książek, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży w Digiprint. - Mamy w swojej ofercie rozwiązania topowych marek takich jak chociażby HP Indigo i GM w tym towarzystwie odnajduje się idealnie. Portfolio produktów to nie tylko maszyny do finishingu, ale też przewijarki, cuttery, a także maszyny dostosowane do potrzeb mniejszych i specjalistycznych przedsiębiorstw. Dzięki temu, każda firma produkująca etykiety znajdzie u nas odpowiedź na swoje zapotrzebowanie.

GM Grafisk Maskinfabrik zaprezentuje na wrześniowych targach Labelexpo Europe 2023 wszystkie swoje zaawansowane rozwiązania. Duński producent zademonstruje na targach dziewięć maszyn, z których każda została zaprojektowana w celu usprawnienia procesu przetwarzania i umożliwienia przetwórcom wykończenia w pierwszej kolejności.

- Naprawdę nie możemy się doczekać, aby pokazać odwiedzającym wiele innowacyjnych sposobów, w jakie nasze maszyny mogą zoptymalizować proces finishingu - mówi Uffe Nielsen, dyrektor generalny GM. - Automatyzacja napędza zyski i jest kluczem do wzrostu. Naszą misją jest budowanie automatyzacji w jak największej liczbie aspektów, czy to poprzez innowacje technologiczne, takie jak moduł wycinania laserowego GM, czy partnerstwa z innymi liderami branży, takimi jak CERM.

Na stoisku 9A40 w centrum uwagi znajdzie się wysoce zautomatyzowana linia DC350Flex+ Wine do zdobienia etykiet premium. Zaprojektowana została z myślą o dodawaniu maksymalnej wartości do etykiet drukowanych cyfrowo dla rynków luksusowych - w szczególności na wina, alkohole i kosmetyki. Jest  ona szczególnie warta uwagi ze względu na wyjątkowe możliwości foliowania i wytłaczania oraz oszałamiające efekty cyfrowego lakierowania. DC350+ Flex Wine posiada 50-tonowy moduł tłoczenia na gorąco, który wykorzystuje wiele strumieni folii. Jest również wyposażony w zintegrowany system Foil Saver, który skutecznie zmniejsza straty kosztownych folii, a technologia GM QuickMount ułatwia szybszy montaż płyt tłoczących.

DC350Flex+ Wine będzie wyposażony w DVM350 Digital Varnish Module, który wykorzystuje najnowszą technologię atramentową do cyfrowego zdobienia. Jest to szybsza, bardziej elastyczna i efektywniejsza kosztowo dla sitodruku maszyna, umożliwiająca dodawania lakieru punktowego, efektów dotykowych o wysokiej jakości, w tym trójkątów ostrzegawczych i alfabetu Braille'a, a także metalików i hologramów, a wszystko to w jednym procesie.

- Cyfrowy lakier i cyfrowe nakładanie folii będą kształtować przyszłość wysoce konkurencyjnego rynku krótko i średnio nakładowego druku cyfrowych etykiet - stwierdza Uffe. - W DC350Flex+ istnieje możliwość dodania tych możliwości dzięki fantastycznemu modułowi DVM350 Digital Varnish, który zapewnia bez narzędziową obsługę, pełną elastyczność w projektowaniu, szybsze zmiany zadań i niższe koszty. To jest naprawdę przełomowe!

Na targach zostanie przedstawiony również bardzo oczekiwany dodatek do linii GM: DC350Flex+! Maszyna ta zaprezentuje swoje niesamowite możliwości. Szczycąca się niezwykłą prędkością wykrawania obrotowego 130 m/min (lub 80 m/min w trybie półobrotowym), seria DC350Flex+ oferuje pełne opcje dostosowywania, co czyni ją wszechstronną maszyną.

GM oferuje również gamę kompaktowych i ultra kompaktowych, wysoce wydajnych maszyn wykańczających. Podczas Labelexpo zademonstrowana zostanie również najmniejsza maszyna w ofercie, DC350Nano. Zachwyca ona swoją mocą, szybkością i elastycznością, a wszystko to wbudowane w maszynę o malutkiej powierzchni. Szersza wersja kompaktowego urządzenia GM do foliowania na gorąco, nowy model HF350, zademonstruje niedrogi i prosty sposób dodawania efektów wytłaczania i foliowania. Można ją skonfigurować jako niezależną jednostkę uszlachetniającą lub podłączyć do maszyny cyfrowej lub kompaktowego finiszera etykiet DCMini, który również zostanie zaprezentowany na targach.

Odwiedzający targi mogą również zapoznać się z przewijarką inspekcyjną SR550, która oferuje szybkie cięcie wzdłuż do 300 m/min i 100% kontrolę jakości, przewijarką inspekcyjną z kamerą LR250+, którą można skonfigurować do potrzeb etykiet farmaceutycznych, a nawet przekształcić w cyfrową maszynę mini-inkjet, ekonomiczną przewijarką inspekcyjną LR250, która jest dostępna jako pionowy model stołowy, półautomatyczną krajarkę gilz CC160S; oraz szybkobieżną krajarką CS350. Ponadto zespół GM będzie rozdawał próbki etykiet wyposażonych w technologię RFID, umożliwiając odwiedzającym zapoznanie się z możliwościami nowych linii GM RFID z pierwszej ręki.

- Nie ulega wątpliwości, że targi Labelexpo są kluczowym wydarzeniem dla tej branży i zawsze poświęcamy im dużo czasu, pieniędzy i wysiłku - podsumowuje Uffe. - Dla GM chodzi przede wszystkim o możliwość porozmawiania z ludźmi i pokazania im osobiście, w jaki sposób nasze linie wykańczające o wysokim poziomie automatyzacji i łączności mogą realnie wpłynąć na ich działalność. Chociaż nasze techniczne wideo-rozmowy są świetnym sposobem na zademonstrowanie naszych fantastycznych maszyn, nigdy nie zastąpią one bezpośredniego i osobistego doświadczenia, jakim jest odwiedzenie naszego stoiska Labelexpo i zobaczenie ich na żywo.

- Z naszej strony, podczas całych targów na stoisku GM obecna jest reprezentacja Digiprint – Filip Fortuniak, który prowadzi sprzedaż tych rozwiązań, będzie do dyspozycji odwiedzających targi i będzie mieć możliwość zademonstrowania oferty GM na żywo.  – dodaje Krzysztof Książek.

Źródło: Digiprint Sp. z o.o.

www.digiprint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chroma.pl przypomina o usłudze SPINGO, która oferuje firmom możliwość odroczenia płatności nawet do 45 dni. To nie tylko wygoda, ale także sposób na strategiczne zarządzanie budżetem. Drukarnia oferuje też swoim klientom usługę DPD Pickup, która zapewnia wyjątkową wygodę i szybkość dostawy. Dzięki szerokiej sieci ponad 2500 punktów DPD Pickup i automatów paczkowych,...
Heidelberg pewny perspektyw finansowej 2024/2025
Udane zakończenie roku finansowego 2023/2024 sprawiło, że Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG) osiągnął swoje cele. Zgodnie z planem sprzedaż pozostała stabilna na poziomie około 2,4 mld euro (w poprzednim roku: 2,435 mld euro). Osiągnieto też skorygowaną marżę EBITDA na poziomie 7,2%. Po bardzo udanym występie na...
Reorganizacja zarządzania w Koenig & Bauer Digital & Webfed
Trzyosobowy zespół zarządzający kontynuuje reorganizację portfolio produktów w segmencie Digital & Webfed.
Stora Enso i Altris planują „najbardziej proekologiczną baterię na świecie”
Stora Enso poinformowała o nawiązaniu współpracy ze szwedzką firmą Altris, specjalizującą się w produkcji baterii sodowo-jonowych. Celem, jak podają partnerzy przedsięwzięcia, jest rozwijanie i komercjalizacja łańcucha dostaw dedykowanego proekologicznym bateriom, obejmującego cały kontynent europejski. W ramach wspólnego projektu stworzony przez Stora Enso...
drupa 2024: Sun Chemical proekologicznie dla branży opakowań
Firma Sun Chemical, pomimo braku własnego stoiska, aktywnie włączyła się w różne inicjatywy podczas zakończonych niedawno targów drupa 2024. Większość z nich realizowała z kluczowymi partnerami biznesowymi, koncentrując się na rynku opakowań. Sun Chemical skupił się na aspektach proekologicznych, bazując i czerpiąc ze swoich wieloletnich doświadczeń...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764