logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GMC Analytics – nowa inicjatywa firmy GMC Software Technology

  PR 31.01.2010, przeczytano 1688 razy

W ostatnim czasie rozpoczęła działalność GMC Analytics – spółka joint venture utworzona przez dwa szwajcarskie przedsiębiorstwa: GMC Software Technology – renomowanego producenta oprogramowania do personalizacji, i ISG – firmę specjalizującą się w badaniach społecznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gmc-analytics--nowa-inicjatywa-firmy--gmc-software-technology,10142,artykul.html

Oferta GMC Analytics, obejmująca tworzenie zaawansowanych, wielokanałowych i dedykowanych kampanii marketingowych, jest dostępna także w ofercie polskiego oddziału GMC Software Technology, który jest obecny na naszym rynku już od pięciu lat.

GMC Software Technology to firma znana nie tylko na rynku poligraficznym. Jej rozbudowane rozwiązanie do personalizacji – PrintNet, wyróżnione m.in. nagrodą European Digital Press Association w kategorii „Najlepsze specjalistyczne oprogramowanie 2008 roku” – jest z powodzeniem stosowane w wielu firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach na co dzień drukujących tysiące dokumentów, czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do personalizacji. Od kilku lat GMC Software Technology posiada oddział w Polsce, który ma za sobą udane wdrożenia w przedsiębiorstwach z różnych segmentów rynkowych, realizowane indywidualnie oraz przy współpracy z czołowymi dostawcami cyfrowych systemów drukujących.

W ostatnim czasie w ofercie firmy pojawiła się nowa usługa, związana z powstaniem GMC Analytics. Mówi Paweł Walczak, Business Development Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.: Już jakiś czas temu w naszej centrali zauważono zapotrzebowanie rynkowe na większe powiązanie firm dostarczających usługi ze swoimi klientami poprzez wzbogacanie standardowych danych o profil społeczny ich grupy docelowej. ISG, nasz nowy partner technologiczny, dostarcza właśnie tego rodzaju specjalistyczne narzędzia pozwalające na określanie profilu społecznego użytkownika oraz ocenę jego preferencji.

W rezultacie pod koniec ub.r powstała firma GMC Analytics, oferująca zaawansowane technologie umożliwiające zarządzanie wielokanałowymi, multimedialnymi kampaniami marketingowymi dostosowanymi do preferencji końcowych odbiorców i ich profilu społecznego. Od listopada 2009 ub.r. kieruje nią Peter Müller – wcześniej przez 12 lat związany z firmą Gartner, specjalizującą się w doradztwie i badaniach nad technologiami informatycznymi. GMC Analytics to niezwykle ekscytujące, nowe wyzwanie – mówi – o szerokich perspektywach na przyszłość oraz zakresie usług unikalnych w skali całego rynku. Koncentracja na kliencie i niezwykłe wartości biznesowe, których jestem pasjonatem, to klucz w działalności GMC Analytics, dlatego mam nadzieję, że moje doświadczenie zaprocentuje w jej rozwoju.

GMC Analytics dostarcza zaawansowane narzędzia i techniki pozwalające osobom odpowiadającym za działania marketingowe na tworzenie kampanii, w których określenie preferencji klienta jest bardziej przewidywalne. Proces i metodologia stosowane przez firmę uwzględniają m.in. tradycyjne badania internetowe, pozyskiwanie informacji za pośrednictwem wydarzeń o charakterze rozrywkowym oraz specjalistyczną analizę psychograficzną i psychologiczną. Przy użyciu odpowiedniego oprogramowania, GMC Analytics oferuje dostawcom usług poligraficznych i centrom druku masowego oraz ich klientom możliwość przeprowadzenia odpowiedniej analizy danych.

Mamy nadzieję, że nasza nowa usługa spotka się z zainteresowaniem zarówno naszych obecnych jak i potencjalnych klientów – dodaje Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Już dziś chcemy zapowiedzieć działania związane z jej promocją na polskim rynku, m.in. podczas planowanego przez nas wiosennego cyklu spotkań z klientami. Z narzędziami oferowanymi przez GMC Analytics, jak również z pełną ofertą GMC Software Technology, będzie można zapoznać się także na majowych targach Ipex 2010 w Birmingham, gdzie nasza firma będzie miała własne stoisko.

Źródło: GMC Software Technology

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764