logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GMC na targach Ipex 2010: nowe rozwiązania, nowi partnerzy

  PR 31.05.2010, przeczytano 1097 razy

Firma GMC Software Technology znalazła się wśród licznych wystawców tegorocznych targów Ipex 2010, odbywających się w dniach 18-25 maja w Birmingham. Na jej stoisku, jak też na stoiskach firm partnerskich, zainteresowani mogli zapoznać się z najnowszymi programami wprowadzonymi ostatnio do oferty tego producenta - m.in. z wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniem GMC PortalBuilder - jak też z produktami już wcześniej znanymi z rynku, także polskiego. Targi Ipex stały się też okazją do zaanonsowania kilku umów o współpracy, jakie GMC Software Technology ostatnio podpisała (m.in. z Incisive Solutions i Direct Smile) oraz do poinformowania o wyróżnieniu jej statusem Business Partner of the Year w programie partnerskim firmy Xerox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gmc-na-targach-ipex-2010%3A-nowe-rozwiazania%2C-nowi-partnerzy,10752,artykul.html

GMC Software Technology, jako twórcy zaawansowanych rozwiązań w zakresie personalizacji dokumentów drukowanych i elektronicznych dedykowanych m.in. na rynek poligraficzny, nie mogło zabraknąć na tak ważnej imprezie branżowej, jaką były targi Ipex 2010. Jej obecność w Birmingham nie ograniczyła się tylko do prezentacji swoich programów na własnym stoisku. Z rozwiązaniami GMC Software Technology można było także zapoznać się odwiedzając stoiska jej partnerów technologicznych, przede wszystkim dostawców cyfrowych systemów drukujących – Hewlett-Packard, InfoPrint, Kodak, Nipson, Xeikon i Xerox.

Targowe prezentacje GMC Software Technology koncentrowały się w tym roku na oferowanych przez jej programy możliwościach w zakresie integracji wielokanałowych kampanii marketingowych, uwzględniających druk, pocztę elektroniczną, Internet i telefonię komórkową. Firma demonstrowała również narzędzia pozwalające na wpasowanie druku w strategię komunikacyjną przedsiębiorstw oraz ułatwiające drukarniom usługowym i departamentom poligraficznym, działającym w ramach korporacji i instytucji, wdrożenie najnowszych rozwiązań software’owych redukujących koszty działalności i pozwalających na wygenerowanie wyższych przychodów.

PortalBuilder, PrintNet, WebProof...
Na stoisku GMC Software Technology przez cały okres trwania targów odbywały się prezentacje jej sztandarowych rozwiązań software’owych. Jednym z „przebojów” był GMC PortalBuilder – oprogramowanie pozwalające przedsiębiorstwom marketingowym, dostawcom usług poligraficznych i innym instytucjom na uproszczenie procesów i łatwe wdrożenie opartych na przeglądarce internetowej, oszczędzających czas aplikacji typu storefront przeznaczonych do przetwarzania dokumentów personalizowanych oraz umożliwiających prowadzenie zintegrowanych, personalizowanych i wielokanałowych kampanii promocyjnych. Program ten, który znalazł już pierwszych użytkowników w krajach takich jak Hiszpania (drukarnia TF Graphic Arts) czy USA (Tribune Direct), był w ostatnich miesiącach wyróżniany licznymi i prestiżowymi nagrodami branżowymi: Xplor 2009 (w kategorii „Najbardziej innowacyjne rozwiązanie roku”), EDP Award (jako „Najlepszy program typu Web-to-Print roku 2010”) oraz „Best Of Show Honorable Mention” targów On Demand w kategorii rozwiązań Web-to-Print.

Targi Ipex były też okazją za zaprezentowania sztandarowego rozwiązania z oferty GMC Software Technology – programu do personalizacji GMC PrintNet, również wyróżnianego w ostatnich latach nagrodami EDP Award czy Xplor. To rozbudowane oprogramowanie jest z powodzeniem stosowane w wielu firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach na co dzień drukujących tysiące dokumentów, czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do personalizacji.

Wśród promowanych na targach Ipex 2010 rozwiązań GMC Software Technology opartych na przeglądarce internetowej warto również wymienić WebProof – współpracujące z programem PrintNet Designer narzędzie umożliwiające wygodne i efektywne zarządzanie procesami soft proofingu i finalnego zatwierdzania zleceń. Organizuje ono pracę i pozwala na śledzenie wszystkich napływających plików jak też zachodzących w nich zmian, eliminując tym samym ryzyko opóźnień w produkcji i redukując koszty dostarczania prac do klientów zlokalizowanych w różnych miejscach. W założeniach WebProof jest przeznaczony do produkcji personalizowanych dokumentów biznesowych i promocyjnych.

Nowe alianse technologiczne: Incisive Solutions i Direct Smile
Targi Ipex 2010 stały się miejscem oficjalnego ogłoszenia dwóch nowych umów partnerskich zawartych przez GMC Software Technology z firmami Incisive Solutions i Direct Smile.

Incisive Solutions to firma założona w styczniu 2009 roku, będąca twórcą platformy technologicznej CommunicationWorks, umożliwiającej właścicielom marek tworzenie, zarządzanie i dostarczanie właściwych strategii marketingowych w kontaktowaniu się ze swoimi klientami. Jest to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie pozwalające m.in. na ciągłą analizę danych o klientach i wgląd do nich; ulepszenie kontroli, zwiększenie przejrzystości i redukcję kosztów produkcji materiałów reklamowych; odkrycie nowych, bardziej wydajnych sposobów na dotarcie na rynek. Na podstawie zawartego porozumienia rozwiązania oparte na platformie CommunicationWorks będą wdrażane wspólnie z programami do personalizacji stworzonymi przez GMC Software Technology.

Druga z niedawno zawartych umów dotyczy wzajemnej rekomendacji rozwiązań GMC Software Technology i DirectSmile, jednego z czołowych dostawców oprogramowania do personalizacji zdjęć i działań marketingowych opartych na crossmediach. W efekcie dostawcy usług poligraficznych czy przedsiębiorstwa specjalizujące się w produkcji materiałów typu direct mailing otrzymają możliwość generowania – w jednym strumieniu danych – personalizowanych treści i zdjęć. Pozwoli to na wykorzystanie personalizacji zdjęć na nowych rynkach takich jak rynek dokumentów transakcyjnych czy TransPromo, a także sprawi, że wspólne rozwiązanie obu firm będzie mogło być dostarczane w wersji drukowanej, pocztą e-mailową, przez Internet i za pośrednictwem telefonii komórkowej. Ze wspólną ofertą GMC Software Technology i DirectSmile można było zapoznać się odwiedzając stoiska obydwu dostawców podczas targów Ipex 2010.

GMC Software Technology partnerem biznesowym roku firmy Xerox
Rozwiązania GMC Software Technology były na targach Ipex obecne również na stoisku firmy Xerox, jednego z jej licznych partnerów technologicznych i handlowych. Tuż przed wystawą wręczyła ona specjalne nagrody dla najważniejszych firm partnerskich, dostarczających użytkownikom maszyn Xerox rozwiązania w zakresie software’u i obróbki końcowej. Wśród 22 wyróżnionych producentów znalazła się GMC Software Technology, uhonorowana tytułem Business Partner of the Year za rok 2009 w kategorii oprogramowania do personalizacji.

GMC dostarcza firmie Xerox najwyższej klasy rozwiązania, które są w pełni komplementarne z naszymi wysokowydajnymi systemami produkcyjnymi na papier cięty i ciągły – powiedział James Bircher, menedżer Xerox Global Business Group odpowiedzialny za umowy partnerskie i strategiczne alianse w tym segmencie działalności firmy. – W roku 2009 firma GMC wykazała bardzo duże zaangażowanie w stworzenie wspólnych, zintegrowanych rozwiązań, opartych na jej programach i naszych usługach FreeFlow Web Services, wprowadzając w swoich produktach niezbędną funkcjonalność, testując nowe wersje i dostarczając w pełni działający system, który usatysfakcjonował naszych klientów.

Scott Baker, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w firmie GMC Software Technology, dodał: Jesteśmy zaszczyceni faktem, że nasz udział w rozwoju obu naszych przedsiębiorstw i odnoszonych przez nie sukcesach na rynku dokumentów personalizowanych oraz TransPromo został doceniony przez firmę Xerox. Wymiana doświadczeń między GMC i Xeroksem jest bardzo korzystna dla nas jako dostawców, jak też dla naszych wspólnych klientów, dlatego nadal będziemy kontynuować tę bardzo cenną i owocną współpracę.

Źródło: PrintInPoland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
Packaging Innovations 2024: Produkty kształtujące przyszłość
Produkty kształtujące przyszłość - znamy datę Targów Packaging Innovations Już za niecały rok, 09-10 października 2024 r. w EXPO Kraków, odbędą się 16. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. To wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku, które każdego roku odwiedzają tysiące gości z Polski i zagranicy. W ciągu dwóch dni będzie można poznać ofertę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764