logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GMC Software Technology na targach Print 13

  PR 24.08.2013, przeczytano 950 razy

Firma GMC Software Technology znajdzie się wśród wystawców targów PRINT 13, jakie odbywać się będą w Chicago w dniach 8-12 września w centrum wystawienniczym McCormick Place. Na stoisku nr 4840 zaprezentowane zostaną jej innowacyjne rozwiązania, dzięki którym dostawcy usług poligraficznych mogą dostosować się do zmieniających się trendów rynkowych oraz reagować na nie wprowadzając nowe usługi i technologie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gmc-software-technology-na-targach-print-13,19505,artykul.html

Wśród prezentowanych na stoisku rozwiązań znajdzie się przede wszystkim GMC Inspire – będące standardem przemysłowym narzędzie w zakresie zarządzania kompletnym cyklem komunikacji z klientem: od pozyskania informacji na temat personalnych preferencji nabywcy, poprzez zaangażowanie klienta w cały proces komunikacji wielokanałowej, na zarządzaniu odpowiedziami klientów skończywszy. Platforma, z powodzeniem stosowana przez wiele firm poligraficznych z całego świata, jest łatwa w użytkowaniu, a przy tym pozwala na realizację wszystkich zadań „w chmurze”, z uwzględnieniem specyficznych wymagań końcowego odbiorcy.

Inspire Dynamic Statement – kolejne prezentowane rozwiązanie – to zaawansowane narzędzie GMC Software Technology, pozwalające firmom świadczącym usługi poligraficzne na rozszerzenie ich oferty o interaktywną obsługę dokumentów elektronicznych. Umożliwia ono klientom śledzenie swoich wyciągów bankowych w trybie online bądź offline, personalizację podglądu dokumentów oraz jednoczesne przeglądanie wielu kont za pośrednictwem urządzeń przenośnych, takich jak smartfon czy tablet. Z kolei niewykorzystana na informacje powierzchnia dokumentu może zostać przeznaczona do promocji produktów powiązanych z usługami bankowymi z wykorzystaniem personalizacji.

Kolejne prezentowane w Chicago rozwiązanie to Customer Service Correspondence – idealne, zdaniem producenta, dla wszystkich firm, których pracownicy z działu obsługi klienta potrzebują elastyczności i autonomii w działaniach wymagających natychmiastowej reakcji. Pozwala ono na generowanie – w trybie on-the-fly – koniecznych zadań komunikacyjnych, które mogą być śledzone i archiwizowane, oraz dostarczanie ich poprzez preferowane przez klienta kanały dotarcia, przy jednoczesnej kontroli kosztów i precyzji działania. Korzyścią dla użytkownika jest wyeliminowanie ręcznych procesów i wieloetapowych rozwiązań.

Firma pokaże też Inspire HybridMail – rozwiązanie pozwalające na oszczędności w kosztach związanych z obsługą poczty, sięgające nawet 60%. Program ten zbiera całą zebraną przez użytkownika pocztę, a następnie przesyła ją w jedno miejsce, np. do dedykowanej firmy zewnętrznej, która zajmuje się drukowaniem, złamywaniem, wkładkowaniem i wysyłką gotowej korespondencji, redukując czas i koszty związane z jej standardową obsługą. Dzięki funkcji śledzenia całego procesu, Inspire HybridMail dostarcza osobie wysyłającej pocztę informacji o tym, gdzie w danej chwili znajduje się realizowana wysyłka.

Zdajemy sobie sprawę, że we współczesnym świecie każda firma świadcząca usługi poligraficzne znajduje się pod dużą presją. Jest ona związana z jednej strony z poprawą komunikacji z klientem, z drugiej – zwiększeniem jego zaangażowania w prowadzone działania. Aby temu sprostać, sukcesywnie wprowadzamy do naszej oferty nowe rozwiązania w zakresie komunikacji wielokanałowej. Posiadanie takich narzędzi, wspierających na każdym kroku działania klientów, jest kluczowe na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku – mówi Jamie Harris, wiceprezes GMC Software Technology ds. usług zdywersyfikowanych. – Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością ich zaprezentowania na zbliżających się targach PRINT 13. Podczas wystawy będziemy chcieli przekonać naszych obecnych i potencjalnych klientów, że te innowacyjne rozwiązania mogą wspomóc rozwój ich firm poprzez implementację łatwych w obsłudze narzędzi, umożliwiających właściwą i skuteczną komunikację z odbiorcą”.

Źródło: GMC Software Technology

www.gmc.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764