logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GMC Software Technology podsumowuje drugie półrocze 2010

  PR 16.02.2011, przeczytano 2057 razy

W niedawnym komunikacie prasowym firma GMC Software Technology, specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań do komunikacji personalizowanej, poinformowała o wdrożeniu w drugiej połowie ub.r. ponad 50 systemów u klientów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gmc-software-technology-podsumowuje-drugie-polrocze-2010,12014,artykul.html

Pomimo wciąż niesprzyjającej sytuacji w całej światowej gospodarce, z zadowoleniem obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na oferowane przez GMC Software Technology zaawansowane rozwiązania informatyczne – mówi René Müller, prezes firmy. – Rosnąca rzesza użytkowników z całego świata już dziś korzysta z prostych w obsłudze, kompleksowych rozwiązań usprawniających wielokanałową, personalizowaną komunikację z klientami.

Na pozytywne wyniki GMC Software Technology w drugiej połowie 2010 roku miała znaczący wpływ wysoka sprzedaż do dostawców szeroko rozumianych usług biznesowych oraz firm z segmentu korporacyjnego, przede wszystkim z branż finansowej i ubezpieczeniowej. Wśród nowych klientów GMC Software Technology z całego świata warto wymienić takie przedsiębiorstwa jak: Accor Services, Alex Bank, Allison Payment Systems, Ancor Information, Axis Data, Banca delle Marche, Bank Al Borg Egypt, Charterhouse Print Management, ColorWeb, CORLET Imprimeur, Corner Banca, Data Palette, Diners Club, DGS Digital Print Ltd., Druco/Colruyt, Emerson Polska, Express Scripts, Inc., Fenske Media, G2 USA, Groupama, HuaWei Technologies, IBS, ICBC-Asia, Imbalplast, Interfactura, LabCorp, Lanvera, LoyaltyOne, Mail Order Solutions, Meteksan, Metlife Spain, Mutua Madrileña, Diamond Marketing Solutions, NCP Solutions, Pozzoni, Printography Systems, Public Power Corporation, Redbook Solutions, Rotosa, Sigler Companies, Sourcelink, SSK Infotech Pvt Ltd., Strahm Automation, Stralfors, Termoplast, The Marketing Store, TNT Post, Total System, Trüeb Absolute Identity, Union BancairePrivée i Xerox Spain.

W ostatnim roku zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie tego typu rozwiązaniami także wśród polskich przedsiębiorstw – mówi Paweł Walczak, Business Development Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – reprezentujących zarówno segment usługowy, jak i korporacyjny. Dzięki temu, pomimo nienajlepszego roku w całej gospodarce, jako grupa odnotowaliśmy w ostatnich dwunastu miesiącach wzrost sprzedaży.

Istotnym elementem działalności GMC Software Technology są także umowy z partnerami technologicznymi oraz producentami cyfrowych urządzeń drukujących. Najlepszy tego przykład to ubiegłoroczne targi Ipex, na których nasze rozwiązania były obecne na stoiskach kilku wiodących dostawców systemu druku cyfrowego – dodaje Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Kolejną okazją, by zapoznać się z nimi, będzie odbywająca się w dniach 14-17 lutego w Lucernie wystawa Hunkeler Innovation Days, na której prezentowane tam urządzenia drukujące będą sterowane systemami GMC.

Dwa miesiące później o zaletach rozwiązań GMC Software Technology będą mogli przekonać się goście zwiedzający targi Poligrafia 2011 w Poznaniu, na których polski oddział firmy będzie obecny z własnym stoiskiem. Zaprezentujemy na nim systemy GMC, przeznaczone dla firm z szeroko rozumianej branży poligraficznej – mówi Paweł Walczak. – Obserwujemy rosnące zainteresowanie tematem personalizacji wśród drukarń, wynikające z konieczności rozszerzenia przez nie swojej oferty. Takie są bowiem oczekiwania ich klientów, a z drugiej strony coraz więcej firm poligraficznych rozumie, że bez zaoferowania zleceniodawcom wartości dodanej w postaci usług typu direct marketing czy TransPromo ich potencjalny obszar działania może znacznie się skurczyć. Dlaczego? Bo zleceniodawcy mogą sięgnąć po tego typu rozwiązanie także we własnym zakresie, a wtedy współpraca z drukarnią może stać się zbędna


Bieżący rok ma przynieść kolejne, innowacyjne produkty w ofercie GMC Software Technology. Nasz dział badawczo-rozwojowy jest właśnie rozbudowywany o 20%, co ma zaowocować nowymi rozwiązaniami, podążającymi za zmianami rynkowymi. Mamy nadzieję, że przynajmniej o części z nich będziemy mogli poinformować podczas zbliżających się imprez targowych i wystawienniczych w Polsce i za granicą – konkluduje Krzysztof Turowski. 

Jak wynika z przedstawionego w marcu 2010 roku raportu firmy konsultingowej InfoTrends, tylko w ostatnich dwunastu miesiącach przedsiębiorstwa z szeroko rozumianej branży usług poligraficznych planowały wydatki na rozwiązania do komunikacji wielokanałowej personalizowanej i typu web-to-print, wynoszące od 17 do 47% ich całego budżetu inwestycyjnego realizowanego w tym okresie. Zdaniem analityków rynkowych zakupy te miały być dla wielu drukarń kluczowym czynnikiem pozwalającym na wdrożenie efektywnych i ekonomicznie uzasadnionych strategii komunikacyjnych, umożliwiających pozyskiwanie, obsługę i wspieranie ich klientów.

Źródło: PrintinPoland


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Koenig & Bauer Durst zapowiada beta testy na maszynie Varijet 106
Firma Koenig & Bauer Durst na początek przyszłego roku zapowiada wprowadzenie na rynek maszyny VariJET 106 poprzez przeprowadzenie jej pierwszej instalacji u klienta. Oficjalna prezentacja maszyny nastąpi podczas targów drupa w Düsseldorfie, które zostały przesunięte na 20. do 30. kwietnia 2021.
Rapida 106X – nowy standard wydajności w druku przemysłowym
Koenig & Bauer prezentuje nowy model High-End pracujący w zakresie średnich formatów.
Konica Minolta wprowadza na rynek Workplace Hub Pro
Konica Minolta poszerzy swoją ofertę Digital Workplace o nowy produkt - Workplace Hub Pro, który wzmocni kompleksową ofertę IT dla małych i średnich firm (SMB).
Zakłady Stora Enso w Langerbrugge: nowe „życie” kubków papierowych
Zakłady Stora Enso w belgijskim Langerbrugge to jedna z największych papierni w Europie, rocznie wytwarzająca ok. 540 tys. ton papierów pochodzących z recyklingu. Od pewnego czasu prowadzone tu były testy uwzględniające wykorzystanie zużytych kubków papierowych do produkcji papierów magazynowych. Jak informuje Stora Enso, zakończyły się one sukcesem, a nowy,...
Essentra Packaging i maszyna fleksograficzna Nilpeter „All New” FA-17
W firmie Essentra Packaging z Lublina, należącej do międzynarodowej grupy Essentra, pracuje od pewnego czasu nowa, 17-calowa maszyna fleksograficzna FA-17 marki Nilpeter. Urządzenie, wyposażone w liczne opcje i funkcje automatyzujące oraz usprawniające proces drukowania, znacząco zwiększyło potencjał produkcyjny tego przedsiębiorstwa pod względem realizowanej tu produkcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764