logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GMC Software Technology podsumowuje drugie półrocze 2010

  PR 16.02.2011, przeczytano 2043 razy

W niedawnym komunikacie prasowym firma GMC Software Technology, specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań do komunikacji personalizowanej, poinformowała o wdrożeniu w drugiej połowie ub.r. ponad 50 systemów u klientów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gmc-software-technology-podsumowuje-drugie-polrocze-2010,12014,artykul.html

Pomimo wciąż niesprzyjającej sytuacji w całej światowej gospodarce, z zadowoleniem obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na oferowane przez GMC Software Technology zaawansowane rozwiązania informatyczne – mówi René Müller, prezes firmy. – Rosnąca rzesza użytkowników z całego świata już dziś korzysta z prostych w obsłudze, kompleksowych rozwiązań usprawniających wielokanałową, personalizowaną komunikację z klientami.

Na pozytywne wyniki GMC Software Technology w drugiej połowie 2010 roku miała znaczący wpływ wysoka sprzedaż do dostawców szeroko rozumianych usług biznesowych oraz firm z segmentu korporacyjnego, przede wszystkim z branż finansowej i ubezpieczeniowej. Wśród nowych klientów GMC Software Technology z całego świata warto wymienić takie przedsiębiorstwa jak: Accor Services, Alex Bank, Allison Payment Systems, Ancor Information, Axis Data, Banca delle Marche, Bank Al Borg Egypt, Charterhouse Print Management, ColorWeb, CORLET Imprimeur, Corner Banca, Data Palette, Diners Club, DGS Digital Print Ltd., Druco/Colruyt, Emerson Polska, Express Scripts, Inc., Fenske Media, G2 USA, Groupama, HuaWei Technologies, IBS, ICBC-Asia, Imbalplast, Interfactura, LabCorp, Lanvera, LoyaltyOne, Mail Order Solutions, Meteksan, Metlife Spain, Mutua Madrileña, Diamond Marketing Solutions, NCP Solutions, Pozzoni, Printography Systems, Public Power Corporation, Redbook Solutions, Rotosa, Sigler Companies, Sourcelink, SSK Infotech Pvt Ltd., Strahm Automation, Stralfors, Termoplast, The Marketing Store, TNT Post, Total System, Trüeb Absolute Identity, Union BancairePrivée i Xerox Spain.

W ostatnim roku zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie tego typu rozwiązaniami także wśród polskich przedsiębiorstw – mówi Paweł Walczak, Business Development Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – reprezentujących zarówno segment usługowy, jak i korporacyjny. Dzięki temu, pomimo nienajlepszego roku w całej gospodarce, jako grupa odnotowaliśmy w ostatnich dwunastu miesiącach wzrost sprzedaży.

Istotnym elementem działalności GMC Software Technology są także umowy z partnerami technologicznymi oraz producentami cyfrowych urządzeń drukujących. Najlepszy tego przykład to ubiegłoroczne targi Ipex, na których nasze rozwiązania były obecne na stoiskach kilku wiodących dostawców systemu druku cyfrowego – dodaje Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Kolejną okazją, by zapoznać się z nimi, będzie odbywająca się w dniach 14-17 lutego w Lucernie wystawa Hunkeler Innovation Days, na której prezentowane tam urządzenia drukujące będą sterowane systemami GMC.

Dwa miesiące później o zaletach rozwiązań GMC Software Technology będą mogli przekonać się goście zwiedzający targi Poligrafia 2011 w Poznaniu, na których polski oddział firmy będzie obecny z własnym stoiskiem. Zaprezentujemy na nim systemy GMC, przeznaczone dla firm z szeroko rozumianej branży poligraficznej – mówi Paweł Walczak. – Obserwujemy rosnące zainteresowanie tematem personalizacji wśród drukarń, wynikające z konieczności rozszerzenia przez nie swojej oferty. Takie są bowiem oczekiwania ich klientów, a z drugiej strony coraz więcej firm poligraficznych rozumie, że bez zaoferowania zleceniodawcom wartości dodanej w postaci usług typu direct marketing czy TransPromo ich potencjalny obszar działania może znacznie się skurczyć. Dlaczego? Bo zleceniodawcy mogą sięgnąć po tego typu rozwiązanie także we własnym zakresie, a wtedy współpraca z drukarnią może stać się zbędna


Bieżący rok ma przynieść kolejne, innowacyjne produkty w ofercie GMC Software Technology. Nasz dział badawczo-rozwojowy jest właśnie rozbudowywany o 20%, co ma zaowocować nowymi rozwiązaniami, podążającymi za zmianami rynkowymi. Mamy nadzieję, że przynajmniej o części z nich będziemy mogli poinformować podczas zbliżających się imprez targowych i wystawienniczych w Polsce i za granicą – konkluduje Krzysztof Turowski. 

Jak wynika z przedstawionego w marcu 2010 roku raportu firmy konsultingowej InfoTrends, tylko w ostatnich dwunastu miesiącach przedsiębiorstwa z szeroko rozumianej branży usług poligraficznych planowały wydatki na rozwiązania do komunikacji wielokanałowej personalizowanej i typu web-to-print, wynoszące od 17 do 47% ich całego budżetu inwestycyjnego realizowanego w tym okresie. Zdaniem analityków rynkowych zakupy te miały być dla wielu drukarń kluczowym czynnikiem pozwalającym na wdrożenie efektywnych i ekonomicznie uzasadnionych strategii komunikacyjnych, umożliwiających pozyskiwanie, obsługę i wspieranie ich klientów.

Źródło: PrintinPoland


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heidelberg wprowadza pakiet działań zwiększających rentowność
Zarząd Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) przyjął szeroko zakrojony pakiet działań w celu krótkoterminowej redukcji kosztów strukturalnych i długoterminowej poprawy rentowności Spółki. Koncentracja na zyskownej działalności podstawowej i systematyczna praca nad kosztami mają na celu poprawę EBITDA o 100 mln EUR, z wyłączeniem wyniku...
Innowacje w maszynach Speedmaster
Całkowicie przeprojektowana generacja Prinect Press Center z nowym systemem operacyjnym Speedmaster zapewnia funkcjonalność Push to Stop i połączenie z chmurą Prinect dla każdego Speedmastera.
Zakończenie procesu zmierzającego do stworzenia nowej struktury udziałowców Grupy Antalis poprzez zawarcie umowy z Kokusai Pulp and Paper na zakup wszystkich akcji będących w posiadaniu spółki Sequana, głównego akcjonariusza Antalis, jak również podpisanie umowy kupna wszystkich akcji będących w posiadaniu banku Bpifrance Participations, a także...
Czas przejść do drukowania z mniejszą ilością lub całkowicie bez IPA?
Szanowni Państwo, Wyjątkowa sytuacja międzynarodowa związana z pandemią koronawirusa doprowadziły do znacznych ograniczeń w dostawach oraz dużego wzrostu cen alkoholu izopropylowego (IPA).
Innowacyjny automat sztancujący w Janmar Centrum
Z końcem 2019 roku przedsiębiorstwo Janmar Centrum Sp. z o.o. sp. k. z Trzcinicy, będące producentem opakowań z tektury falistej, wzbogaciło swój park maszynowy o nowoczesny automat sztancujący Mastercut Power Register, szwajcarskiej firmy Bobst.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764