logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: GMC Summer Camp – drzwi internetowej sprzedaży

   08.06.2021, przeczytano 896 razy
ilustracja

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu rozmowach i publikacjach. Odpowiedź może być tylko jedna – długo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-gmc-summer-camp-%E2%80%93-drzwi-internetowej-sprzedazy,391803,artykul.html

Od początku pandemii działalność sklepów stacjonarnych była mocno ograniczona lub całkowicie niemożliwa. Przedsiębiorcy szukając możliwości kontynowania prowadzenia swoich działalności przenieśli swoje biznesy do sieci, co spowodowało, że do końca 2020 roku powstało ponad 11 tysięcy nowych e-sklepów. Mając na uwadze, że aż 73% z 28 milionów internautów w Polsce to aktywni e-konsumenci miejsce w sieci powinno znaleźć się dla każdego.

Jak zatem zacząć swoją przygodę w świecie e-commerce, jakich narzędzi używać, jakie platformy wybierać i jakie działania marketingowe dobrać by nasz sklep pracował optymalnie i trafiał do konkretnej grupy docelowej? Jakich błędów się ustrzec i co możemy zrobić sami, a co lepiej oddać w ręce fachowców?

Na te wszystkie pytania odpowiedzą prelegenci i trenerzy podczas „GMC Summer Camp”, które odbędzie się w Poznaniu już 6-7 lipca 2021 r. W ciągu tych dwóch dni specjaliści z największych polskich agencji marketingowych, którzy wpierają e-biznes wielu renomowanych marek przejdą z Tobą cały proces od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. Każdy z tematów będzie mieć 30-minutowy wstęp teoretyczny oraz 60 minutowy blok warsztatowy.

W programie wydarzenia: zalety, wybór oraz konfiguracje platform SaaS i open source, on-site marketing, SEO oraz UX e-sklepu, konfiguracja kampanii FB Ads oraz Google Ads wzbierające e-commerce, strategie zwiększające sprzedaż w sklepach oraz zastosowanie sztucznej inteligencji w e-biznesie.

Wśród prelegentów i trenerów GMC Summer Camp znajdą się tacy eksperci branży marketingowej jak Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl/r360 oraz Grzegorz Borowiecki, Founder, WUNDERTEAM.

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV, a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa www.goldenmarketing.pl/gmc-summer-camp.

Uczestnicy GMC Summer Camp uzyskają certyfikaty potwierdzające zdobycie umiejętności marketingowych prowadzenia e-biznesu. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Grupa MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764