logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GMC Summer Camp – drzwi internetowej sprzedaży

   08.06.2021, przeczytano 302 razy
ilustracja

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu rozmowach i publikacjach. Odpowiedź może być tylko jedna – długo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gmc-summer-camp-%E2%80%93-drzwi-internetowej-sprzedazy,391803,artykul.html

Od początku pandemii działalność sklepów stacjonarnych była mocno ograniczona lub całkowicie niemożliwa. Przedsiębiorcy szukając możliwości kontynowania prowadzenia swoich działalności przenieśli swoje biznesy do sieci, co spowodowało, że do końca 2020 roku powstało ponad 11 tysięcy nowych e-sklepów. Mając na uwadze, że aż 73% z 28 milionów internautów w Polsce to aktywni e-konsumenci miejsce w sieci powinno znaleźć się dla każdego.

Jak zatem zacząć swoją przygodę w świecie e-commerce, jakich narzędzi używać, jakie platformy wybierać i jakie działania marketingowe dobrać by nasz sklep pracował optymalnie i trafiał do konkretnej grupy docelowej? Jakich błędów się ustrzec i co możemy zrobić sami, a co lepiej oddać w ręce fachowców?

Na te wszystkie pytania odpowiedzą prelegenci i trenerzy podczas „GMC Summer Camp”, które odbędzie się w Poznaniu już 6-7 lipca 2021 r. W ciągu tych dwóch dni specjaliści z największych polskich agencji marketingowych, którzy wpierają e-biznes wielu renomowanych marek przejdą z Tobą cały proces od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. Każdy z tematów będzie mieć 30-minutowy wstęp teoretyczny oraz 60 minutowy blok warsztatowy.

W programie wydarzenia: zalety, wybór oraz konfiguracje platform SaaS i open source, on-site marketing, SEO oraz UX e-sklepu, konfiguracja kampanii FB Ads oraz Google Ads wzbierające e-commerce, strategie zwiększające sprzedaż w sklepach oraz zastosowanie sztucznej inteligencji w e-biznesie.

Wśród prelegentów i trenerów GMC Summer Camp znajdą się tacy eksperci branży marketingowej jak Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl/r360 oraz Grzegorz Borowiecki, Founder, WUNDERTEAM.

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV, a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa www.goldenmarketing.pl/gmc-summer-camp.

Uczestnicy GMC Summer Camp uzyskają certyfikaty potwierdzające zdobycie umiejętności marketingowych prowadzenia e-biznesu. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Grupa MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764