logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: GMC Summer Camp – drzwi internetowej sprzedaży

   08.06.2021, przeczytano 862 razy
ilustracja

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu rozmowach i publikacjach. Odpowiedź może być tylko jedna – długo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-gmc-summer-camp-%E2%80%93-drzwi-internetowej-sprzedazy,391803,artykul.html

Od początku pandemii działalność sklepów stacjonarnych była mocno ograniczona lub całkowicie niemożliwa. Przedsiębiorcy szukając możliwości kontynowania prowadzenia swoich działalności przenieśli swoje biznesy do sieci, co spowodowało, że do końca 2020 roku powstało ponad 11 tysięcy nowych e-sklepów. Mając na uwadze, że aż 73% z 28 milionów internautów w Polsce to aktywni e-konsumenci miejsce w sieci powinno znaleźć się dla każdego.

Jak zatem zacząć swoją przygodę w świecie e-commerce, jakich narzędzi używać, jakie platformy wybierać i jakie działania marketingowe dobrać by nasz sklep pracował optymalnie i trafiał do konkretnej grupy docelowej? Jakich błędów się ustrzec i co możemy zrobić sami, a co lepiej oddać w ręce fachowców?

Na te wszystkie pytania odpowiedzą prelegenci i trenerzy podczas „GMC Summer Camp”, które odbędzie się w Poznaniu już 6-7 lipca 2021 r. W ciągu tych dwóch dni specjaliści z największych polskich agencji marketingowych, którzy wpierają e-biznes wielu renomowanych marek przejdą z Tobą cały proces od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. Każdy z tematów będzie mieć 30-minutowy wstęp teoretyczny oraz 60 minutowy blok warsztatowy.

W programie wydarzenia: zalety, wybór oraz konfiguracje platform SaaS i open source, on-site marketing, SEO oraz UX e-sklepu, konfiguracja kampanii FB Ads oraz Google Ads wzbierające e-commerce, strategie zwiększające sprzedaż w sklepach oraz zastosowanie sztucznej inteligencji w e-biznesie.

Wśród prelegentów i trenerów GMC Summer Camp znajdą się tacy eksperci branży marketingowej jak Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl/r360 oraz Grzegorz Borowiecki, Founder, WUNDERTEAM.

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV, a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa www.goldenmarketing.pl/gmc-summer-camp.

Uczestnicy GMC Summer Camp uzyskają certyfikaty potwierdzające zdobycie umiejętności marketingowych prowadzenia e-biznesu. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Grupa MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764