logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: GMC Summer Camp – drzwi internetowej sprzedaży

   08.06.2021, przeczytano 890 razy
ilustracja

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu rozmowach i publikacjach. Odpowiedź może być tylko jedna – długo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-gmc-summer-camp-%E2%80%93-drzwi-internetowej-sprzedazy,391803,artykul.html

Od początku pandemii działalność sklepów stacjonarnych była mocno ograniczona lub całkowicie niemożliwa. Przedsiębiorcy szukając możliwości kontynowania prowadzenia swoich działalności przenieśli swoje biznesy do sieci, co spowodowało, że do końca 2020 roku powstało ponad 11 tysięcy nowych e-sklepów. Mając na uwadze, że aż 73% z 28 milionów internautów w Polsce to aktywni e-konsumenci miejsce w sieci powinno znaleźć się dla każdego.

Jak zatem zacząć swoją przygodę w świecie e-commerce, jakich narzędzi używać, jakie platformy wybierać i jakie działania marketingowe dobrać by nasz sklep pracował optymalnie i trafiał do konkretnej grupy docelowej? Jakich błędów się ustrzec i co możemy zrobić sami, a co lepiej oddać w ręce fachowców?

Na te wszystkie pytania odpowiedzą prelegenci i trenerzy podczas „GMC Summer Camp”, które odbędzie się w Poznaniu już 6-7 lipca 2021 r. W ciągu tych dwóch dni specjaliści z największych polskich agencji marketingowych, którzy wpierają e-biznes wielu renomowanych marek przejdą z Tobą cały proces od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. Każdy z tematów będzie mieć 30-minutowy wstęp teoretyczny oraz 60 minutowy blok warsztatowy.

W programie wydarzenia: zalety, wybór oraz konfiguracje platform SaaS i open source, on-site marketing, SEO oraz UX e-sklepu, konfiguracja kampanii FB Ads oraz Google Ads wzbierające e-commerce, strategie zwiększające sprzedaż w sklepach oraz zastosowanie sztucznej inteligencji w e-biznesie.

Wśród prelegentów i trenerów GMC Summer Camp znajdą się tacy eksperci branży marketingowej jak Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl/r360 oraz Grzegorz Borowiecki, Founder, WUNDERTEAM.

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV, a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa www.goldenmarketing.pl/gmc-summer-camp.

Uczestnicy GMC Summer Camp uzyskają certyfikaty potwierdzające zdobycie umiejętności marketingowych prowadzenia e-biznesu. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Grupa MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764