logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Go On Nutrition z Damianem Janikowskim

  PR 03.12.2019, przeczytano 901 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszej kampanii Go On Nutrition, ambasador marki Damian Janikowski, przed nachodzącą walką MMA z Szymonem Kołeckim, promuje batony Go On Nutrition Protein 33%. Działania prowadzone są w szeroko w kanałach digital oraz VOD i ukierunkowane są na osoby aktywne fizycznie. Walka dwóch polskich olimpijczyków podczas KSW 52 w Gliwicach odbędzie się już 7 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/go-on-nutrition-z-damianem-janikowskim,384958,artykul.html

W kampanii podkreślane są atuty batonów Go On Nutrition Protein 33%. To wysokobiałkowe przekąski, bez dodatku cukru, idealne dla osób aktywnych fizycznie oraz sportowców.

- W życiu zawodowego sportowca, odpowiednia suplementacja jest szczególnie ważna przed startami - takimi jak zbliżająca się moja walka z Szymonem Kołeckim – podkreśla Damian Janikowski, ambasador marki Go On Nutrition. – Po walkach lub trudnych sparingach mój organizm też potrzebuje czegoś słodkiego – ale jednocześnie dostosowanego do moich wymagań dietetycznych. Go On daje mi jedno i drugie.

Damian Janikowski to utytułowany polski zapaśnik, medalista igrzysk olimpijskich w Londynie, wicemistrz świata i wicemistrz Europy. Trwająca kampania to kolejny etap jego współpracy z marką Go On Nutrition.

– Nie ukrywam, że na długo przed rozpoczęciem współpracy sięgałem po produkty Go On Nutrition – mówi Janikowski. – Jestem Polakiem, byłem zawodowym żołnierzem, reprezentowałem Polskę na igrzyskach olimpijskich. Podejmując współpracę, zdecydowanie stawiam na polskie firmy. Z tych względów wybór marki Go On Nutrition był dla mnie zupełnie naturalny.

Go On Nutrition to najwyższej jakości suplementy diety o znakomitej przyswajalności, wysokiej skuteczności i doskonałym smaku.

– Nasza marka to sprawdzona suplementacja na światowym poziomie – mówi Mariola Małkowska, Brand Manager marki Go On Nutrition. – Wspieramy zawodowych sportowców, jak również amatorów, gdyż nasze produkty idealnie odpowiadają ich potrzebom. Jesteśmy dumni z tego, że także tak utytułowani zawodnicy, jak Damian Janikowski, doceniają atuty naszych suplementów i sięgają po nie przed ważnymi startami.

GO ON Nutrition to marka firmy Sante, która od 25 lat jest ekspertem w dziedzinie zdrowego odżywiania i propagatorem zdrowego stylu życia.

Źródło: Sante

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764