Firma GO Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, wyróżniona tytułem agencji PR roku 2017 i 2018. Agencja zajmie się stałą obsługą biura prasowego marki, wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej. Wybór nowej agencji PR to kolejna ze zmian wprowadzanych przez markę. Agencja dołącza do zespołu domu mediowego RL Media, powołanego w 2017 r. wspólnie przez Group One i Roberta Lewandowskiego, oraz agencji Change Serviceplan, by wspólnie pokierować komunikacją GO Sport na polskim rynku.
GO Sport to jeden z największych graczy „one-stop shop” w Polsce, z asortymentem sportowym w niemal wszystkich popularnych kategoriach związanych z aktywnością fizyczną. Oferuje produkty dla wszystkich niezależnie od wieku, płci i stopnia zaawansowania umiejętności w danej dziedzinie.
Francuska grupa kapitałowa GO Sport to ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). GO Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród niemal wszystkich dyscyplin. Oferta sieci jest połączeniem marek międzynarodowych z markami własnymi tj. Athlitech, Wanabee, Soft oraz Up 2 Glide. Ponadto GO Sport współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon.
Big Picture będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze PR. Zaplanowane aktywności obejmą media relacje, obsługę biura prasowego oraz działania w ramach programu influencerskiego. Całość aktywności wspierać będzie wdrażanie nowej platformy komunikacji marki w Polsce oraz budowanie jej świadomości.
Wsparcie PR otrzymają kluczowe dla marki kampanie sezonowe, promocje okazyjne, a także trwające projekty specjalne z zakresu influencer marketingu m.in. program trenerski #GOCoaching z darmowymi treningami dla konsumentów czy #AmbasadorGOSport rekrutujący osoby zaangażowane w sport i promujące zdrowy tryb życia.
Działania zaplanowane na 2019 rok poza bieżącymi kampaniami, to także obchody 20 lat GO Sport w Polsce. Z okazji okrągłej rocznicy planowane są dodatkowe aktywacje wizerunkowe. W pierwszym kwartale roku marka wdroży również dodatkowe rozwiązania technologiczne poszerzające kanały sprzedaży poprzez aplikację mobilną.
- Budując wizerunek tak dużego gracza na rynku jakim jest GO Sport, stawiamy na eksperckość. Marka posiada bardzo szerokie portfolio dyscyplin w ofercie, a każda z nich poparta jest cennym know-how'em, pochodzącym od najlepszych specjalistów. Sportowa encyklopedia zbudowana na doświadczeniu trenerów, zawodników profesjonalnych i amatorów, pasjonatów sportu i rekreacji, początkujących i zaawansowanych, czyli wszystkich dla których jest GO Sport. 40-toletnia historia globalna z czego 20-toletni staż w Polsce, to wiedza poparta zaufaniem milionów klientów. Wierzymy, że dzięki wdrożeniu nowej spójnej strategii komunikacji w oparciu o przemyślane założenia, ścisłej współpracy z agencją PR, agencją reklamową i domem mediowym, możemy wzmocnić świadomość marki GO Sport wśród liderów opinii: dziennikarzy oraz influencerów, którzy są tzw. tubą komunikacyjną i pozwolą nam dotrzeć bezpośrednio do konsumentów. – mówi Magdalena Stępień, Specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.
Projekt będzie prowadzony przez zespół lifestyle Big Picture, koordynowany przez Helenę Korniejew. Marką na co dzień zarządzać będzie Monika Roth, PR Consultant, posiadająca szerokie doświadczenie w obsłudze marek sportowych i lifestylowych.
Źródło: Big Picture