logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Go Sport z nową agencją PR

  PR 24.01.2019, przeczytano 539 razy

Firma GO Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, wyróżniona tytułem agencji PR roku 2017 i 2018. Agencja zajmie się stałą obsługą biura prasowego marki, wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej. Wybór nowej agencji PR to kolejna ze zmian wprowadzanych przez markę. Agencja dołącza do zespołu domu mediowego RL Media, powołanego w 2017 r. wspólnie przez Group One i Roberta Lewandowskiego, oraz agencji Change Serviceplan, by wspólnie pokierować komunikacją GO Sport na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/go-sport-z-nowa-agencja-pr,380928,artykul.html

GO Sport to jeden z największych graczy „one-stop shop” w Polsce, z asortymentem sportowym w niemal wszystkich popularnych kategoriach związanych z aktywnością fizyczną. Oferuje produkty dla wszystkich niezależnie od wieku, płci i stopnia zaawansowania umiejętności w danej dziedzinie.

Francuska grupa kapitałowa GO Sport to ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). GO Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród niemal wszystkich dyscyplin. Oferta sieci jest połączeniem marek międzynarodowych z markami własnymi tj. Athlitech, Wanabee, Soft oraz Up 2 Glide. Ponadto GO Sport współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon.

Big Picture będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze PR. Zaplanowane aktywności obejmą media relacje, obsługę biura prasowego oraz działania w ramach programu influencerskiego. Całość aktywności wspierać będzie wdrażanie nowej platformy komunikacji marki w Polsce oraz budowanie jej świadomości.

Wsparcie PR otrzymają kluczowe dla marki kampanie sezonowe, promocje okazyjne, a także trwające projekty specjalne z zakresu influencer marketingu m.in. program trenerski #GOCoaching z darmowymi treningami dla konsumentów czy #AmbasadorGOSport rekrutujący osoby zaangażowane w sport i promujące zdrowy tryb życia.

Działania zaplanowane na 2019 rok poza bieżącymi kampaniami, to także obchody 20 lat GO Sport w Polsce. Z okazji okrągłej rocznicy planowane są dodatkowe aktywacje wizerunkowe. W pierwszym kwartale roku marka wdroży również dodatkowe rozwiązania technologiczne poszerzające kanały sprzedaży poprzez aplikację mobilną.

- Budując wizerunek tak dużego gracza na rynku jakim jest GO Sport, stawiamy na eksperckość. Marka posiada bardzo szerokie portfolio dyscyplin w ofercie, a każda z nich poparta jest cennym know-how'em, pochodzącym od najlepszych specjalistów. Sportowa encyklopedia zbudowana na doświadczeniu trenerów, zawodników profesjonalnych i amatorów, pasjonatów sportu i rekreacji, początkujących i zaawansowanych, czyli wszystkich dla których jest GO Sport. 40-toletnia historia globalna z czego 20-toletni staż w Polsce, to wiedza poparta zaufaniem milionów klientów. Wierzymy, że dzięki wdrożeniu nowej spójnej strategii komunikacji w oparciu o przemyślane założenia, ścisłej współpracy z agencją PR, agencją reklamową i domem mediowym, możemy wzmocnić świadomość marki GO Sport wśród liderów opinii: dziennikarzy oraz influencerów, którzy są tzw. tubą komunikacyjną i pozwolą nam dotrzeć bezpośrednio do konsumentów. – mówi Magdalena Stępień, Specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.

Projekt będzie prowadzony przez zespół lifestyle Big Picture, koordynowany przez Helenę Korniejew. Marką na co dzień zarządzać będzie Monika Roth, PR Consultant, posiadająca szerokie doświadczenie w obsłudze marek sportowych i lifestylowych.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764