logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Go Sport z nową agencją PR

  PR 24.01.2019, przeczytano 645 razy

Firma GO Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę PR. Konkurs ofert wygrało Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, wyróżniona tytułem agencji PR roku 2017 i 2018. Agencja zajmie się stałą obsługą biura prasowego marki, wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej. Wybór nowej agencji PR to kolejna ze zmian wprowadzanych przez markę. Agencja dołącza do zespołu domu mediowego RL Media, powołanego w 2017 r. wspólnie przez Group One i Roberta Lewandowskiego, oraz agencji Change Serviceplan, by wspólnie pokierować komunikacją GO Sport na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/go-sport-z-nowa-agencja-pr,380928,artykul.html

GO Sport to jeden z największych graczy „one-stop shop” w Polsce, z asortymentem sportowym w niemal wszystkich popularnych kategoriach związanych z aktywnością fizyczną. Oferuje produkty dla wszystkich niezależnie od wieku, płci i stopnia zaawansowania umiejętności w danej dziedzinie.

Francuska grupa kapitałowa GO Sport to ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). GO Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród niemal wszystkich dyscyplin. Oferta sieci jest połączeniem marek międzynarodowych z markami własnymi tj. Athlitech, Wanabee, Soft oraz Up 2 Glide. Ponadto GO Sport współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon.

Big Picture będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze PR. Zaplanowane aktywności obejmą media relacje, obsługę biura prasowego oraz działania w ramach programu influencerskiego. Całość aktywności wspierać będzie wdrażanie nowej platformy komunikacji marki w Polsce oraz budowanie jej świadomości.

Wsparcie PR otrzymają kluczowe dla marki kampanie sezonowe, promocje okazyjne, a także trwające projekty specjalne z zakresu influencer marketingu m.in. program trenerski #GOCoaching z darmowymi treningami dla konsumentów czy #AmbasadorGOSport rekrutujący osoby zaangażowane w sport i promujące zdrowy tryb życia.

Działania zaplanowane na 2019 rok poza bieżącymi kampaniami, to także obchody 20 lat GO Sport w Polsce. Z okazji okrągłej rocznicy planowane są dodatkowe aktywacje wizerunkowe. W pierwszym kwartale roku marka wdroży również dodatkowe rozwiązania technologiczne poszerzające kanały sprzedaży poprzez aplikację mobilną.

- Budując wizerunek tak dużego gracza na rynku jakim jest GO Sport, stawiamy na eksperckość. Marka posiada bardzo szerokie portfolio dyscyplin w ofercie, a każda z nich poparta jest cennym know-how'em, pochodzącym od najlepszych specjalistów. Sportowa encyklopedia zbudowana na doświadczeniu trenerów, zawodników profesjonalnych i amatorów, pasjonatów sportu i rekreacji, początkujących i zaawansowanych, czyli wszystkich dla których jest GO Sport. 40-toletnia historia globalna z czego 20-toletni staż w Polsce, to wiedza poparta zaufaniem milionów klientów. Wierzymy, że dzięki wdrożeniu nowej spójnej strategii komunikacji w oparciu o przemyślane założenia, ścisłej współpracy z agencją PR, agencją reklamową i domem mediowym, możemy wzmocnić świadomość marki GO Sport wśród liderów opinii: dziennikarzy oraz influencerów, którzy są tzw. tubą komunikacyjną i pozwolą nam dotrzeć bezpośrednio do konsumentów. – mówi Magdalena Stępień, Specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR.

Projekt będzie prowadzony przez zespół lifestyle Big Picture, koordynowany przez Helenę Korniejew. Marką na co dzień zarządzać będzie Monika Roth, PR Consultant, posiadająca szerokie doświadczenie w obsłudze marek sportowych i lifestylowych.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec,...
Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764