logo
WIADOMOŚCI

Go.pl w szeregach IAB Polska

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 201 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza GO.PL – firma udostępniająca platformę do tworzenia dynamicznych kreacji reklamowych, wyświetlanych na największych portalach w Polsce i milionach stron internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/go.pl-w-szeregach-iab-polska,37204,artykul.html

GO.PL to prosta w obsłudze platforma, zawierająca zbiór nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pozwalają znacząco podnieść skuteczność podejmowanych działań reklamowych. Dzięki nim reklamy zamieszczone w Internecie będą dopasowane do potrzeb oraz zainteresowań każdego klienta. Platforma oferuje możliwość tworzenia kampanii e-mail marketingowych, które pozwalają na pozyskanie konwertującego ruchu oraz kampanii wideo wspierających świadomość o danej marce.

- Już od kilku lat GO.PL dostarcza niezbędnych narzędzi do prowadzenia skutecznej reklamy w Internecie. Nigdy nie ulegaliśmy pokusom chodzenia na skróty, dlatego też udział w IAB jest dla nas kontynuacją pracy według najwyższych standardów. IAB to dla nas nowe możliwości podnoszenia jakości i efektywności reklamy - mówi Konrad Giżycki, CEO GO.PL.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone