logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Go.pl w szeregach IAB Polska

  PR 11.07.2018, przeczytano 231 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza GO.PL – firma udostępniająca platformę do tworzenia dynamicznych kreacji reklamowych, wyświetlanych na największych portalach w Polsce i milionach stron internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/go.pl-w-szeregach-iab-polska,37204,artykul.html

GO.PL to prosta w obsłudze platforma, zawierająca zbiór nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pozwalają znacząco podnieść skuteczność podejmowanych działań reklamowych. Dzięki nim reklamy zamieszczone w Internecie będą dopasowane do potrzeb oraz zainteresowań każdego klienta. Platforma oferuje możliwość tworzenia kampanii e-mail marketingowych, które pozwalają na pozyskanie konwertującego ruchu oraz kampanii wideo wspierających świadomość o danej marce.

- Już od kilku lat GO.PL dostarcza niezbędnych narzędzi do prowadzenia skutecznej reklamy w Internecie. Nigdy nie ulegaliśmy pokusom chodzenia na skróty, dlatego też udział w IAB jest dla nas kontynuacją pracy według najwyższych standardów. IAB to dla nas nowe możliwości podnoszenia jakości i efektywności reklamy - mówi Konrad Giżycki, CEO GO.PL.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764