Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza GO.PL – firma udostępniająca platformę do tworzenia dynamicznych kreacji reklamowych, wyświetlanych na największych portalach w Polsce i milionach stron internetowych.
GO.PL to prosta w obsłudze platforma, zawierająca zbiór nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pozwalają znacząco podnieść skuteczność podejmowanych działań reklamowych. Dzięki nim reklamy zamieszczone w Internecie będą dopasowane do potrzeb oraz zainteresowań każdego klienta. Platforma oferuje możliwość tworzenia kampanii e-mail marketingowych, które pozwalają na pozyskanie konwertującego ruchu oraz kampanii wideo wspierających świadomość o danej marce.
- Już od kilku lat GO.PL dostarcza niezbędnych narzędzi do prowadzenia skutecznej reklamy w Internecie. Nigdy nie ulegaliśmy pokusom chodzenia na skróty, dlatego też udział w IAB jest dla nas kontynuacją pracy według najwyższych standardów. IAB to dla nas nowe możliwości podnoszenia jakości i efektywności reklamy - mówi Konrad Giżycki, CEO GO.PL.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Źródło: IAB Polska