logo
WIADOMOŚCI

Go.pl w szeregach IAB Polska

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 101 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza GO.PL – firma udostępniająca platformę do tworzenia dynamicznych kreacji reklamowych, wyświetlanych na największych portalach w Polsce i milionach stron internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/go.pl-w-szeregach-iab-polska,37204,artykul.html

GO.PL to prosta w obsłudze platforma, zawierająca zbiór nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pozwalają znacząco podnieść skuteczność podejmowanych działań reklamowych. Dzięki nim reklamy zamieszczone w Internecie będą dopasowane do potrzeb oraz zainteresowań każdego klienta. Platforma oferuje możliwość tworzenia kampanii e-mail marketingowych, które pozwalają na pozyskanie konwertującego ruchu oraz kampanii wideo wspierających świadomość o danej marce.

- Już od kilku lat GO.PL dostarcza niezbędnych narzędzi do prowadzenia skutecznej reklamy w Internecie. Nigdy nie ulegaliśmy pokusom chodzenia na skróty, dlatego też udział w IAB jest dla nas kontynuacją pracy według najwyższych standardów. IAB to dla nas nowe możliwości podnoszenia jakości i efektywności reklamy - mówi Konrad Giżycki, CEO GO.PL.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 168 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone