Woda Mineralna Piwniczanka w trzech stopniach zawartości gazu została w ubiegłym roku nagrodzona certyfikatem „Doceń polskie” i tytułem TOP PROUDKT. Godło programu propagującego rodzimą żywność zamieszczono nie tylko na etykietach wody, ale także m.in. na billboardach.
Firma Piwniczanka Sp. P. podkreśla w ten sposób najwyższą jakość wody i jej rodzime pochodzenie. Strategia już przynosi korzyści: godło promocyjne umacnia pozycję wody premium sygnowanej marką Piwniczanka.
- Godło „Doceń polskie” sprawia, że pozycja Piwniczanki na rynku dodatkowo się umacnia. Cieszymy się, że nasz produkt znalazł się w gronie wyróżnionych. Jest to dla nas dodatkowy atut, który potwierdza jakość produktu w oczach partnerów biznesowych i klientów - podkreśla Marek Gaworucha, Koordynator ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Piwniczanka Spółdzielnia Pracy.
Certyfikaty „Doceń polskie” dla Piwniczanki
- Chcemy, żeby certyfikat „Doceń polskie” był atutem, który dodatkowo potwierdzi jakość naszej wody mineralnej i przekona, zwłaszcza nowych konsumentów, do jej zakupu. Dlatego znak promocyjny programu umieszczamy przede wszystkim na etykietach Piwniczanki i naszych materiałach promocyjnych - mówi M. Gaworucha. Jak dodaje, o zdobyciu certyfikatu firma informowała także m.in. na swojej stronie internetowej, profilu na Facebooku, znaki promocyjne umieszczone zostały również na billboardach.
- Certyfikaty „Doceń polskie” nie są przyznawane wszystkim produktom biorącym udział w audycie. Specjaliści z branży spożywczej, tworzący Lożę Ekspertów, oceniają indywidualnie każdy ze zgłoszonych wyrobów i przyznają im punkty (w skali od 1 do 10) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Godłem programu wyróżnia się tylko te z nich, które zdobędą minimum 7,5 punktu - przypomina Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Laurami Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” uhonorowana została Woda Mineralna Piwniczanka w trzech stopniach nasycenia CO2 - wysokonasycona CO2, średnionasycona CO2 i niskonasycona CO2. Woda otrzymała od Loży Ekspertów programu maksymalne noty za oceniane aspekty, dlatego przyznano jej nie tylko certyfikaty „Doceń polskie”, ale także tytuł TOP PRODUKT.
- Spółdzielnia Pracy Piwniczanka to firma z polskim kapitałem i o polskich korzeniach. Wszystkie wypracowane zyski inwestowane są w Polsce, a podatki zasilają budżet tylko naszego państwa. Piwniczanka aktywnie wspiera również życie regionu, angażując się w różnorodne inicjatywy i będąc mecenasem licznych projektów kulturalnych i charytatywnych - mówi Marek Gaworucha odnosząc się w ten sposób do patriotyzmu konsumenckiego promowanego przez twórców programu „Doceń polskie”.
Elementami działań marketingowych Piwniczanki (poza edukacją dot. najlepszego dla organizmu składu wody i podkreślania jej pochodzenia) jest propagowanie aktywności fizycznej. - Szczególnie zależy nam na tym, by Piwniczanka towarzyszyła zawodom sportowym, ponieważ dla osób regularnie trenujących jest bardzo dobrym sposobem na uzupełnienie niedoborów minerałów, powodowanych przez wysiłek fizyczny. Stąd też nasza obecność na zawodach wspinaczkowych, biegach terenowych, maratonach, czy wyścigach rowerowych - wylicza Marek Gaworucha.
Źródło: Piwniczanka