logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Godło „Doceń polskie” w promocji „Piwniczanki”

  PR 20.06.2016, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Woda Mineralna Piwniczanka w trzech stopniach zawartości gazu została w ubiegłym roku nagrodzona certyfikatem „Doceń polskie” i tytułem TOP PROUDKT. Godło programu propagującego rodzimą żywność zamieszczono nie tylko na etykietach wody, ale także m.in. na billboardach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/godlo-_docen-polskie_-w-promocji-_piwniczanki_,28995,artykul.html

Firma Piwniczanka Sp. P. podkreśla w ten sposób najwyższą jakość wody i jej rodzime pochodzenie. Strategia już przynosi korzyści: godło promocyjne umacnia pozycję wody premium sygnowanej marką Piwniczanka. 

- Godło „Doceń polskie” sprawia, że pozycja Piwniczanki na rynku dodatkowo się umacnia. Cieszymy się, że nasz produkt znalazł się w gronie wyróżnionych. Jest to dla nas dodatkowy atut, który potwierdza jakość produktu w oczach partnerów biznesowych i klientów - podkreśla Marek Gaworucha, Koordynator ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Piwniczanka Spółdzielnia Pracy.

Certyfikaty „Doceń polskie” dla Piwniczanki

- Chcemy, żeby certyfikat „Doceń polskie” był atutem, który dodatkowo potwierdzi jakość naszej wody mineralnej i przekona, zwłaszcza nowych konsumentów, do jej zakupu. Dlatego znak promocyjny programu umieszczamy przede wszystkim na etykietach Piwniczanki i naszych materiałach promocyjnych - mówi M. Gaworucha. Jak dodaje, o zdobyciu certyfikatu firma informowała także m.in. na swojej stronie internetowej, profilu na Facebooku, znaki promocyjne umieszczone zostały również na billboardach.

- Certyfikaty „Doceń polskie” nie są przyznawane wszystkim produktom biorącym udział w audycie. Specjaliści z branży spożywczej, tworzący Lożę Ekspertów, oceniają indywidualnie każdy ze zgłoszonych wyrobów i przyznają im punkty (w skali od 1 do 10) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Godłem programu wyróżnia się tylko te z nich, które zdobędą minimum 7,5 punktu - przypomina Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Laurami Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” uhonorowana została Woda Mineralna Piwniczanka w trzech stopniach nasycenia CO2 - wysokonasycona CO2, średnionasycona CO2 i niskonasycona CO2. Woda otrzymała od Loży Ekspertów programu maksymalne noty za oceniane aspekty, dlatego przyznano jej nie tylko certyfikaty „Doceń polskie”, ale także tytuł TOP PRODUKT. 

- Spółdzielnia Pracy Piwniczanka to firma z polskim kapitałem i o polskich korzeniach. Wszystkie wypracowane zyski inwestowane są w Polsce, a podatki zasilają budżet tylko naszego państwa. Piwniczanka aktywnie wspiera również życie regionu, angażując się w różnorodne inicjatywy i będąc mecenasem licznych projektów kulturalnych i charytatywnych - mówi Marek Gaworucha odnosząc się w ten sposób do patriotyzmu konsumenckiego promowanego przez twórców programu „Doceń polskie”.

Elementami działań marketingowych Piwniczanki (poza edukacją dot. najlepszego dla organizmu składu wody i podkreślania jej pochodzenia) jest propagowanie aktywności fizycznej. - Szczególnie zależy nam na tym, by Piwniczanka towarzyszyła zawodom sportowym, ponieważ dla osób regularnie trenujących jest bardzo dobrym sposobem na uzupełnienie niedoborów minerałów, powodowanych przez wysiłek fizyczny. Stąd też nasza obecność na zawodach wspinaczkowych, biegach terenowych, maratonach, czy wyścigach rowerowych - wylicza Marek Gaworucha.

Źródło: Piwniczanka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764