logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golasy w nowej reklamie T-Mobile

   02.11.2012, przeczytano 6514 razy
ilustracjastrzałka

Skorzystaj z usługi MyWallet, a zobaczysz, ile niepotrzebnych rzeczy nosisz ze sobą. Żeby płacić za zakupy, teraz wystarczy ci już tylko telefon - przekonuje sieć T-Mobile w nowym, kontrowersyjnym spocie reklamowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golasy-w-nowej-reklamie-t-mobile,17118,artykul.html

Kampania nowej usługi ruszyła 29 października. Reżyserem spotu jest skandynawski twórca Frederik Callingard. Muzykę wykonuje angielski duet The Boy Least likely to, a utwór nosi tytuł Be Gentle with.

MyWallet po raz pierwszy w Polsce, ale także w całej grupie Deutsche Telekom, umożliwia płatności zbliżeniowe w technologii MasterCard PayPass dzięki tej właśnie usłudze i przy użyciu smartfona.

I co? Czy T-Mobile przekonała Was do płatności zbliżeniowych?

Źródło: T-Mobile Trendy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Aż mnie zatkało jak zobaczyłam ja pierwszy raz. Teraz reklama idzie na totalny żywioł.

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764