logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow: Lista nominacji

  PR 18.06.2018, przeczytano 731 razy

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow%3A-lista-nominacji,36932,artykul.html

Golden Arrow to konkurs, który nagradza najlepsze projekty i przedsięwzięcia z zakresu marketingu zintegrowanego. Jury złożone z wybitnych ekspertów branży, pod przewodnictwem Marty Życińskiej dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe oceniło 142 projekty z 27 kategorii. Głównym kryterium była efektywność podejmowanych działań, sposób opracowania strategii i kampanii reklamowych oraz kreatywność i świeżość pomysłów i ich adaptacji.

W tym roku, podobnie jak w ubiegłych latach o statuetki i wyróżnienia ubiegają się agencje komunikacji marketingowej i interaktywne, domy mediowe oraz firmy i osoby, które zrealizowały lub uczestniczyły w realizacji projektów marketingowych.

Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej Gali Golden Arrow, która odbędzie się w Warszawie 21 czerwca 2018 roku.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany nieprzerwanie od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika Media & Marketing Polska.

Źródło: VFP Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764