logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

   21.06.2019, przeczytano 770 razy
ilustracja

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-2019%3A-znamy-wyniki-konkursu%21,382981,artykul.html

W komunikacji marketingowej mamy do dyspozycji cały wachlarz form i narzędzi od klasycznej wysyłki, aż po działania z dziedziny martech. Które z narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystać najlepiej? Jakie są nowe trendy w komunikacji marketingowej? Odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach.

Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Zwycięzcy Golden Arrow 2019

  • Agencja: Sixty One Yards
  • Klient: Grupa Aviva
  • Tytuł pracy: Wiem, czym oddycham
  • Nagroda: Nagroda specjalna za kreatywne wykorzystanie komunikacji reklamowej do zwrócenia uwagi na problem smogu
     
  • Agencja: Human2Human
  • Klient: Amica
  • Tytuł pracy: Amica na szlaku smaku
  • Nagroda: Nagroda specjalna Poczty Polskiej SA za najlepszy program lojalnościowy B2B z wykorzystaniem wysyłki bezpośredniej

Digital marketing – wideo:

  • Agencja: Unique One
  • Klient: Nestlé Polska SA
  • Tytuł pracy: Wszechkoty – Akcja Samplingowa
  • Nagroda: Wyróżnienie

Wysyłka bezpośrednia BtoB:

  • Agencja: United Partners
  • Tytuł pracy: Przesyłka z Escobar
  • Nagroda: Golden Arrow

Program lojalnościowy BtoC:

  • Agencja: Loyalty Point
  • Klient: Salad Story
  • Tytuł pracy: Mój Urban Fresh
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: MediaCom Warszawa, Gamekit SA
  • Klient: Play – P4
  • Tytuł pracy: Gracze w Play mają lepiej!
  • Nagroda: Golden Arrow

Program lojalnościowy BtoB :

  • Agencja: Albedo Marketing
  • Klient: Kilargo
  • Tytuł pracy: Augusto Ambasador Uśmiechu
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Human2Human
  • Klient: Amica
  • Tytuł pracy: Amica Na Szlaku Smaku
  • Nagroda: Golden Arrow

Promocja sprzedaży BtoC:

  • Agencja: Just, Wilk Studio
  • Klient: Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja
  • Tytuł pracy: Ustaw sobie Ż 2018
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Unique One
  • Klient: Nestlé Polska SA
  • Tytuł pracy: Zgarnij nagrody z automatów Nescafé
  • Nagroda: Golden Arrow

Experiential marketing - event marketing:

  • Agencja: Plej, Boscata, MediaCom, Melting Pot
  • Klient: Play
  • Tytuł pracy: Play na Pol'and'Rock Festival 2018
  • Nagroda: Golden Arrow

Experiential marketing – pozostałe formy:

  • Agencja: Sixty One Yards
  • Klient: Grupa Aviva
  • Tytuł pracy: Wiem, czym oddycham
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Chapter1
  • Klient: Urząd Miasta Poznania
  • Tytuł pracy: Wystawa Narzędzi Tortur
  • Nagroda: Golden Arrow

Shopper marketing:

  • Agencja: Global Shopper Marketing
  • Klient: Grupa Żywiec SA
  • Tytuł pracy: Druga rewolucja piwna: Strefa Zero 2018
  • Nagroda: Wyróżnienie

Digital marketing - kampania internetowa:

  • Agencja: Insignia
  • Klient: Torf Corporation
  • Tytuł pracy: Twoja skóra miała też dzień pełen wrażeń
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Human2Human, 121 PR, Starcom
  • Klient: L'Oreal Polska
  • Tytuł pracy: Kiehl's Petycja!
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing - serwis internetowy:

  • Agencja: Artegence
  • Klient: Agora SA
  • Tytuł pracy: Wysokieobcasy.pl
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Plej
  • Klient: Play
  • Tytuł pracy: Play.pl redesign
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – social media:

  • Agencja: Artegence, Media Direction
  • Klient: PepsiCo
  • Tytuł pracy: Poszukiwania Zaginionej Pepsi na Messengerze
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Isobar Polska, OMD Poland
  • Klient: McDonald’s Polska
  • Tytuł pracy: 2forU Stories
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – marketing mobilny:

  • Agencja: Isobar Polska, OMD Poland
  • Klient: McDonald’s Polska
  • Tytuł pracy: 2forU Stories
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – innowacja internetowa:

  • Agencja: Isobar Polska, PHD Rocket
  • Klient: Škoda Polska
  • Tytuł pracy: Bovska Fabia Live
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Wavemaker, Saatchi & Saatchi IS
  • Klient: IKEA Retail Polska
  • Tytuł pracy: ASMR „Dźwięki Wypoczynku”
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – SEM:

  • Agencja: Media Choice
  • Klient: AmRest
  • Tytuł pracy: Pizza Hut – wzrost sprzedaży e-commerce o 331,04%
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: FFW Communication
  • Klient: Lenovo Polska
  • Tytuł pracy: LenovoZone – najlepsza strona technologii
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: MOSQI.TO
  • Klient: ING Bank Śląski
  • Tytuł pracy: Prosto o finansach :P
  • Nagroda: Golden Arrow

Digital marketing – wideo:

  • Agencja: MOSQI.TO
  • Klient: ING Bank Śląski
  • Tytuł pracy: Prosto o finansach :P
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Ringier Axel Springer Polska
  • Klient: Carlsberg Polska
  • Tytuł pracy: 18:45. Czas na Zasady
  • Nagroda: Golden Arrow

Personalizacja:

  • Agencja: Bluerank
  • Klient: Brand 24 SA
  • Tytuł pracy: Przez zaangażowanie do sprzedaży – personalizacja 1:1 w branży b2b.
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Starcom, Liquid Thread, Web2Metrics
  • Klient: Santander Bank Polska
  • Tytuł pracy: Liczy się osobowość – wykorzystanie zaawansowanej personalizacji do podniesienia efektywności komunikacji Banku
  • Nagroda: Wyróżnienie

Grywalizacja:

  • Agencja: Opus B
  • Klient: Decathlon
  • Tytuł pracy: Decathlon Carbon Challenge
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Human2Human
  • Klient: Amica
  • Tytuł pracy: Amica Na Szlaku Smaku
  • Nagroda: Golden Arrow

Kampania zintegrowana BtoC:

  • Agencja: IQ Marketing
  • Klient: Unilever Polska
  • Tytuł pracy: Małe rzeczy są BIG
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Cube Group SA, Just, Arena Media
  • Klient: Credit Agricole Bank Polska SA
  • Tytuł pracy: Credit Agricole – Cały Bank dla Ciebie
  • Nagroda: Golden Arrow

CSR:

  • Agencja: Grupa OLX
  • Tytuł pracy: Nakarm Psa z OLX
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Isobar Polska, Boscata, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Dentsu X, Carat Polska
  • Klient: Mastercard Polska
  • Tytuł pracy: Backpacks rock
  • Nagroda: Wyróżnienie
     
  • Agencja: Form Up
  • Klient: Muscat Eyewear
  • Tytuł pracy: Muscat #WidzimyWięcej
  • Nagroda: Golden Arrow

Non profit:

  • Agencja: Me And My Friends
  • Klient: Dom Spotkań z Historią (DSH)
  • Tytuł pracy: Aplikacja Wasza Warszawa 1918/2018
  • Nagroda: Wyróżnienie

Design:

  • Agencja: MindBlowing/Turnia
  • Klient: Unum
  • Tytuł pracy: Droga do Sukcesu – medale wyrzeźbione wysiłkiem i pracą najlepszych
  • Nagroda: Wyróżnienie

Open:

  • Agencja: MOSQI.TO
  • Klient: ING Bank Śląski
  • Tytuł pracy: Takiego e-learningu jeszcze nie było :)
  • Nagroda: Wyróżnienie

Źródło: VFP Communications, SMB

goldenarrow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764