logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow 2021 rozdane

   25.06.2021, przeczytano 290 razy
ilustracja

Wczoraj (24 czerwca) odbyła się 16. edycja konkursu Golden Arrow. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe w 2021 r. Nagrody główne odebrało 25 laureatów. Wręczono także 27 wyróżnienia i 2 nagrody specjalne. Grand prix konkursu otrzymał duet Przestrzeń i VMLY&R za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-2021-rozdane,392023,artykul.html

Agencje Przestrzeń i VMLY&R to najjaśniejsza gwiazda tegorocznej gali Golden Arrow. Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla Decathlonu i IKEA zdaniem jurorów zasłużyła na grand prix.

- W tym roku jury postanowiło jednogłośnie przyznać grand prix wspólnej kampanii marek Decathlon i IKEA – „Lepszy dom sprawdza się w sporcie”. Kampania podbiła serca jurorów, podobnie jak serca jej odbiorców. Jury doceniło przede wszystkim odwagę obu firm w samej decyzji o współpracy i podejściu do kampanii co-brandowej, w której marki wymieniły się claimami, prowadziły żywy dialog, doskonale wpisały komunikację w kontekst, w jakim znaleźli się odbiorcy i ten trudny dla wszystkich czas okrasiły dozą humoru i zabawy. Warte podkreślenia jest również to, jak kontekst i kampania w naturalny sposób połączyły produkty obu marek. Te wszystkie elementy złożyły się w świetnie współgrającą całość. Kampania jest także bardzo dobrym przykładem współpracy zarówno marketerów, jak i partnerujących im agencji - uzasadnia Marta Strzyżewska, przewodnicząca jury Golden Arrow 2021 oraz dyrektor marketingu i cyfryzacji Aviva.

Jury wręczyło także dwie nagrody specjalne. Pierwszą statuetkę otrzymała agencja Digital Kingdom za „najbardziej ujmującą kreację” w kampanii „Kolorowy wiatr na nowo” dla BBC Studios. Druga nagroda powędrowała do Havas Media Group i - ponownie - do agencji VMLY&R za projekt „Gdzie są nasze Patronki” dla BNP Paribas Polska. Tutaj doceniono „kreatywne i efektywne promowanie różnorodności”.

Nagrody główne #GoldenArrow2021 przyznano aż 27 laureatom. Wśród nagradzanych agencji szczególnie wybijały się: H2H.tech, Isobar Polska, Universal McCann, Live Age, IQ Marketing, Dziadek do Orzechów (wraz z OTO Film),  Wavemaker czy GoldenSubmarine.

Wręczono także 32 wyróżnienia, które otrzymały m.in. Loyalty Point, Publicis Worldwide Polska, Bluecloud Interactive czy OMD.

Pełna lista nagrodzonych jest dostępna TUTAJ

Agencja Marketing Services i Digital Roku

Podczas gali #GoldenArrow2021 wręczono także nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji marketing services i digital według „Media Marketing Polska”. Na zlecenie redakcji niezależny instytut badawczy Kantar przebadał ponad 1000 respondentów - klientów rynku agencyjnego w zakresie usług wsparcia sprzedaży, programów lojalnościowych, działań fitmarketingowych i online, którzy wskazali liderów. Na tej podstawie wręczono dwie nagrody główne.

Agencją Marketing Services Roku zostało wielokrotnie nagradzane tego wieczoru H2H.tech. Z kolei statuetkę dla Agencji Digital Roku otrzymało SalesTube.

Wyróżnienia powędrowały do: Loyalty Point, Smolar, Unique One (w kategorii Agencja Marketing Services) oraz AdCookie, Crafton, Content House (kategoria Agencja Digital).

Kilka słów o konkursie #GoldenArrow

Golden Arrow to konkurs marketingu organizowany przez magazyn „Media Marketing Polska" oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W tym roku jury złożone z najlepszych w Polsce marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych wybrało zwycięzców spośród rekordowej liczby zgłoszeń. Oceniano ponad 180 prac konkursowych. Przewodniczącą jury była Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Aviva.

Ze względu na rosnącą popularność w tym roku konkurs rozszerzono o nowe kategorie i ich podtypy, m.in.:

  • Wyzwania marketera: product launch, product relaunch, innowacja w dystrybucji, premiumizacja, long-term strategy, wzorowa współpraca marketer – agencja;
  • E-commerce: innowacja roku, najlepsze rozwiązanie omnichannel, transformacja cyfrowa, najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika;
  • Retail & Shopper Marketing: kampania shopper marketing, nowe technologie retail, innowacje private label, shopper experience & shop design;
  • Kampanie szyte na miarę: kampanie regionalne marek, kampania idei, kampania idealnie sprofilowana;

Pozostałe statuetki powędrowały do zwycięzców stałych kategorii regulaminowych, m.in.:

  • Wysyłka bezpośrednia;
  • Program lojalnościowy;
  • Promocja sprzedaży;
  • Experimental marketing;
  • Data science;
  • Direct response advertising;
  • Personalizacja;
  • Kampania zintegrowana;
  • CSR;
  • Eko marketing;
  • Grywalizacja;
  • Non-profit;
  • Design;
  • Open;
  • Salon odrzuconych.

Historia Golden Arrow

Nieprzerwanie od 2006 r. jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Nagrody otrzymują projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.  

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Źródło: Media Marketing Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764