logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow 2021 rozdane

   25.06.2021, przeczytano 867 razy
ilustracja

Wczoraj (24 czerwca) odbyła się 16. edycja konkursu Golden Arrow. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe w 2021 r. Nagrody główne odebrało 25 laureatów. Wręczono także 27 wyróżnienia i 2 nagrody specjalne. Grand prix konkursu otrzymał duet Przestrzeń i VMLY&R za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-2021-rozdane,392023,artykul.html

Agencje Przestrzeń i VMLY&R to najjaśniejsza gwiazda tegorocznej gali Golden Arrow. Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla Decathlonu i IKEA zdaniem jurorów zasłużyła na grand prix.

- W tym roku jury postanowiło jednogłośnie przyznać grand prix wspólnej kampanii marek Decathlon i IKEA – „Lepszy dom sprawdza się w sporcie”. Kampania podbiła serca jurorów, podobnie jak serca jej odbiorców. Jury doceniło przede wszystkim odwagę obu firm w samej decyzji o współpracy i podejściu do kampanii co-brandowej, w której marki wymieniły się claimami, prowadziły żywy dialog, doskonale wpisały komunikację w kontekst, w jakim znaleźli się odbiorcy i ten trudny dla wszystkich czas okrasiły dozą humoru i zabawy. Warte podkreślenia jest również to, jak kontekst i kampania w naturalny sposób połączyły produkty obu marek. Te wszystkie elementy złożyły się w świetnie współgrającą całość. Kampania jest także bardzo dobrym przykładem współpracy zarówno marketerów, jak i partnerujących im agencji - uzasadnia Marta Strzyżewska, przewodnicząca jury Golden Arrow 2021 oraz dyrektor marketingu i cyfryzacji Aviva.

Jury wręczyło także dwie nagrody specjalne. Pierwszą statuetkę otrzymała agencja Digital Kingdom za „najbardziej ujmującą kreację” w kampanii „Kolorowy wiatr na nowo” dla BBC Studios. Druga nagroda powędrowała do Havas Media Group i - ponownie - do agencji VMLY&R za projekt „Gdzie są nasze Patronki” dla BNP Paribas Polska. Tutaj doceniono „kreatywne i efektywne promowanie różnorodności”.

Nagrody główne #GoldenArrow2021 przyznano aż 27 laureatom. Wśród nagradzanych agencji szczególnie wybijały się: H2H.tech, Isobar Polska, Universal McCann, Live Age, IQ Marketing, Dziadek do Orzechów (wraz z OTO Film),  Wavemaker czy GoldenSubmarine.

Wręczono także 32 wyróżnienia, które otrzymały m.in. Loyalty Point, Publicis Worldwide Polska, Bluecloud Interactive czy OMD.

Pełna lista nagrodzonych jest dostępna TUTAJ

Agencja Marketing Services i Digital Roku

Podczas gali #GoldenArrow2021 wręczono także nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji marketing services i digital według „Media Marketing Polska”. Na zlecenie redakcji niezależny instytut badawczy Kantar przebadał ponad 1000 respondentów - klientów rynku agencyjnego w zakresie usług wsparcia sprzedaży, programów lojalnościowych, działań fitmarketingowych i online, którzy wskazali liderów. Na tej podstawie wręczono dwie nagrody główne.

Agencją Marketing Services Roku zostało wielokrotnie nagradzane tego wieczoru H2H.tech. Z kolei statuetkę dla Agencji Digital Roku otrzymało SalesTube.

Wyróżnienia powędrowały do: Loyalty Point, Smolar, Unique One (w kategorii Agencja Marketing Services) oraz AdCookie, Crafton, Content House (kategoria Agencja Digital).

Kilka słów o konkursie #GoldenArrow

Golden Arrow to konkurs marketingu organizowany przez magazyn „Media Marketing Polska" oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W tym roku jury złożone z najlepszych w Polsce marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych wybrało zwycięzców spośród rekordowej liczby zgłoszeń. Oceniano ponad 180 prac konkursowych. Przewodniczącą jury była Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Aviva.

Ze względu na rosnącą popularność w tym roku konkurs rozszerzono o nowe kategorie i ich podtypy, m.in.:

  • Wyzwania marketera: product launch, product relaunch, innowacja w dystrybucji, premiumizacja, long-term strategy, wzorowa współpraca marketer – agencja;
  • E-commerce: innowacja roku, najlepsze rozwiązanie omnichannel, transformacja cyfrowa, najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika;
  • Retail & Shopper Marketing: kampania shopper marketing, nowe technologie retail, innowacje private label, shopper experience & shop design;
  • Kampanie szyte na miarę: kampanie regionalne marek, kampania idei, kampania idealnie sprofilowana;

Pozostałe statuetki powędrowały do zwycięzców stałych kategorii regulaminowych, m.in.:

  • Wysyłka bezpośrednia;
  • Program lojalnościowy;
  • Promocja sprzedaży;
  • Experimental marketing;
  • Data science;
  • Direct response advertising;
  • Personalizacja;
  • Kampania zintegrowana;
  • CSR;
  • Eko marketing;
  • Grywalizacja;
  • Non-profit;
  • Design;
  • Open;
  • Salon odrzuconych.

Historia Golden Arrow

Nieprzerwanie od 2006 r. jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Nagrody otrzymują projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.  

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Źródło: Media Marketing Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars
Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
Zwiastun Dying Light 2 Stay Human autorstwa Platige Image z nagrodą Silver Drum w kategorii Animacja
W piątek, 23 września 2022 r., odbyła się ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i projekty. Wśród nagrodzonych w 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum znalazło się studio Platige Image, które otrzymało SILVER DRUM w kategorii Motion Craft - Animacja za trailer do gry Dying Light 2:...
Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
Druga edycja PR Wings za nami
15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764