logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow 2022: podsumowanie

   05.07.2022, przeczytano 530 razy
ilustracja

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-2022%3A-podsumowanie,396495,artykul.html

Pierwszą otrzymały agencje: LiquidThread, Zenith, Perfomics, BBDO za projekt “Opiekunowie Opiekunom” dla maki Tena (Essity) za wsparcie opiekujących się osobami starszymi i zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem. Drugą nagrodę specjalną otrzymały: MullenLowe Warsaw, Agora SA, Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Tok FM za projekt zrealizowany dla Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, pod tytułem “Bez LGBT+ nie ma Polski” za nową definicję patriotyzmu i zaproszenie do dyskusji na ten temat. 

ilustracjastrzałka

W sumie zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach, 116 otrzymało nominacje. Jury Golden Arrow pracowało pod kierownictwem Jerzego Hołuba, dyrektora marketingu Mastercard. Z pełnymi wynikami konkursu można zapoznać się na stronie: https://goldenarrow.pl/. Laureaci odebrali nagrody podczas uroczystej gali, która odbyła się 23 czerwca w Warszawie w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Podczas gali rozdano również nagrody dla najlepszych agencji digital i marketing services. Nagrodę główną Agencji Marketing Services Roku 2022 otrzymał Loyalty Point, zaś nagrodę specjalną Agencji Marketing Services 2022, za niezmiennie znakomite wyniki badania satysfakcji klientów, otrzymała agencja Unique One. Wyróżnienia otrzymały także agencje H2H oraz NAV Agency.

ilustracjastrzałka

Wśród agencji digital 2022 wyróżnienia otrzymały: BeDigital, Crafton, Kerris, Resolution Poland i SalesTube.

  • Raport “Agencje Marketing Services i Agencje Digital 2022” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie: sklep.media.com.pl

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska”, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Konkurs objęty był patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications

media.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.
124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764