logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow dla kampanii „Stawiamy Legendę”

  PR 27.06.2017, przeczytano 1485 razy
ilustracjastrzałka

Podczas gali konkursu Golden Arrow z dnia 22.06.2017 kampania „Stawiamy Legendę” została uhonorowana nagrodą główną w kategorii experimental marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-dla-kampanii-_stawiamy-legende_,32952,artykul.html

Projekt marki Lech Pils oraz klubu KKS Lech Poznań zrealizowany został przez agencję Chapter1 przy współpracy ze Stowarzyszeniem Kibiców Lecha Poznań.

Marka Lech Pils, która od 2012 roku jest sponsorem Kolejowego Klubu Sportowego Lech Poznań, postanowiła ożywić widniejący na logotypie klubu symbol – pędzącą lokomotywę. Głównym celem kampanii było udowodnienie, że Lech Pils to prawdziwy ambasador wielkopolskiej tożsamości i lokalnej dumy – marka, która działa zgodnie z wielkopolskimi wartościami.

Nagrodzony projekt był ogromnym przedsięwzięciem organizacyjnym, a jego realizacja trwała ponad 2 lata. W 2014 roku klub KKS oraz marka Lech Pils sprowadzili do Poznania zabytkową lokomotywę – powstały w 1956 roku parowóz Ty51-183, który po spektakularnym odrestaurowaniu stał się motywem przewodnim kampanii.

Dzięki zaangażowaniu władz Poznania oraz przy współudziale tysiąca kibiców lokomotywa została przetransportowana pod INEA Stadion przy ulicy Bułgarskiej. Kampania zwieńczona została 16 października 2016 wyjątkowym eventem – „chrztem legendy”, na którym zebrało się kilka tysięcy kibiców. Znaczącą rolę odegrał pan Zbigniew Dzielendziak – były maszynista lokomotywy. To on rozbił o lokomotywę butelkę szampana i wraz z kibicami odśpiewał hymn Lecha Poznań.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764