logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow dla marki Amica

  PR 05.07.2018, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Jurorzy Golden Arrow docenili kolejne działania trademarketingowe prowadzone przez Grupę Amica w obszarze B2B. Na gali konkursu marketingu bezpośredniego, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, ogłoszono zwycięstwo marki Amica w dwóch kategoriach. Nagrody odebrała Magdalena Kościuk z działu wsparcia sprzedaży, która odpowiadała za wdrożenie i przebieg nagrodzonych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-dla-marki-amica,37134,artykul.html

W kategorii: „program lojalnościowy B2B” doceniono „Tour de Amica Design”, program dla studiów mebli kuchennych, oparty na motywie wirtualnej podróży przez europejskie stolice designu. Warto przy okazji wspomnieć, że dwa miesiące wcześniej otrzymaliśmy za te działania główną nagrodę na konferencji Poland&CEE Customer Loyalty Summit, także oceniającej najlepsze projekty lojalnościowe roku.

Pierwszą nagrodę w konkursie Golden Arrow otrzymaliśmy również w kategorii „wysyłka bezpośrednia B2B” – za przygotowanie zestawu wysyłkowego z okazji premiery nowej linii pralek Amica Dream Wash. Zestawy otrzymali właściciele sklepów, na co dzień biorący udział w programie lojalnościowym Amica Biznes+. Dodatkowo nasza wysyłka bezpośrednia została wyróżniona nagrodą specjalną od Poczty Polskiej S.A. – bonem o wartości 15 000 zł na usługi pocztowe. Oba projekty zrealizowaliśmy we współpracy z agencją Human2Human.

Źródło: Amica S.A.

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764