logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Arrow dla marki Amica

  PR 05.07.2018, przeczytano 877 razy
ilustracjastrzałka

Jurorzy Golden Arrow docenili kolejne działania trademarketingowe prowadzone przez Grupę Amica w obszarze B2B. Na gali konkursu marketingu bezpośredniego, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, ogłoszono zwycięstwo marki Amica w dwóch kategoriach. Nagrody odebrała Magdalena Kościuk z działu wsparcia sprzedaży, która odpowiadała za wdrożenie i przebieg nagrodzonych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-dla-marki-amica,37134,artykul.html

W kategorii: „program lojalnościowy B2B” doceniono „Tour de Amica Design”, program dla studiów mebli kuchennych, oparty na motywie wirtualnej podróży przez europejskie stolice designu. Warto przy okazji wspomnieć, że dwa miesiące wcześniej otrzymaliśmy za te działania główną nagrodę na konferencji Poland&CEE Customer Loyalty Summit, także oceniającej najlepsze projekty lojalnościowe roku.

Pierwszą nagrodę w konkursie Golden Arrow otrzymaliśmy również w kategorii „wysyłka bezpośrednia B2B” – za przygotowanie zestawu wysyłkowego z okazji premiery nowej linii pralek Amica Dream Wash. Zestawy otrzymali właściciele sklepów, na co dzień biorący udział w programie lojalnościowym Amica Biznes+. Dodatkowo nasza wysyłka bezpośrednia została wyróżniona nagrodą specjalną od Poczty Polskiej S.A. – bonem o wartości 15 000 zł na usługi pocztowe. Oba projekty zrealizowaliśmy we współpracy z agencją Human2Human.

Źródło: Amica S.A.

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764