logo
WIADOMOŚCI

Golden Arrow dla marki Amica

Mateusz Zawiślak  PR 05.07.2018, przeczytano 213 razy
ilustracjastrzałka

Jurorzy Golden Arrow docenili kolejne działania trademarketingowe prowadzone przez Grupę Amica w obszarze B2B. Na gali konkursu marketingu bezpośredniego, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, ogłoszono zwycięstwo marki Amica w dwóch kategoriach. Nagrody odebrała Magdalena Kościuk z działu wsparcia sprzedaży, która odpowiadała za wdrożenie i przebieg nagrodzonych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-arrow-dla-marki-amica,37134,artykul.html

W kategorii: „program lojalnościowy B2B” doceniono „Tour de Amica Design”, program dla studiów mebli kuchennych, oparty na motywie wirtualnej podróży przez europejskie stolice designu. Warto przy okazji wspomnieć, że dwa miesiące wcześniej otrzymaliśmy za te działania główną nagrodę na konferencji Poland&CEE Customer Loyalty Summit, także oceniającej najlepsze projekty lojalnościowe roku.

Pierwszą nagrodę w konkursie Golden Arrow otrzymaliśmy również w kategorii „wysyłka bezpośrednia B2B” – za przygotowanie zestawu wysyłkowego z okazji premiery nowej linii pralek Amica Dream Wash. Zestawy otrzymali właściciele sklepów, na co dzień biorący udział w programie lojalnościowym Amica Biznes+. Dodatkowo nasza wysyłka bezpośrednia została wyróżniona nagrodą specjalną od Poczty Polskiej S.A. – bonem o wartości 15 000 zł na usługi pocztowe. Oba projekty zrealizowaliśmy we współpracy z agencją Human2Human.

Źródło: Amica S.A.

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
Największa w historii edycja konkursu Braunprize
3087 zgłoszeń oznacza, że tegoroczna edycja konkursu BraunPrize będzie największą w jego 50-letniej historii.
 
wtorek 17.07.2018, 115 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone