logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Drum: termin na zgłoszenia przedłużony

   24.08.2018, przeczytano 986 razy
ilustracja

Organizatorzy jubileuszowego 25. Festiwalu Golden Drum ogłosili ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń: 3 września 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-drum%3A-termin-na-zgloszenia-przedluzony,37668,artykul.html

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji oceni 22 czołowych międzynarodowych ekspertów w dziedzinie komunikacji marketingowej z branż odpowiadających różnym kategoriom konkursowym. Na ich czele stanie Adrian Botan, Global Executive Creative Director McCann Worldgroup i przewodniczący European Creative Leadership Council w Wielkiej Brytanii oraz Jaime Mandelbaum, Chief Creative Officer Y&R Europe z Czech.

Zmiany w programie konkursowym

Organizatorzy zapowiedzieli kilka nowości w programie konkursowym. Główny konkurs Golden Drum, jak zwykle podzielony na dwie części: Best Piece and Best Practice, w tym roku poszuka odpowiedzi również na bardziej konkretne pytania w nowych sekcjach „WHAT” (najlepsze rozwiązania i najbardziej efektywne wdrożenia) i „WHY” (przyczyny wyboru konkretnych sposobów komunikacji). Każda z nich ocenia inne grupy i kategorie konkursowe, które odzwierciedlają najnowsze trendy w branży reklamowej i kreatywnej. Jubileuszowa edycja festiwalu upłynie pod hasłem „Odkrywanie źródeł inspiracji”, a myślą przewodnią wszystkich spotkań będzie twórcza transformacja przyszłości, która inspiracje czerpie z codziennego życia.

Sekcje konkursowe

Sekcja „WHAT” rozpatrzy zgłoszone prace (indywidualne projekty z kategorii takich jak: Film, Print, Out of Home, Audio, Digital & Mobile, Reach, Integrated and Craft) pod kątem ich innowacyjności i efektywności.  

Jury obradujące w sekcji „WHY” oceni kampanie pod względem celu, dla którego zostały stworzone. Prace podzielono na grupy tematyczne: aktywizacja, budowanie marki, efektywność funkcjonalna, rozrywka, innowacyjność, lokalny duch, wpływ popkultury i dobro społeczne.

Od lat nieodłącznym elementem festiwalu jest Young Drummers Competition. To konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30. roku życia. Mogą oni zgłaszać projekty plakatów przedstawiających słoweńskie miasto Piran, które wzmocnią jego wizerunek i postrzeganie nie tylko przez pryzmat atrakcyjnej destynacji turystycznej, ale też kulturalnej – jako ojczystego miasta barokowego kompozytora Tartiniego.

Konkursy są otwarte dla wszystkich agencji, reklamodawców, domów projektowych i produkcyjnych, firm mediowych i innych podmiotów zaangażowanych w tworzenie lub produkcję komunikacji marketingowej z 40 krajów. W poprzednich latach wiele nagród trafiło do polskich agencji, wśród których znalazły się m.in.: Leo Burnett Warszawa, Grey Worldwide Warszawa, Ogilvy&Mather, DDB&Tribal, Isobar Polska czy Saatchi&Saatchi.

Golden Drum to jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z reklamą. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1994 roku i stał się znanym na całym świecie symbolem branży reklamowej. Golden Drum to także inspirujące wykłady, prezentacje, warsztaty, spotkania i rozmowy z ludźmi reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż, coroczny gospodarz tego wydarzenia.

Partnerem komunikacyjnym tegorocznej edycji Golden Drum jest MSL.

Ważne daty:

  • Termin zgłoszeń: 3 września 2018
  • Termin zgłoszeń do Young Drummers Competition: 10 września 1018
  • Akredytacje: do 15 października 2018
  • Więcej informacji o Golden Drum na stronie: www.goldendrum.com

Festiwal Golden Drum objęty jest patronatem medialnym Signs.p.l

Źródło: Golden Drum, MSL

www.mslgroup.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764