logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Golden Drum 2018: Znamy zwycięzców! „Niezniszczalna tęcza” nagrodzona

   20.10.2018, przeczytano 1996 razy
ilustracjastrzałka
Laureaci nagrody Golden Dragon

Za agencję odnoszącą największe sukcesy uznano w tym roku McCann Bucharest. Zwycięstwo w kategorii agencji sieciowych przypadło McCann Worldgroup. Jury doceniło także polską kampanię Niezniszczalna tęcza, nagradzając agencję 180heartbeats + JUNG v MATT Warszawa, która wyróżniona została także „Złotym Smokiem” przyznawanym w kategorii agencji niezależnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/golden-drum-2018%3A-znamy-zwyciezcow%21-_niezniszczalna-tecza_-nagrodzona,379816,artykul.html

Zwycięzcy dwóch konkursowych kategorii: WHAT i WHY zostali zaprezentowani podczas gali Grand Award Ceremony. W pierwszej z nich nagroda powędrowała do McCann Bucharest za kampanię Bihor Couture. W kategorii WHY najlepsza okazała się agencja DDB Spain za kampanię Findoing Fariña. Mocnym polskim akcentem jest nagroda Golden Dragon dla agencji 180heartbeats + JvM Warszawa, przyznana za kampanię Niezniszczalna tęcza. W sumie przyznano 12 Grand Prix oraz 26 złotych i 50 srebrnych nagród.

ilustracjastrzałka

Laureaci nagrody Golden Rose

Z 175 punktami, McCann Worldgroup otrzymała nagrodę Golden Net dla najlepszej agencji sieciowej. Nagroda Golden Rose dla agencji odnoszącej największe sukcesy trafiła do McCann Bucharest, która zebrała 91 punktów. Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT z Warszawy otrzymała nagrodę Golden Dragon dla najlepszej agencji niezależnej, uzyskując 43 punkty. Agencja Diesel z 89 punktami, otrzymała nagrodę Brand Grand Prix.

ilustracjastrzałka

Laureaci nagrody Golden Net

W kategoriach specjalnych nagroda Golden Drum Adriatic trafił do agencji McCann Beograd i McCann Podgorica za kampanię #Unwanted. Nagroda Silver Drum Adriatic powędrowała do agencji New Moment New Ideas Company Belgrade za kampanię One Poster For Peace, a nagrodą Bronze Drum Adriatic uhonorowano agencję Publicis Belgrade za kampanię #check it.

Adrian Botan, Global Executive Creative Director w McCann Worldgroup i przewodniczący European Creative Leadership Council, oraz Cătălin Dobre, Chief Creative Officer w McCann Worldgroup Romania i regionalny dyrektor kreatywny w McCann CEE, otrzymali nagrodę Golden Watch za kampanię Bihor Couture.

ilustracjastrzałka

Laureatami Young Drummers Competition zostali Dániel Szász i Sándor Szabó za pracę The secret treasure of Istria. Drugie miejsce należy do Igora Pogorevicia za pracę Musical Landscape, zaś trzecie miejsce zajęły Kristina Simeonova i Maya Zlatkova za pracę Hear Tartini in every step.

Niezniszczalna tęcza w Warszawie dostrzeżona na świecie

Akcja „Niezniszczalna tęcza” została zorganizowana przez 180heartbeats + JUNG v MATT wraz ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości dla marki Ben & Jerry’s (Unilever). W jej ramach tuż przed Paradą Równości w Warszawie odtworzono w „ognioodpornej”, holograficznej wersji tęczę na placu Zbawiciela. Pierwowzór tęczy usunięto w 2015 r. po serii ataków i podpaleń. Akcja była szeroko relacjonowana przez polskie i światowe media.

Tegoroczny, jubileuszowy Festiwal Golden Drum objęty był oficjalnym patronatem medialnym Signs.pl. Finalistom i zdobywcom nagród gratulujemy!

Źródło: Golden Drum

www.goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
Zwycięzcy 6.edycji konkursu Timecode Akcja Animacja
Kolejna edycja największego konkursu dla twórców animacji reklamowej dobiegła końca! W trakcie uroczystej gali wręczono nagrody, w tym Grand Prix, którego laureat otrzymał 11 tysięcy złotych.
Dyplomy FNC 2024 - trwają zgłoszenia
Trwa nabór prac do zestawienia dyplomy FNC 2024. Można zgłosić swój dyplom, obroniony w 2023 i 2024 roku — zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2025 roku. Dyplomy FNC to coroczne zestawienie, które ukazuje i promuje najlepsze prace dyplomowe absolwentów uczelni artystyczno-projektowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764